Author |
Topic  |
Manesni
New Member
35 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 15:50:50
|
mwaaaaaaah! halflife crowbar only compo! :-P
Manesni |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 15:51:20
|
Vergeet ook de [L33T]-tijd niet, he  Maar sindsdien is er veel veranderd, en omdat wij CS zo'n kutgame zijn gaan vinden zijn we niet echt op de hoogte van alle rare en verborgen serversettings die er sindsdien zijn ingeropt. Ach ja. Shit happens. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Exp
Drome oldsko0l
472 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 15:53:03
|
quote: Originally posted by Chain
quote: Originally posted by Juz
Laat de compo gewoon door mensen organiseren die er verstand van hebben en niet van die droepies die er niets van weten en die zich niet intresseren in de game want daardoor komen die problemen!
want als de zoveelste keer dat ik het zeg, het was echt slecht georganiseert die compo, ECHT slecht! 
OMG.... Arfman stelde al een CS-server beschikbaar op Drome-parties toen hij nog geen crew was en toen een P3-500 nog de bruutste machine was die je kon krijgen. Waar jij het lef vandaan haalt om hem een droepie zonder kennis van zaken te noemen kan ik me niet voorstellen, maar voor mijn part wordt je account gedelete en hoef je nooit meer op Drome te komen. Ga maar lekker een lan-partietje organiseren bij papa op zolder en je eigen cs-compo opzetten als je het zo goed weet.
En jij moet je er niet mee bemoeien. Hij mag zeggen wat hij vindt. En deze brief is ook helemaal niet negatief tegen Arfman, we willen arfman eerder nog bedanken omdat hij degene was die kwam met redelijke oplossingen. Dat die zuig admins (ik meen dat Carda er ��n van was, correct me if I'm wrong) van de compo daar schijt aan hadden, daar gaat die brief over. Die twee mogen zich diep gaan schamen en we hopen dat ze nooit een score formulier aanraken. Nee arfman hebben we nix tegen. Als je natuurlijk beter had gelezen had je het wel geweten. |
Memento Mori... |
Edited by - Exp on 13-07-2004 15:58:03 |
 |
|
Bachhimself
New Member
38 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 16:06:58
|
quote: Originally posted by Arfman
Vergeet ook de [L33T]-tijd niet, he  Maar sindsdien is er veel veranderd, en omdat wij CS zo'n kutgame zijn gaan vinden zijn we niet echt op de hoogte van alle rare en verborgen serversettings die er sindsdien zijn ingeropt. Ach ja. Shit happens.
ff gekopieerd uitde game regels :) pausable 1 (Misbruik zal worden gestraft !)
allow_spectators 1
mp_buytime 0.25
mp_roundtime 3
mp_friendlyfire 1
mp_c4timer 35
mp_freezetime 6
mp_forcechasecam 2
mp_forcecamera 2
mp_fadetoblack 1 (Wanneer beide clans instemmen om deze optie op 0 te hebben kan dit worden veranderd.)
mp_footsteps 1
mp_flashlight 1
mp_autocrosshair 0
mp_limitteams 0
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_autoteambalance 0
mp_autokick 0
mp_tkpunish 0
mp_hostagepenalty 0
sv_aim 0
sv_cheats 0
sv_maxspeed 320
sv_gravity 800
sv_maxupdaterate 101
sv_maxrate 25000
sv_clienttrace 1
sv_airmove 1
sv_airaccelerate 10
mp_timelimit 0
mp_maxrounds 12 |
 |
|
Carda
Drome Crew
133 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 16:20:08
|
Die settings heb ik allemaal in de configs gezet hoor lieverds ;) Als die ineens veranderd zijn zou je het dan misschien de volgende keer willen melden?
Zo van "Meneer de crew de server configs zijn niet goed"
|
Oud Drome Crew |
Edited by - Carda on 13-07-2004 16:21:08 |
 |
|
Chain
Drome junior
 171 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 16:26:20
|
quote: Originally posted by Exp
quote: Originally posted by Chain
Laat de compo gewoon door mensen organiseren die er verstand van hebben en niet van die droepies die er niets van weten en die zich niet intresseren in de game want daardoor komen die problemen!
want als de zoveelste keer dat ik het zeg, het was echt slecht georganiseert die compo, ECHT slecht! 
OMG.... Arfman stelde al een CS-server beschikbaar op Drome-parties toen hij nog geen crew was en toen een P3-500 nog de bruutste machine was die je kon krijgen. Waar jij het lef vandaan haalt om hem een droepie zonder kennis van zaken te noemen kan ik me niet voorstellen, maar voor mijn part wordt je account gedelete en hoef je nooit meer op Drome te komen. Ga maar lekker een lan-partietje organiseren bij papa op zolder en je eigen cs-compo opzetten als je het zo goed weet.
En jij moet je er niet mee bemoeien. Hij mag zeggen wat hij vindt.
Dan mag ik dat ook, lijkt me logisch
quote:
En deze brief is ook helemaal niet negatief tegen Arfman, we willen arfman eerder nog bedanken omdat hij degene was die kwam met redelijke oplossingen. Dat die zuig admins (ik meen dat Carda er ��n van was, correct me if I'm wrong) van de compo daar schijt aan hadden, daar gaat die brief over. Die twee mogen zich diep gaan schamen en we hopen dat ze nooit een score formulier aanraken. Nee arfman hebben we nix tegen. Als je natuurlijk beter had gelezen had je het wel geweten.
Ik heb goed gelezen wat Juz heeft gezegd:
Bij mijn weten is Arfman Drome main compo org. Als Juz dus de organisatoren van de compo "van die droepies die er niets van weten" noemt zonder onderscheid te maken heeft hij het dus in de eerste plaats over Arfman. Als hij de admins bedoelt of alle organisatoren behalve Arfman dan is het een heel ander verhaal, maar dan moet hij dat opschrijven en heeft dat niks te maken met dat ik niet kan lezen. Daarbij vind ik het interessant dat je die klachtenbrief van jullie erbij haalt. Ik heb het woord "brief" of "klacht" niet genoemd in mijn verhaal. |
 |
|
Excallibur
New Member
10 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 17:35:29
|
tja ik zou het jammer vinden als Cs compo's verdwijnen... als je main game cs is en die wordt niet meer gespeeld, wat heb je dan nog te zoeken, hoewel er natuurlijk zat dingen te doen zijn heb ik zeker 1/3 aan cs besteed. maar ik ben zeker benieuwd naar de opkomst enzo zonder cs (doorgaans was het zeer rustig op de BF Vietnam servers en de UT servers)
ik kan de besling ook zeer goed begrijpen, als 95 procent Geklaag,geouwehoer en noem maar op door cs wordt veroorzaakt is het een logische beslissing.
nog even terugkomend op de brief/aanleiding van dit topic, ik vindt de argumenten goed weerlegt en geef de organisatie Credit, Afro man rulez en heeft zeer veel begrip en geduld...
maarja Drome is achter de rug en ik kijk al weer uit naar de next lan : CZ2004
|
 |
|
~WaiMea~
Drome junior
114 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 17:39:17
|
ik heb 2 of 3 compo wedstrijdjes gespeeld deze drome... het boeit me nie zo veel dat hele cs... maar ik blijf het nog wel spelen...
volgens mij kun je trouwens beter de cs-zeikerts er uit gooien als het spel...
ik vind het wel een cool spel... snap dus ook niet waarom het al die zeikerts aantrekt... (mss ff een polletje voor de cs-zeikerts...)
-ik heb gezeurd over de cs compo en ben 18 jaar of ouder. -ik heb gezeurd over de cs compo en ik ben jonger dan 18 jaar. -ik heb cs gespeeld en ik heb geen klachten. -ik zal van z'n lang-zal-ze-leven geen cs spelen.
|
 |
|
Recon
Drome Crew
 314 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 17:46:33
|
Goed zo Exp! Je verwoord het precies zoals een echte cs-er betaamd.
quote: Dat die zuig admins (ik meen dat Carda er ��n van was, correct me if I'm wrong) van de compo daar schijt aan hadden, daar gaat die brief over.
En dan volgend jaar jezelf afvragen waarom die admin's volgend jaar niet meer die compo willen runnen. Want een grote bek dat al die cs-er na de lan hebben. Wel gek dat ik er heeeeeeeeeeeeel weinig heb gezien op het crew podium met adviesen over hoe het wel goed moet.
Ik vind dit soort achteraf in de grond stampen van mensen die hun vrije tijd in dit soort dingen stoppen om mensen een plezierig weekend te geven zo achterbaks... 
En weet je hoe alles in het honderd kan lopen ? 50 cs clans die naar je toe komen omdat ze onderling niet uit een match resultaat kunnen komen.... Als zelfs dat niet mogelijk is in de cs scene, hoe zouden de cs admins dan een goede compo moeten runnen ?
Altijd makkelijk om het zo af te geven op de organisatie... Vroeger ging dat heel anders met cs ( toen ik het nog leuk vond ), toen hielpen mensen elkaar om zoiets tot een goed einde te breien, ipv alleen maar te klagen zonder zelf 1 poot uit te steken.
* Sow dat lucht op* 
|
Drome Compo Organiser |
 |
|
Bachhimself
New Member
38 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 18:17:15
|
quote: Originally posted by Carda
Die settings heb ik allemaal in de configs gezet hoor lieverds ;) Als die ineens veranderd zijn zou je het dan misschien de volgende keer willen melden?
Zo van "Meneer de crew de server configs zijn niet goed"
Kijk nou heb je dus niemand horen zeuren omdat we dit juist zelf allemaal konden oplossen, en we julie niet met zulke onzin wouden bezighouden terwijl er grotere problemen waren. We zeuren ookniet overal over hoor.......... |
 |
|
Smirnoff
Drome oldsko0l
 545 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 19:08:33
|
btw de cs ers die niet leuk vinden dat er geen cs is op de volgende drome
tsja sommige verpesten het voor de rest dus geef drome niet de schuld maar hun |
heb ik dat gepost nee toch |
 |
|
Exp
Drome oldsko0l
472 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 20:08:57
|
-recon- wij hebben des nachts van 12 tot ruim over drie met de admins gepraat. Uiteindelijk met Arfman tot een compromis gekomen, want die twee nietsnutten vonden maar dat we pech hadden. Vervolgens des ochtends weer uren gepraat met de andere clans, ook met hen tot compromis gekomen, al met al zijn wij er langer mee bezig geweest dan we wilden en zou moeten. En vervolgens, als ALLES in orde is, zeggen onze twee grote vrienden, nee pech voor jullie, je zoekt het maar uit. Vind je het gek? En ik zou me helemaal niet afvragen waarom die admins de compo niet meer runnen, zou er blij om zijn, huur dan een extern compo org in ofzo die ervaring hebben. En er valt weinig aan ons te adviseren als jullie alles in het honderd hebben laten lopen, het advies van ons was al, laat ze screenshots maken, lijkt mij een gouden tip. En zeggen dat je een fout hebt gemaakt, of een clan hebt genaaid is ook niet moeilijk.
*sow dat lucht op*
Ik vind het nog trouwens verbazend sommige reacties, als je kijkt naar de brief is het gewoon een nette brief, met precies alles erin wat volgens ons is fout gegaan. Dit mag toch? We verwachten ook helemaal niets ervan terug, alleen dat de drome crew er notitie van maakt, zodat er regels kunnen komen om volgende keren dit soort situaties te voorkomen. |
Memento Mori... |
Edited by - Exp on 13-07-2004 20:14:27 |
 |
|
Recon
Drome Crew
 314 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 21:24:39
|
Nette brief ? Hij is wel netjes geschreven, maar......
1. Je zet hem voor het gemak maar even in het openbaar omdat meneer het niet snel genoeg vind gaan. 2. Je betrekt 2 organisatie's erbij die er niks mee te maken hebben.
En dan loop je hier nog ff de admins te schofferen.... Mensen die gewoon hun vrije tijd opofferen om voor jullie een compo te maken. Leuk is dat man! en dan nog heel blij reageren met mooi dat ze stoppen.....
Typisch een na 1.3 ben ik gaan cs-en en mysod vind ik de bom cs-ertje.. |
Drome Compo Organiser |
 |
|
Vladislav
New Member
 18 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 21:28:55
|
quote: Originally posted by -recon-
1. Je zet hem voor het gemak maar even in het openbaar omdat meneer het niet snel genoeg vind gaan. 2. Je betrekt 2 organisatie's erbij die er niks mee te maken hebben.
En dan loop je hier nog ff de admins te schofferen.... Mensen die gewoon hun vrije tijd opofferen om voor jullie een compo te maken. Leuk is dat man! en dan nog heel blij reageren met mooi dat ze stoppen.....
Typisch een na 1.3 ben ik gaan cs-en en mysod vind ik de bom cs-ertje..
Ben ik het mee eens. Als je vind dat de compo's niet goed gaan of beter kunnen, kan je altijd de helpende hand aan de compoadmins uitreiken, dingen proberen samen op te lossen en dus de admins minder lastig te vallen. Als mensen dit nou eens deden ipv zeiken over wat er wel allemaal mis gaat als 2 man zich moeten hoeden over 80 teams... Heb wat respect voor compoadmins en help ze als je ziet dat het moeizaam gaat! |
owner of http://www.vladlog.com |
 |
|
Exp
Drome oldsko0l
472 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 21:50:07
|
quote: Originally posted by -recon-
Typisch een na 1.3 ben ik gaan cs-en en mysod vind ik de bom cs-ertje..
a) ik cs sinds 1.0 b) mysod zijn een stel verwende kutjochies die teveel geluk hebben c) you got it coming |
Memento Mori... |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 13-07-2004 : 22:39:10
|
Op de volgende grote Drome zal HL2 met CS:Source wel uit zijn. Maar eens kijken welke externe compo-organisatie en/of clan deze schone taak op zich wil nemen. Het originele CS wil ik echter nooit meer zien in compovorm op welke Drome dan ook.
Verder wil ik even in de bres springen voor Carda en Intruder (de CS admins). Zij hebben hun stinkende best gedaan om de moeilijkste compo van allemaal tot een goed einde te brengen. Zij zijn zeker geen noobs (als je denkt dat ze dat zijn ben je zelf een no0b, zowel Carda als Intruder als ikzelf zaten ooit in L33T) en waren al beducht op zeurende clans. Dat zij de regels dan strikt handhaven kun je ze niet kwalijk nemen, gezien de ervaringen met de CS compo op Drome 9 en Drome 10. Op het moment dat je 1 regel overschrijdt heb je 5 minuten later een andere clan aan de balie staan die ook wil dat er iets veranderd wordt, enzovoort, enzovoort. Ik heb moeten lullen als Brugman met een aantal clans om alles in goede banen te leiden, alleen maar omdat ze er zelf niet uitkwamen omdat ze ooit 2 jaar geleden tijdens een pcw elkaar de huid hebben volgescholden, of om een andere idiote reden. Ze zijn dus zeker niet incompetent, ze hielden zich precies aan de regels die wij vantevoren samen hadden vastgesteld. Dat ik als hoofd compo organisator toch heb geprobeerd om de regels te buigen om clans tegemoet te komen is niet iets wat je hun moet aanrekenen, maar mijzelf.
Amen. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Topic  |
|