image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 positief/negatief
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Wh1t3 sh4d0w
New Member

49 Posts

Posted - 13-07-2004 :  13:00:07  Show Profile
ik vond het zeker top lan, drome was de 2e keer voor mij en heb absoluut geen problemen gehad, dat de backbone er ff uitging was jammer, maargoed, kon nog lekker leechen van men maten (op dezelfde switch zitten eunt ^^) Had toen ook ff irc servertje opgezet en zaten we met halve tafel in irc :P Trivia is koooooool :P

Verder dus weinig last van gehad, was ook aardig laat dus we zijn zo'n 10 minuten voordat de backbone het weer deed (hoorde ik later) maar gaan slapen. Verder vond ik het absoluut een toplan, alles was goed voor elkaar en ik kan niet echt slechte punten bedenken, op die losers op dc na... maar daar kan crew weinig aan doen.

GG drome crew!
Go to Top of Page

Manesni
New Member

35 Posts

Posted - 13-07-2004 :  15:47:50  Show Profile
offtopic: I hereby award arfman and manesni 1 thread hijack point :-P

Ontopic:

kvind et best.. zal eens kijken of ik van iemand een chainmail kan lenen volgende keer :-P

Manesni
Go to Top of Page

DarkJedi
Drome junior

147 Posts

Posted - 14-07-2004 :  13:41:23  Show Profile
quote:

Helpen met de stroom misschien ? Je snapt natuurlijk wel dat niet iedere crewmember overal alles vanaf kan weten.

Stroom uitval kwam pas 2 uur later

quote:
Ik denk dat dit gewoon te maken had met het backboneverhaal. Mij is verder niets bekend van een specifieke tafel die 3 uur geen netwerk gehad zou hebben.

Volgens mij wist de hele netwerk crew het niet want niemand kwam ons helpen. Alleen iemand van stroom die niks kon/mocht doen. Hij stuurde ons niet eens door.

quote:
Persoonlijke mening. Prima dat je hem uit, maar we kunnen er niets mee. Ik heb er 4 dagen van gegeten en hij smaakte prima. Heb alleen geen shoarma gehad, de rest zo'n beetje wel. Maar again: da's persoonlijk.

Heb van heel veel anderen gehoord dat het broodje hamburger ook niet echt lekker was. En dan druk ik het nog heel netjes uit :)

quote:
Dankjewel !

Volgend jaar biertje drinken

Darkjedi
[Admin:Rol] Geen plaatjes in de sigature

Edited by - DarkJedi on 14-07-2004 13:42:23
Go to Top of Page

Tigger
Drome Crew

396 Posts

Posted - 14-07-2004 :  14:21:11  Show Profile
quote:
Originally posted by DarkJedi

Heb van heel veel anderen gehoord dat het broodje hamburger ook niet echt lekker was. En dan druk ik het nog heel netjes uit :)

quote:
Persoonlijke mening. Prima dat je hem uit, maar we kunnen er niets mee. Ik heb er 4 dagen van gegeten en hij smaakte prima. Heb wel shoarma gehad, en ook errug lekker!!! Maar again: da's persoonlijk.

zie aanpassing in de quote

Drome Servicedesk
Go to Top of Page

DarkJedi
Drome junior

147 Posts

Posted - 14-07-2004 :  15:44:16  Show Profile
quote:
Originally posted by Tigger

quote:
Originally posted by DarkJedi

quote:
Persoonlijke mening. Prima dat je hem uit, maar we kunnen er niets mee. Ik heb er 4 dagen van gegeten en hij smaakte prima. Heb wel shoarma gehad, en ook errug lekker!!! Maar again: da's persoonlijk.

zie aanpassing in de quote

Hey das vals spelen!

Darkjedi
[Admin:Rol] Geen plaatjes in de sigature
Go to Top of Page

A_Wild_Thing
New Member

14 Posts

Posted - 16-07-2004 :  17:09:25  Show Profile
Dit was ook mijn eerste LAN en ik vondt het SUPER. Heb nergens last van gehad.

Heb meer pluspunten als minpunten.

- De sfeer was goed
- De intro kon niet beter ( goed gedaan Tha Humsie en Hymz)
- Het eten weet ik zo niet, heb niet echt veel gehad.
- De relaxarea was super, was ook wel te zien in mijn foto's. Lekker slapen op
de bank, even lekker rustig zitten F1 kijken.
- De crew zelf heb ik niet echt veel gezien, maar weet wel dat ze hun uiterste
best hebben gedaan, om alles goed te doen laten verlopen.
- De wandel paden waren goed,alleen ergerde ik me wel een beetje aan het feit dat je niet echt normaal kon lopen daar wanneer mensen daar zo op de grond gaan liggen slapen. Maar ja dat kan aan mijn nachtblindheid hebben gelegen dat ik zo vaak bijna op de grond lag hahahaha.

Dus crew voor mij was het een geslaagde LAN en tot volgend jaar.

A_Wild_Thing
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,09 sec. Snitz Forums 2000