image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Klacht
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

Exp
Drome oldsko0l

472 Posts

Posted - 12-07-2004 :  17:50:57  Show Profile
Kijk, stuur je een klachtenbrief naar drome, week later nog steeds niks terug... Of is hij niet aangekomen, in dat geval post ik hem hier ff dan weet ik dat de admins hem zeker weten lezen!

Almelo, 5 juli 2004

Geachte Drome Crew,

Offensive-Nation, hier na genoemd oN of wij, sturen deze klachten brief naar de Drome organisatie en specifieker naar de game admins van de Counter-Strike compo, hier na Drome genoemd.

Deze brief zullen we zowel naar Drome sturen, als naar de organisatie van de Best of Benelux (BoB) en Clanbase.

Dit was de eerste LAN dat oN samen speelden op een lan, natuurlijk hebben we al langere ervaring op internet met elkaar, maar eindelijk konden alle goede spelers naar een grote LAN. De eerste wedstrijd tegen synergie (syc) was een opwarmertje, helaas verloren wij deze ook. Na een wissel in het team en andere tactics hebben we de andere drie wars ruim gewonnen. Waar Syc overigens grote moeite mee had. Na de poule wedstrijden bleken wij evenveel punten te hebben als clan syc, maar met 11 ronde wins meer mochten wij naar de play offs. Wij maakten meteen een afspraak met de clan waar we tegen moesten. Na vijf minuten echter was onze clan verwijderd en veranderd in clan Syc. Het bleek dat clan syc zijn score samen met clan Immaculate (4de in de poule wedstrijden, had dus toch niks te verliezen) heeft veranderd in een gelijkspel, zodat syc zeven punten had en die door mocht. Wij vertrouwden dit niet en hebben contact opgenomen met de game admins. Deze vertelden ons dat ze het gewisseld hadden, omdat beide clans zogenaamd de score verkeerd ingevuld hadden. Dit vonden wij al erg vreemd, want je controleert altijd de scores, dat ��n clan het verkeerd invult, ok, maar een tweede. Ook het feit dat ze de scores pas 10 uur later veranderen zodra blijkt dat zij niet door gaan was voor ons is ook raar. Helaas kon er niks meer aan gedaan worden. Wij vroegen om screenshots, maar natuurlijk, geen van beide clans hadden deze, noch een demo, het erge is, dat dit niet eens verplicht was door Drome. Uiteindelijk, na drie uur onderhandelen met de admins en organisatie, werd er besloten dat wij, als de andere clan ermee instemde, de strijd mochten aan gaan met de winnaar van Syc en de andere van de 8ste finale. Syc is dit te weten gekomen en heeft daarom hun war niet voor acht uur gespeeld, maar pas om half elf. Hiervoor hadden we nog contact opgenomen met de admins en ook zij wisten nu voor 100% zeker dat er sprake was van fraude, zeiden ze en we kregen zeker nog een kans�..zeiden ze.

Zodra deze war klaar was en zij(Syc) met 45-3 verloren hadden wilden wij het opnemen tegen de winnaar. Dit mocht niet meer, want wij zouden toch niet winnen en ze hadden te weinig tijd hiervoor(de game admins). We zijn ontzettend boos geworden, maar hadden ondertussen ook wel in de gaten dat we er toch niks meer aan konden doen. We hebben verschillende pcw�s gespeeld tegen clans uit de 8ste en kwartfinales en deze wonnen we, of speelden we gelijk. Hierdoor kunnen we concluderen dat het zeer goed mogelijk was geweest, dat wij als clan in halve finales hadden kunnen staan.

Het is voor ons echt erg, dat wij naar Drome komen om aan een compo mee te doen en er in de voorrondes uit liggen, wetend dat het komt door fraude, waar de admins aan meewerken terwijl ze er vanaf weten. We zijn blij dat de BoB tickets toch niet zijn uitgedeeld op drome, want dat zou echt erg zijn, vooral omdat veel clans er al ��n hebben, dat we deze hadden kunnen bemachtigen. We kunnen dus stellen dat de Competitie leiding van Drome het absoluut niet goed voor elkaar had. Ze hadden in eerste instantie aan deze twee clans om screenshots of een demo moeten vragen. Ze vonden dat het woord van 2 clanleaders zwaarder woord dan de onze. Dit is natuurlijk vreemd, want natuurlijk als ze een deal maken dat ze dan hetzelfde zeggen.

Wij hopen dat er volgend jaar een beter competitie reglement komt op drome en ook een betere competitie leiding, want dit mag en moet niet kunnen op zo�n grote LAN. Vooral als ze nog serieus genomen willen worden met BoB tickets en clanbase matches.

Als laatste willen wij nog zeggen dat wij echt geen zeur clan zijn die er niet tegen kan dat wij verloren hebben. Wij hadden het echt voor 100% geaccepteerd als we eruit lagen in de eerste ronde door verlies, al was het maar met ��n win ronde verschil. Echter nu er sprake is van fraude en een grove organisatie fout is het voor ons erg moeilijk te verkroppen, vooral met die PCW�s in ons achterhoofd, dat wij erg ver hadden kunnen komen.

In afwachting van jullie antwoord, verblijven wij,

Hoogachtend,

oFFensive Nation.

Memento Mori...

N!TR0
Drome junior

109 Posts

Posted - 12-07-2004 :  17:53:03  Show Profile
100% mee eens
Ik sta volledig achter deze brief

Good? Bad?..........I'm the one with the gun
Go to Top of Page

Excallibur
New Member

10 Posts

Posted - 12-07-2004 :  17:53:31  Show Profile
ja gek dat je geen antwoord heb gekregen das toch wel het minste wat je kan verwachten................
Go to Top of Page

Mart!
Drome Founder

85 Posts

Posted - 12-07-2004 :  19:39:50  Show Profile
Tja ,een antwoord is niet zo 1-2-3 geformuleerd, er moet ook overleg worden gepleegd. Bovendien, de crew is vorige week nog de hele week bezig geweest met de afbouw, die op dat moment toch wel top-prioriteit had. Om vervolgens verhaal te halen op het forum... tja... dat is een optie. Je had ook nog even kunnen afwachten of er een mail was gekomen of even een herinnering kunnen sturen, dat was in ieder geval netter geweest.

Blijft wel dat we dit topic gewoon laten staan. n.b. mag iedereen weten dat er wellicht fouten zijn gemaakt. Wij zijn ook maar mensen (die vrijwillig heel veel tijd in Drome steken en ook het liefst alles op rolletjes laten lopen).

Zondag is er vergaderd en als het goed is zal Arfman binnenkort via email contact met jullie opnemen (wellichbt is dat reeds gebeurd?). Nog even geduld dus...
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 12-07-2004 :  23:10:56  Show Profile
quote:
Originally posted by Exp

Kijk, stuur je een klachtenbrief naar drome, week later nog steeds niks terug... Of is hij niet aangekomen, in dat geval post ik hem hier ff dan weet ik dat de admins hem zeker weten lezen!

Ik zal eerst hier reageren. Deze post krijg je als CC-tje in je mailbox, aangezien jullie publieke communicatie blijkbaar prefereren. Het zij zo.

quote:
Almelo, 5 juli 2004

Geachte Drome Crew,

Offensive-Nation, hier na genoemd oN of wij, sturen deze klachten brief naar de Drome organisatie en specifieker naar de game admins van de Counter-Strike compo, hier na Drome genoemd.

Deze brief zullen we zowel naar Drome sturen, als naar de organisatie van de Best of Benelux (BoB) en Clanbase.

Waarom ? CS was geen BoB compo en Clanbase heeft hier sowieso al helemaal niets mee te maken.

quote:
Dit was de eerste LAN dat oN samen speelden op een lan, natuurlijk hebben we al langere ervaring op internet met elkaar, maar eindelijk konden alle goede spelers naar een grote LAN. De eerste wedstrijd tegen synergie (syc) was een opwarmertje, helaas verloren wij deze ook. Na een wissel in het team en andere tactics hebben we de andere drie wars ruim gewonnen. Waar Syc overigens grote moeite mee had. Na de poule wedstrijden bleken wij evenveel punten te hebben als clan syc, maar met 11 ronde wins meer mochten wij naar de play offs. Wij maakten meteen een afspraak met de clan waar we tegen moesten. Na vijf minuten echter was onze clan verwijderd en veranderd in clan Syc. Het bleek dat clan syc zijn score samen met clan Immaculate (4de in de poule wedstrijden, had dus toch niks te verliezen) heeft veranderd in een gelijkspel, zodat syc zeven punten had en die door mocht. Wij vertrouwden dit niet en hebben contact opgenomen met de game admins. Deze vertelden ons dat ze het gewisseld hadden, omdat beide clans zogenaamd de score verkeerd ingevuld hadden. Dit vonden wij al erg vreemd, want je controleert altijd de scores, dat ��n clan het verkeerd invult, ok, maar een tweede. Ook het feit dat ze de scores pas 10 uur later veranderen zodra blijkt dat zij niet door gaan was voor ons is ook raar. Helaas kon er niks meer aan gedaan worden. Wij vroegen om screenshots, maar natuurlijk, geen van beide clans hadden deze, noch een demo, het erge is, dat dit niet eens verplicht was door Drome.

Hierin heb je gelijk. "Screenshots zijn niet verplicht, doch we raden aan om ze wel te maken om problemen te voorkomen". Deze regel zal veranderd worden om dit soort dingen in de toekomst te voorkomen.

quote:
Uiteindelijk, na drie uur onderhandelen met de admins en organisatie, werd er besloten dat wij, als de andere clan ermee instemde, de strijd mochten aan gaan met de winnaar van Syc en de andere van de 8ste finale. Syc is dit te weten gekomen en heeft daarom hun war niet voor acht uur gespeeld, maar pas om half elf. Hiervoor hadden we nog contact opgenomen met de admins en ook zij wisten nu voor 100% zeker dat er sprake was van fraude, zeiden ze en we kregen zeker nog een kans�..zeiden ze.

Zodra deze war klaar was en zij(Syc) met 45-3 verloren hadden wilden wij het opnemen tegen de winnaar. Dit mocht niet meer, want wij zouden toch niet winnen en ze hadden te weinig tijd hiervoor(de game admins). We zijn ontzettend boos geworden, maar hadden ondertussen ook wel in de gaten dat we er toch niks meer aan konden doen. We hebben verschillende pcw�s gespeeld tegen clans uit de 8ste en kwartfinales en deze wonnen we, of speelden we gelijk. Hierdoor kunnen we concluderen dat het zeer goed mogelijk was geweest, dat wij als clan in halve finales hadden kunnen staan.

Sja. Ik begrijp jullie frustratie, echter heb ik ook de clanleaders van de 2 betreffende clans gesproken en hun verhaal klonk weer heel anders. Waar ligt de waarheid ? Ergens in het midden, denk ik. Ik heb heel sterk het vermoeden dat 2 clans onder 1 hoedje hebben gespeeld, echter hadden we geen bewijs en ik ga geen clan uit de compo knikkeren omdat 'men' denkt dat ze vals hebben gespeeld (op welke manier dan ook).

quote:
Het is voor ons echt erg, dat wij naar Drome komen om aan een compo mee te doen en er in de voorrondes uit liggen, wetend dat het komt door fraude, waar de admins aan meewerken terwijl ze er vanaf weten.

Dat is dus helemaal niet bewezen, en daar ligt de kern van het probleem ook.

quote:
We zijn blij dat de BoB tickets toch niet zijn uitgedeeld op drome, want dat zou echt erg zijn,

Inderdaad, dan waren wij verantwoordelijk voor het feit dat Mysod naar de BoB finales was gegaan *shiver*

quote:
vooral omdat veel clans er al ��n hebben, dat we deze hadden kunnen bemachtigen. We kunnen dus stellen dat de Competitie leiding van Drome het absoluut niet goed voor elkaar had.

Och, 1 regel niet in het reglement staat gelijk aan 'het absoluut niet goed voor elkaar hebben ?

quote:
Ze hadden in eerste instantie aan deze twee clans om screenshots of een demo moeten vragen. Ze vonden dat het woord van 2 clanleaders zwaarder woord dan de onze.

We hebben gevraagd om screenies, echter hadden ze die niet en stond het niet in onze regels dat het verplicht was. Dan heb je geen poot meer om op te staan. En inderdaad, als 2 clans zeggen dat het A is, en 1 clan zegt dat het B is, is het 2-1. Wat moeten wij daartegen beginnen ?

quote:
Dit is natuurlijk vreemd, want natuurlijk als ze een deal maken dat ze dan hetzelfde zeggen.

Uiteraard. Echter, het valt niet te bewijzen.

quote:
Wij hopen dat er volgend jaar een beter competitie reglement komt op drome en ook een betere competitie leiding, want dit mag en moet niet kunnen op zo�n grote LAN. Vooral als ze nog serieus genomen willen worden met BoB tickets en clanbase matches.

Eerlijk gezegd zal het me aan de kont roesten wat Clanbase en BoB van ons denken (sorry Perry/GPN), wij doen ons stinkende best om een compo neer te zetten. Dat dat vervolgens niet helemaal lukt is al erg, maar om daarna nog eens op zo'n manier door het slijk gehaald te worden vind ik helemaal getuigen van geen stijl.

quote:
Als laatste willen wij nog zeggen dat wij echt geen zeur clan zijn die er niet tegen kan dat wij verloren hebben. Wij hadden het echt voor 100% geaccepteerd als we eruit lagen in de eerste ronde door verlies, al was het maar met ��n win ronde verschil. Echter nu er sprake is van fraude en een grove organisatie fout is het voor ons erg moeilijk te verkroppen, vooral met die PCW�s in ons achterhoofd, dat wij erg ver hadden kunnen komen.

"Als" .. "hadden kunnen" .. daar kan ik al net zoveel mee als met het verhaal van de andere 2 clans, namelijk helemaal niks. Sorry als dit voor jullie zo'n domper op de feestvreugde was, maar het blijkt maar ens te meer dat mensen a) fouten maken en b) koste wat kost verder willen komen, ook al gaat dat ten koste van de eerlijkheid.

Let wel, het is nog steeds niet bewezen ("zwart op wit") dat o.a. Syc met de andere clan onder 1 hoedje speelde. Je kunt verkeerde scores invoeren, ook beide clans. Komt niet vaak voor, maar het is eerder gebeurd en zolang ik niets kan bewijzen kan ik ook niet optreden tegen iets. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

quote:
In afwachting van jullie antwoord, verblijven wij,

Bij deze.

Hoogachtend,

Arjan Schepers AKA Arfman
Projectleider Games

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 12-07-2004 :  23:56:36  Show Profile
het zal ook eens niet over het leed das cs heet gaan

wat een zeikerts zeg

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 13-07-2004 :  00:25:28  Show Profile
Jij zegt het, ik ...

Volgende Drome geen CS compo meer, dat is me nu wel duidelijk geworden.

Go to Top of Page

[TgR]KILLER
Drome regular

328 Posts

Posted - 13-07-2004 :  01:52:15  Show Profile
ik wou ook nog wat zeggen.. maar ik houd wijselijk me mond.

The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk
Go to Top of Page

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 13-07-2004 :  09:03:23  Show Profile
of krijg ik nu allemaal boze cs ers achter me aan :P

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

Carda
Drome Crew

133 Posts

Posted - 13-07-2004 :  09:51:08  Show Profile
Mochten we weer CS gaan doen dan ga ik nu alvast beginnen met rules opzetten.
En dan maar hopen dat CS 2.0 10.000.000 minder bugs bevat ;)

Oud Drome Crew
Go to Top of Page

Deurmat
Drome junior

185 Posts

Posted - 13-07-2004 :  10:23:16  Show Profile
doe maar geen Cs compo meer doe maar een Tactical ops compo ;)

de user compo van dit jaar hadden we gewonnen ;)

www.Deurmat.net
Been @ Drome: 9,11,12 and will be @ drome 13 !
Go to Top of Page

Double-X
Drome Crew

88 Posts

Posted - 13-07-2004 :  11:01:25  Show Profile
CS is toch achterhaald ! dus volgend jaar maar geen compo meer.

Drome Customer Support Leader
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 13-07-2004 :  11:08:49  Show Profile
quote:
Originally posted by Arfman

Jij zegt het, ik ...

Volgende Drome geen CS compo meer, dat is me nu wel duidelijk geworden.

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 13-07-2004 :  11:20:33  Show Profile
Zodra drome CS gaat uitbannen (net zoals elk andere lan) dan mag je wel inkrimpen Lol zou wel willen zien dat Netgamez CS weg laat Hebben ze nog maar een 500 man of minder event hehe.

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 13-07-2004 :  11:23:27  Show Profile
Wij vragen ons wel degelijk af waarom we eigenlijk nog CS doen, aangezien 95 % van alle compo problemen met CS te maken hebben. Wij zijn bereid om de gok te nemen, kijken hoeveel deelnemers het echt scheelt. Iemand moet beginnen om die game eruit te werken, might as well be us.

Go to Top of Page

Tigger
Drome Crew

396 Posts

Posted - 13-07-2004 :  11:47:41  Show Profile
Daarom stem ik voor Red Alert 2 compo
(kan ik tenminste nog winnen )

Drome Servicedesk
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 13-07-2004 :  11:59:45  Show Profile
Je bent niet de enige Arfman, ken genoeg admins/lanparty-organisaties die CS er ook uit willen hebben

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,14 sec. Snitz Forums 2000