Author |
Topic  |
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:14:40
|
Zat ik net me muziek te sorten, ik had een deel met dc gedowned, en een deel via ftp. Met ftp was nix aan de hand alleen was dat niet zo veel door tijd tekort, en een gebrek aan metalmuziek. Gelukkig kwam er op het eind vand drome nog een metalserver maar zoals ik al zij, tijd tekort. Heel veel spul wat ik met dcc gedownload had kwam gewoon niet over of kwam corrupt over (powerdvd klapte er uit met een foutmelding bijv, of kutstukjes in een dvdrip) wat dus beketend dat ik heel veel halve albums had , en ik dus 60% van alles wat ik heb gedownload ook zo weer weg kon mikken. Dit was op re-group ook al het geval met een andere dcc verzie.
Nee voor mij geen dcc meer. Shitprog.
Meer mensen die hier last van hebben? |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 10:19:25
|
nopez geen last van, wel dat dc eerst alle kleine kutbestandjes binnenhaald (cue, sub, ccd) en vervolgens ermee ophoudt en weigerd ook maar iets te downloaden van die user |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
Speedy
Drome junior
 151 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:45:47
|
Vond het ook niks, je kon gewoon geen reet meer met je pc doen als je aan het downen was terwijl ik een FTP leech gewoon aan kon laten terwijl ik wat zat te gamen. En ik was niet de enige dus een brakke install was het niet. |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:48:29
|
quote: Originally posted by Speedy
Vond het ook niks, je kon gewoon geen reet meer met je pc doen als je aan het downen was terwijl ik een FTP leech gewoon aan kon laten terwijl ik wat zat te gamen. En ik was niet de enige dus een brakke install was het niet.
Als dat het enige was zou ik het nog niet eens zo erg vinden. maar das persoonlijk natuurlijk. |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:48:36
|
heb ik ook last van gehad maar dat kwam pas naar een tijdje, kan volgens mij door 2 dingen komen: 1- Je gebruikt een onboard lan-poort, deze gebruikt de cpu volgens mij om alles wat binnenkomt te verwerken. 2- DC ging je shared files hashen, dit vreet volgens mij ook aardig wat resources |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:54:33
|
Ik vind dc++ een handy progje, zoeken gaat tenminste much more handy (naar mijn mening) DC++ stond bij mij alleen te downen als ik niet aan het gamen ben, dus dat van cpu kracht vreten had ik geen last van :P |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:54:58
|
Ten eerste het is DC++ !
Ten tweede een tip voor de volgende keer: - Maak een mapje Finished aan en een mapje Temp - Selecteer als download dir Finished en als temp. download dir Temp Alles wat in de map Finished staat is compleet, alles wat in de dir Temp staat kan je na de lan weggooien :) |
Obey the god Zeus! |
 |
|
McKillem
Drome junior
 179 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 12:55:12
|
quote: Originally posted by nelis
heb ik ook last van gehad maar dat kwam pas naar een tijdje, kan volgens mij door 2 dingen komen: 1- Je gebruikt een onboard lan-poort, deze gebruikt de cpu volgens mij om alles wat binnenkomt te verwerken. 2- DC ging je shared files hashen, dit vreet volgens mij ook aardig wat resources
Ik had mun kabel ook in de onboard lan. Niets aan de hand qua speed.
Maar dat de zooi niet compleet of corrupt ge-download werd erger ik me zo aan.
Eigenlijk zou er zown progje weer gemaakt moeten worden maar dat hij dan je FTP programma used ofzo. |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:04:28
|
Lees jij wel wat ik type McKillem? Het ligt aan je eigen dat het niet compleet / corrupt is. Overigens kan het ook best zijn dat de bestanden bij persoon waarvan je gedownload hebt al corrupt waren. DC++ zorgt niet voor corrupte/incomplete bestanden. Dat doet de gebruiker (jij dus) of de uploader. |
Obey the god Zeus! |
 |
|
Speedy
Drome junior
 151 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:05:22
|
quote: Originally posted by nelis
heb ik ook last van gehad maar dat kwam pas naar een tijdje, kan volgens mij door 2 dingen komen: 1- Je gebruikt een onboard lan-poort, deze gebruikt de cpu volgens mij om alles wat binnenkomt te verwerken. 2- DC ging je shared files hashen, dit vreet volgens mij ook aardig wat resources
Heb een 3C905 om die CPU te ontlasten, en dat hashen duurt toch niet zolang je het programma aan hebt staan. Zoveel had ik ook weer niet geshared (75 gig ofzo), maar elke keer dat ik DC++ aan had ik (en de rest bij mij) dat probleem weer, kan me niet voorstellen dat het zolang moet duren (meerdere uren) |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:07:42
|
Dat hashen duurt wel lang. Overigens moet je de cpu van je nic niet gebruiken! Dat maakt het juist alleen maar langzamer, het staat dan ook standaard uit.
Btw gooi volgende keer de prioriteit van DC++ op laag :) Dat zal al helpen. Btw zeker niet mij tutorial van DC++ gelezen hier op het forum? Dacht ik al :) |
Obey the god Zeus! |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:07:51
|
DC++ schrijft die bestanden wel weg, en het programma is nog maar bij versie 0.4 ofzo dus er zullen nog wel genoeg kleine foutjes in zitten. over het algemeen werkt het wel zeer goed bij mij, misschien gebruik je nog een oudere versie mckillem? |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:09:15
|
Lezen jullie niet ofzo? DC++ is goed en schrijft de bestanden goed weg! Het ligt aan jullie zelf of de uploader. Oudere versies hebben ook altijd goed bij mij gewerkt. |
Obey the god Zeus! |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:11:34
|
quote: Originally posted by =\SEALS/= FK
Lezen jullie niet ofzo? DC++ is goed en schrijft de bestanden goed weg! Het ligt aan jullie zelf of de uploader. Oudere versies hebben ook altijd goed bij mij gewerkt.
rustig maar, waarom zouden er in DC++ geen fouten kunnen zitten? kan toch gebeuren dat er een bestand verkeerd wordt weggeschreven, dat kan in heel veel programma's gebeuren. |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:15:11
|
Ik ben geen dc++ noob ik weet wat ik zeg :) Ik zelf gebruik DC++ al een hele lange tijd en heb niet zomaar een servertje :p Heb 1.5TB en fiber nic, als DC++ erg zoog/bestanden corrupt maakte zou ik het niet gebruiken.
DC++ heeft bugs ja, waaronder een hoge CPU gebruik maar de bestanden worden niet verkeerd weggeschreven. Zijn fout is dat hij geen 2 dirs heeft aangemaakt met in 1 de complete en 1 met de "nog te downloaden" bestanden. Kortom hij heeft een "nog te downloaden" bestand geopend. |
Obey the god Zeus! |
Edited by - FormatKing on 05-07-2004 13:16:07 |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:20:44
|
dat zou ook kunnen, ik heb trouwens ook wel is dat complete bestanden nog in mijn tmp dir staan, komt jou dat bekend voor? |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 05-07-2004 : 13:23:40
|
Ik weet wellicht de oorzaak maar zou het niet zeker weten. Als je namelijk zoekt met meer bronnen naar een bestand en dan van iemand anders download, dan zet hij die niet in de directory waar ie in zou moeten komen :) dat zou het kunnen zijn :0 |
Obey the god Zeus! |
 |
|
Topic  |
|