Author |
Topic  |
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 12:19:42
|
Maar wij gaan het ook daadwerkelijk doen. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 12:26:00
|
Mooi, can't wait Mare houd je alvast rekening met minder deelnemers  |
Obey the god Zeus! |
 |
|
d1ce
New Member
40 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 12:36:33
|
quote: Originally posted by Arfman
Maar wij gaan het ook daadwerkelijk doen.
Krijg je veel boze gezichten |
 |
|
Carda
Drome Crew
133 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 12:38:20
|
Gewoon HL 2 FFA compo ;) |
Oud Drome Crew |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 12:47:37
|
soiL, of juist niet omdat ze niet komen opdagen 
Tja het wordt wel eens tijd dat CS weggaat, laat ze maar eens een nieuwer/socialer game spelen  |
Obey the god Zeus! |
 |
|
Juz
New Member
7 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 12:58:55
|
Laat de compo gewoon door mensen organiseren die er verstand van hebben en niet van die droepies die er niets van weten en die zich niet intresseren in de game want daardoor komen die problemen!
want als de zoveelste keer dat ik het zeg, het was echt slecht georganiseert die compo, ECHT slecht!  |
Edited by - Juz on 13-07-2004 12:59:41 |
 |
|
Wh1t3 sh4d0w
New Member
49 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 13:01:22
|
de problemen komen echt wel gewoon door die aggressief cs'ertjes..... die de godganse dag zonder sociale interactie dat antieke spelletje zitten te doen. AFSCHAFFEN die handel! |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 13:11:54
|
quote: Originally posted by soiL
quote: Originally posted by Arfman
Maar wij gaan het ook daadwerkelijk doen.
Krijg je veel boze gezichten
Niet zoveel als wanneer we wel een CS compo zouden doen. |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 13:16:11
|
quote: Originally posted by Juz
Laat de compo gewoon door mensen organiseren die er verstand van hebben en niet van die droepies die er niets van weten en die zich niet intresseren in de game want daardoor komen die problemen!
want als de zoveelste keer dat ik het zeg, het was echt slecht georganiseert die compo, ECHT slecht! 
En ziehier reden numero uno waarom ik van die CS compo afwil.
CS. |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 13:29:20
|
Tja tis algemeen bekend dat elke CS'er altijd wel iets op te merken heeft over de compo...
- Single / Double elimination - Config - Maps - Rules - Scores - Op tijd spelen - Lag - Jantje - Moeder - Vader - etc.  |
Obey the god Zeus! |
 |
|
Bachhimself
New Member
38 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 14:04:30
|
Wees blij, waarschijnlijk wordt het volgende keer een cs:source compo, oftwel een hl2 cs versie, wil wel eens zien hoe dat gaat.
Dat er de meeste problemen zijn met deze compo's kan ook wel eens zijn omdat hier de meeste mensen aan meedoen. Een aantal problemen kwamen niet zozeer door de opzet alswel door de slechte bereikbaarheid van het intranet. wij konenden ons ook pas op het laatst inschrijven voor de ut2004 compo..
Gelukkig was cs geen bob compo, anders had mysod 2 tickets gehad (op regroup ook al) gelukkig.
Arfman zou jij eens het aantal tems per compo willen aangeven? volgens mij was dat bij cs 80 doe dat maal 7 dan zit je al op 20 % van je bezoekers, ik heb zelf ook een server gedraait en hier hebben dik 700 verschillende mensen op gecounter striked.
|
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 14:29:38
|
CS was 80 clans (op verzoek van Mysod omdat zij te laat waren), alle andere compo's waren maximaal 32 teams en geen enkele heeft de limiet gehaald. Exacte stats heb ik zo even niet, als Apollo het intranet weer bereikbaar maakt voor de crew via het internet kan ik het exact vertellen  |
 |
|
Recon
Drome Crew
 314 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 14:33:10
|
quote: Originally posted by Carda
Gewoon HL 2 FFA compo ;)
Dat word dus een CS:Source FFS compo ?  |
Drome Compo Organiser |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 15:06:39
|
Bachhimself, het gaat Drome waarschijnlijk niet zo om de game (hoewel dat ook 45% van de reden zal zijn ) maar eerder om de community/de clans die meedoen aan de compo  |
Obey the god Zeus! |
Edited by - FormatKing on 13-07-2004 15:07:04 |
 |
|
Bachhimself
New Member
38 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 15:40:19
|
quote: Originally posted by =\SEALS/= FK
Bachhimself, het gaat Drome waarschijnlijk niet zo om de game (hoewel dat ook 45% van de reden zal zijn ) maar eerder om de community/de clans die meedoen aan de compo 
Ja het is nu makkelijk om te zeggen de teams, wij waren ook niet bij de eerste 64 teams voor de cs compo, jammer... Dat daardoor organisatorisch de bende in de war was geschopt, sorry. Maar dat er dingen niet goed geregeld waren mbt de compo van cs dat was een feit. ff kleine vergelijking
ut2004 werd ook door onze clan gespeeld en dat was wel goed geregeld cs je hebt de server en het wachtwoord maar er was niets op ingesteld mbt de compo's. Dit is in mijn ogen niet de fout van Drome maar van gameservers.net Zij leverden de servers en hadden het in de server cfg kunnen regelen. Dit veroorzaakte natuurlijk wat ongenoegen bij de gene die de server zou adminnen. Dat er een aantal teams zijn die altijd lopen te mekkeren vindt ik ook jammer maar helaas het is zo, als je ze uit de cs compo knalt dan gaan ze aan andere compo's meedoen en dan krijg je daar het gezeur. Ik denk niet dat een oplossing zou zijn om die compo eruit te knallen.
Ik zou zelf geen oplossing weten, maar denk dat je op deze radicale manier dezelfde clans juist naar andere compo's jaagt en je daar het gezeik gaat krijgen. |
Edited by - Bachhimself on 13-07-2004 15:40:59 |
 |
|
Chain
Drome junior
 171 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 15:44:48
|
quote: Originally posted by Juz
want als de zoveelste keer dat ik het zeg, het was echt slecht georganiseert die compo, ECHT slecht! 
OMG.... Arfman stelde al een CS-server beschikbaar op Drome-parties toen hij nog geen crew was en toen een P3-500 nog de bruutste machine was die je kon krijgen. Waar jij het lef vandaan haalt om hem een droepie zonder kennis van zaken te noemen kan ik me niet voorstellen, maar voor mijn part wordt je account gedelete en hoef je nooit meer op Drome te komen. Ga maar lekker een lan-partietje organiseren bij papa op zolder en je eigen cs-compo opzetten als je het zo goed weet. |
Edited by - Chain on 13-07-2004 15:46:17 |
 |
|
Topic  |
|