Author |
Topic  |
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 11-07-2004 : 23:49:42
|
quote: Originally posted by DarkJedi
Ja mijn pc deed het niet dus dat is jullie schuld! Ik wil me geld terug! Op gamer.nl was er ook zo'n dom figuur. "MOHAA werd niet gespeelt! Als of dat de schuld is van Drome? [:?]
Ons netwerk lag er 3 uur uit! Dus wij vragen en komt zo'n figuur 10 minuten bij ons staan praten. Ik heb een netwerk diploma dus ik begon wat dingen te vragen en toen kreeg ik al argwaan. Hij snapte er dus geen ruk van. Vraagt een clangenoot "Kan je ons helpen met het netwerk ja of nee?" "Nee sorry, maar als problemen hebt met stroom dan moet je wel bij mij zijn" (Van die uitspraak kreeg die later spijt  ) OMG OMG Wat doe je hier dan!
Helpen met de stroom misschien ? Je snapt natuurlijk wel dat niet iedere crewmember overal alles vanaf kan weten.
quote: Dus wij sprinten naar de netwerk crew met een mannetje of 5 en toen wij een heel duidelijk zeiden dat het netwerk het niet deed toen kregen ze door dat er maar iemand mee moest lopen. Sorry hoor maar er de crew zat te kutten tot wij duidelijk maakten dat er nu iemand moest mee lopen. 10 minuten later was het eindelijk opgelost.
Ik denk dat dit gewoon te maken had met het backboneverhaal. Mij is verder niets bekend van een specifieke tafel die 3 uur geen netwerk gehad zou hebben.
quote: En wat was er met de catering? Vorig jaar was die super! Maar dit jaar smaakte het nergens naar. Broodje shoarma? eerder broodje zaagsel.
Persoonlijke mening. Prima dat je hem uit, maar we kunnen er niets mee. Ik heb er 4 dagen van gegeten en hij smaakte prima. Heb alleen geen shoarma gehad, de rest zo'n beetje wel. Maar again: da's persoonlijk.
quote: Voor de rest was Drome top, heb me prima vermaakt.
Dankjewel !  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Chain
Drome junior
 171 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 01:19:18
|
ik heb me prima vermaakt op Drome. natuurlijk heeft het feit dat ik geen problemen heb gehad (op de backbone na) daar wel wat mee te maken, maar toch heb ik sowieso het idee dat de crew het prima heeft gedaan. als ik bedenk wat een ongelooflijk eigenwijze dombo's ik ben tegengekomen die het allemaal beter wisten dan vind ik het een wonder dat het netwerk het uberhaupt deed. als het je een kwartier kost om erachter te komen dat je netwerkkabel stuk is ("thuis deed-ie het gewoon!") of als je niet even kan bedenken dat je firewall misschien iets te maken heeft met het feit dat je geen servers kan vinden dan vind ik dat je niet echt mag klagen over het functioneren van de crew. "vroegah" was het standard procedure dat het (10 Mbit) netwerk er af en toe mee kapte, dat kon gebeuren. dat was toen er nog 300 mensen naar Drome kwamen. nu komen er 2000 mensen en loopt iedereen te miepen dat het netwerk niet optimaal was. en als je computer stuk is: jouw probleem. als er mensen op Drome NIET daar zijn om helpdesk te spelen is het wel de crew. je computer goed configgen is een PEULESCHIL en als het het dan niet doet en bij 2000 andere mensen wel, aan wie zou het dan liggen?
ik vond het weer een top-lan en zal de volgende keer ook zeker weer aanwezig zijn. Game on! |
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 09:21:20
|
me agrees, Chain  |
Drome 13 #1296 |
 |
|
BadGirl
Drome Crew
 102 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 10:53:48
|
Ook al was het voor mij de eerste keer ik hebhet heeeeeeeel erg naar mijn zin gehad. ben er wel achter dat dit de laatste keer was dat ik counterstrike heb gespeeld. Het is echt verrot als je team-mates je tijdens de war zelf gaan killen. Heb daar echt een hekel aan dus voor mij volgend jaar wel weer drome maar geen cs meer. Heb ook nog even een uurtje geholpen in de catering. Ook dat was wel lachen, had dat nog nooit gedaan maar binnen een paar minuten heb je wel door hoe het werkt. En als ze dan toch hulp nodig hebben....... Ik heb geen problemen gehad met stroom/netwerk en ik heb dus een kewle lan gehad.
Groetjes BadGirl |
Drome RelaxArea Crew |
 |
|
woekele
Drome regular
 335 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 11:10:46
|
BadGirl, teamkillen gebeurt in elk spel, dus dat is geen reden om te stoppen met cs. Waarschijnlijk is het wel zo dat in andere spellen iets minder van dat soort lama's zijn en andere spellen hebben natuurlijk veel betere gameplay =P |
http://urbanterror.snt.utwente.nl |
 |
|
BadGirl
Drome Crew
 102 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 13:51:49
|
Ik vind het gewoon zielig. Maar had de laatste 2 jaar niet meer gespeeld en heb het op Drome nog 1 keer geprobeerd en voor mij is de lol er wel af. |
Drome RelaxArea Crew |
 |
|
Manesni
New Member
35 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 15:09:48
|
yessssss joinsss usss on battlefieldsssss 1942 :-P
overigens vond ik drome wel erg leuk (ondanks de stroomuitval) en de catering was best wel te eten ^_^ alhoewel ik daar niet veel van heb meegekregen... heb met mijn slaperige kop gewoon wat naar binnen gewerkt... smaakte volgens mij best ^_^
ik denk dat ik overigens best wel voor lul stond in mijn kostuum maar dr was niemand die naar mij toe kwam om er wat van te zeggen (op een persoon bij de catering die vond dat ik een mooie cape had blijkbaar)
polsbandje mag wel iets groter overigens want dat ging niet helemaal lekker over mijn leren bracers heen :-P
Manesni |
Edited by - Manesni on 12-07-2004 15:13:15 |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 15:37:40
|
Eej Manesni, jij was die gozer in dat Dracula kostuum ? 
Jij hebt ook stagegelopen bij mij  |
 |
|
Manesni
New Member
35 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 15:42:06
|
I did? mja zou goed kunnen ja ^_^ en ik was maar een gewoon klein necromancertje hoor! had mijn tanden niet eens ingedaan (praat voor geen meter met van die mega slagtanden)
Manesni
edit: owja... ik hoorde al eerder dat een van jullie @ van rhijn rondliep wist niet dat jullie ook op het dr. groen rondhingen |
Edited by - Manesni on 12-07-2004 15:44:46 |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 23:20:41
|
Moehahaha, ph33r me .. ik ben Arjan, die altijd schuin tegenover jullie zat  |
 |
|
Manesni
New Member
35 Posts |
Posted - 12-07-2004 : 23:48:15
|
*blinkets* really? :-P
*fears instantly!* heh nog meer van die gekke drome lui @ een ROC... kan niet gezond zijn
Manesni |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 00:25:50
|
Is het ook niet  |
 |
|
Manesni
New Member
35 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 00:39:19
|
nee dat blijkt wel... ze geven zelfs MIJ al een diploma :-P
Manesni |
 |
|
Recon
Drome Crew
 314 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 01:10:45
|
WTF!! Geven ze daar diploma's weg ? Welke opleiding ? zo een gratis diploma komt altijd van pas  |
Drome Compo Organiser |
 |
|
del
New Member
49 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 09:01:01
|
Tja badgirl, CS sucks imho =) |
 |
|
Recon
Drome Crew
 314 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 11:49:58
|
BTW vond dat kostuum wel stoer :D Heeft toch een bepaalde inleving in zo een evenement.
Mischien moeten we daarvoor een compo houden volgende keer  Wie het beste een karakter uit zijn favo game kan neerzetten in de vorm van een kostuum  |
Drome Compo Organiser |
Edited by - Recon on 13-07-2004 11:59:33 |
 |
|
Topic  |
|