image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Klacht
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

BaaK
New Member

35 Posts

Posted - 13-07-2004 :  23:07:56  Show Profile
FUCK CS! echt er zou toch eerst geen cs compo komen?? wees blij dat er 1 was
En volgend jaar echt geen HL2 CS compo fixen hoor !
gewoon HL2DM! TDM en shit maar geen cs gefuck!

Go to Top of Page

DMM
Drome Crew

63 Posts

Posted - 13-07-2004 :  23:17:36  Show Profile
Wat ik hier lees bevestigd alleen maar mijn al bestaande gevoel over die hele CS-scene. Wat mij betreft had de CS-compo er al na drome 9 uitgekund gezien mijn eigen ervaringen als CS-admin toen. De scene is verrot, niet relaxed meer. Mensen proberen hier in hun vrije tijd een leuk ding neer te zetten en worden NA het evenement gewoon ff laf publiekelijk neergesabelt. Het zegt mij al weer genoeg over hoeveel geduld er is van de clan z'n kant, wat typerend weer terugkomt op drome zelf tijdens de compo (lees: een hele schreeuwende clan voor je neus ipv alleen de clanleaders wat een stuk beter communiceert). Onwaarheden worden dan ook nog eens aangehaald, wat de geloofwaardigheid niet ten goede komt.

Ik was er zelf dan niet bij dit jaar, maar heb meer dan genoeg ervaring in het leiden (of lijden, het is maar hoe je het ziet) van diverse compo's van drome 6 t/m 9. Hierbij dus ff Hulde met de hoofdletter H voor de CS crew voor het op je nemen van de meest ondankbare taak op een lan-party.
Bij deze.

Point blank to make hole!
Go to Top of Page

seaprius
New Member

36 Posts

Posted - 14-07-2004 :  01:58:23  Show Profile
quote:
Originally posted by Arfman

Maar wij gaan het ook daadwerkelijk doen.

cs sucks..
Go to Top of Page

Bachhimself
New Member

38 Posts

Posted - 14-07-2004 :  09:10:49  Show Profile
Oke ff weer eens een zinnige reactie, het zou jammer zijn asl het gros van de clans moeten lijden onder een aantal clans die zich niet aan de regels houden, er wordt hier redelijk gegeneraliseert. Doordat MySod ging zeuren konden wij gelukkig ook meedoen aan de compo's. De eerste reactie van Arfman was toen ik en noch een clan kwam vragen (of zeuren) hoe het zat omdat wij niet op de intranet pagina konden komen. Was dat het net kon en dat we dan maar een usercompo moesten opzetten, dit is toen ook wel overwogen allen heb ik niet de kennis van zaken om dit op te lossen. Wij hadden ons er wel bij neergelegd. Ik wil me hierbij ook wel opgeven om volgend jaar te helpen met de cs compo en het gezeik over me heen te laten komen... 1 ding is dana wel zeker ... TE LAAT IS TE LAAT. Wil je echt graag meedoen, nou dan ga je maar overleggen met een clan die er wel inzit of je hun kan uitkopen oid. geen gekanker. Bij meningsverschil screenshots kunnen tonen, anders jammer... allebei de teams verlies.

Vertik het om ze met zijde handschoenen aan te pakken om dat ze "groot" zijn, "maar onze sponsors" ja, nou laat die hier dan maar komen leg ik het hun ook wel uit, we zijn de beste ter wereld, jammer dit weekend niet want je doet niet mee. TE LAAT IS TE LAAT.

Edited by - Bachhimself on 14-07-2004 09:12:11
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 14-07-2004 :  09:21:30  Show Profile
Achteraf heb ik ook spijt dat ik ze heb toegelaten. Echter, wat doe je als je daar staat en een clan komt smeken of ze mee mogen doen ? Dan wil je dat iedereen een leuk weekend heeft en denk je 'what the hell'. Helaas moet je soms mensen tegen zichzelf beschermen en gewoon keihard zijn.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 14-07-2004 :  09:50:41  Show Profile
mwja t is gewoon bs van de cs ers

de bf:v compo was ook niet super hebben we van alle teams 1 speler opgehaalt en met de admin overlegt en klaar was kees

zo simpel kan het zijn want je kan je er wel heel druk om maken maar waarom

je kent ze niet, je wilt ze niet kennen, en als je ze tegen komt zitten ze toch te cs en

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

Tubby
Drome no0b

65 Posts

Posted - 14-07-2004 :  10:07:12  Show Profile
Ach, weet je wat het is. Op het moment dat andere games zo groot/populair worden als counterstrike zie je dezelfde taferelen daar. Het heeft niets met de game te maken, het heeft met de personen die het spelen te maken.
Go to Top of Page

Smirnoff
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 14-07-2004 :  10:08:29  Show Profile
kuch leeftijd en ervaring kuch

sommige mensen denken dat druk scheeuwen en schelden helpt het lucht maby ff op maar dat is het dan ook

heb ik dat gepost nee toch
Go to Top of Page

McKillem
Drome junior

179 Posts

Posted - 14-07-2004 :  11:17:39  Show Profile
hehe, weer een cs'er(s).
Jezus man wat word er veel gejankt over cs, ik vind het zwaar erg dat een brief die gericht is aan de drome crew gewoon hier op een forum neergeflikkerd word en ook nog eens naar 2 andere organiaties gestuurt word, Waarom nou die andere 2 ook die brief dan, wat de neuk hebben zij er mee te maken?
Verder vind ik het gewoon asociaal dat je mensen in de grond zit te stampen die hun tijd zitten te verkloten om jou die kut cs compo te geven.

Nee ik hoop dat arfman het doorzet, geen cs compo meer. je word als organisator met de kop in de stront gedrukt als er iets fout loopt.... maakt geen fuck uit hoe lang je er aan werkt ofzo, nee 1 ding gaat fout en daar komen ze al.daar heb je dan je tijd in gestoken.
Erg jammer.

Ik snap trouwens ook niet waarom er achteraf zo gezanikt word, waarom niet gewoon op drome zelf? ik vind een brief sturen.. nog okay, maar dan laf ff publiek op het forum neer te gooien en dan hopen dat je meer mensen met je mee krijgt zodat je nog harder de crew de grond in kan stampen..

Nee ik heb al zown hekel aan dat shitspel, en helemaal (sommige, niet alle, no offense voor de normale players) dat volk wat het speelt en continu zit te zeuren. Het word allemaar erger die gedachte.

Geen cs (COMPO) meer @ drome, ik stem _voor_
Helemaal geen compo's meer zou ik ook nix op tegen hebben, ik had ergen gelezen dat drome een fun lan evenement is daar horen zowiezo al geen compo's.... mjah dat laatst blijft natuurlijk mijn mening. krijg je wel echt die relaxte sfeer ;p
Go to Top of Page

X-Storm
New Member

3 Posts

Posted - 14-07-2004 :  11:54:13  Show Profile
McKillem ..... ben het met je eens dat je zegt dat het fun LAN moet zijn .

sorry voor iedereen maar ik ga voor de FUN naar een LAN party ......... leuk als er compo's gepeeld worden . maar dat is toch niet de hoofd reden om te komen ??? die mensen doen allees vrijwillig ...... dus ook die compo''s organiseren ............. als er dan wat mis gaat .... jammer !!!!!!!!!!!!

ze proberen er voor iedereen een leuke LAN van te maken , en met 2100 man is dat al lastig ......... laat staan dat je dan ook nog (achteraf) gaat lopen zeiken over dat de compo beter moest .

organisser ze dan zelf ....... wil jullie wel es een LAN van 2100 man zien neerzetten met een cs compo zonder gezeur.............. durf te wedden dat het je niet lukt.

feit blijft gewoon dat er altijd mensen tussen zitten die het bederven voor degen die het wel voor hun plezier doen .............. helaas.

Ik vond Drome 11 geweldig ........... ondanks dat er in mijn spel(mohaa spearhead) geeneens een compo georganiseerd is heb ik me uitstekend vermaakt.

en daarvoor ga ik naar een LAN .. om me te vermaken ... zo

drome crew ..... keep up the good work !!!!!!!!!!!

kisses from a lady ;)
Go to Top of Page

Nighteye
Drome Crew

24 Posts

Posted - 14-07-2004 :  12:56:21  Show Profile
quote:
Originally posted by =\SEALS/= FK

Tja tis algemeen bekend dat elke CS'er altijd wel iets op te merken heeft over de compo...

- Single / Double elimination
- Config
- Maps
- Rules
- Scores
- Op tijd spelen
- Lag
- Jantje
- Moeder
- Vader
- etc.

nu hetzelfde rijtje voor een quaker (van de tijd dat ik het veel speelde):
- Single / Double: ? "Gaan we nog knallen of wat?"
- Config: err .. "readyup plz"
- Maps: boeien als er maar wapens in liggen
- Rules: dood = dood, en schieten tot de tijd op is
- Scores: frags = score
- Tijd: 5 mins telaat = niet meedoen
- Lag: life with it
- Pa/Ma/Meuk: "Ja ben ff aant quaken!"

en dat is geen geintje. Dit is mijn ervaring omtrend het spelen van compo's .. voor quake dan.

Drome Netwerk Crew
Go to Top of Page

DarkJedi
Drome junior

147 Posts

Posted - 14-07-2004 :  13:07:12  Show Profile
quote:

Ik mag het hopen, echt waar.
Ben je direct van al dat gezeik af, vond het al een verkeerde vergissing om mensen van 14 toe te laten maar dat is jullie zaak.
Met dit in het vooruit zicht wordt Drome echt cool volgend jaar

Ik moet er wel bij zeggen er zijn wel fouten gemaakt in de cs compo.
For the record ik speel sinds 1.2 niet actief cs meer. Ik speelde sinds beta 4.0 (ja dat is lang geleden alweer) cs vrij actief.
* 64 teams is gewoon te weinig voor cs, dat had ik jullie van te voren al kunnen vertellen. 64*5=320 personen. Nou er spelen echt wel meer mensen cs op Drome.
* Rare polls, soms beetje vreemde indeling. Sommige teams hadden niet bij elkaar in gemogen. Beetje jammer volgende keer betere indeling maken.

Zelf heb ik deel genomen aan de wc3 tft compo. Was echt super geregeld. Alleen een beetje weinig spelers. Na de match samen de replay bekijken en zodoende leren van je fouten. Volgens mij is er ook meer wc3 op het bigscreen te zien geweest dan CS. IMHO.

Darkjedi
[Admin:Rol] Geen plaatjes in de sigature

Edited by - DarkJedi on 14-07-2004 13:29:13
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 14-07-2004 :  13:10:41  Show Profile
quake is inderdaad een stuk volwassener als CS, gelukkig maar want de quake is samen met CS volgens mij het meest gespeelde spel op lans

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Rickz
Drome oldsko0l

740 Posts

Posted - 14-07-2004 :  13:35:16  Show Profile
Mijn main game is ook cs... ik had me met een kameraad ingeschreven voor de cs compo 2o2... op een gegeven moment was die ineens weg... so what... ga ik wel op een andere server spelen of een ander spel... en die reactie van exp... get al life... of download er een!! wat een triest kind ben jij... en ik vind niet dat ik tot het "aso" volk hoor van cs... als ik het niet kan winnen dan ga ik gwoon zonder gezeur van die server af en probeer een ander of ga een andere game spelen... maar ik dwaal nu af dus brei er maar eens een eind aan.
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 14-07-2004 :  16:03:06  Show Profile
quote:
Originally posted by DarkJedi

quote:

Ik mag het hopen, echt waar.
Ben je direct van al dat gezeik af, vond het al een verkeerde vergissing om mensen van 14 toe te laten maar dat is jullie zaak.
Met dit in het vooruit zicht wordt Drome echt cool volgend jaar

Ik moet er wel bij zeggen er zijn wel fouten gemaakt in de cs compo.
For the record ik speel sinds 1.2 niet actief cs meer. Ik speelde sinds beta 4.0 (ja dat is lang geleden alweer) cs vrij actief.
* 64 teams is gewoon te weinig voor cs, dat had ik jullie van te voren al kunnen vertellen. 64*5=320 personen. Nou er spelen echt wel meer mensen cs op Drome.

Jammer dan. 64 teams betekent 8 poules waardoor je dus 16 serverinstances nodig hebt, en 2 hele drukke admins. De echte topclans/clans die graag willen spelen schrijven zich toch wel op tijd in.

quote:
* Rare polls, soms beetje vreemde indeling. Sommige teams hadden niet bij elkaar in gemogen. Beetje jammer volgende keer betere indeling maken.

Mag je Mysod voor schoppen, die hebben ons geholpen met de indeling.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

Kr1dd0
New Member

1 Posts

Posted - 14-07-2004 :  16:29:28  Show Profile
Wat ik wel vind, is dat alle CS'ers op 1 hoop gegooid worden en ook door het slijk gehaald worden. Inderdaad, mensen als Exp moeten niet zo zeiken, CS is maar een spelletje, op Drome kun je der geen geld mee verdienen en meedoen is altijd belangrijker dan winnen.

Maar er zijn wel dingen fout gegaan, niemand kan dit ontkennen. Er zijn ook mensen geweest die hebben geprobeerd te helpen, in sommige gevallen lukte dit, met moeite. In andere gevallen werd dit genegeerd. Bovendien heb ik niks tegen het werk van Carda en Intruder, die hebben gedaan wat ze konden. Helaas is het voor 2 man wat moeilijk om 80 clans in de gaten te houden.

Van wat ik heb gehoord waren er al vreemde regels van de CS compo voor het event begon, dit heeft ook op sites als gamelux gestaan, en der is menige discussie over gevoerd op het bekende IRC netwerk van Quakenet. Daarom bij mij ook de verbazing.. Heeft er werkelijk niemand voor het event suggesties voor verbeteringen gegeven? Het was toch al lang bekend. Natuurlijk gaat dan tijdens het event, als er weinig meer aan te doen is, zeiken over dat het stomme regels zijn, uiteraard, zo zijn de meeste mensen nou eenmaal.

Het gezeik betrof ook de servers, het algehele composysteem, de seedings, het invullen van de scores op intranet. Dit is voor een organisatie uiterst frustrerend, en dus ook waarschijnlijk de hoofdreden dat CS mogelijk uit het compopakket van Drome verdwijnt, wat ik jammer, maar rechtvaardig vind. Rechtvaardig, in het geval dat, de organisatie een chill event wil organiseren zonder al te veel problemen. Wat ik hieraan weer jammer vind, is dat aan al deze dingen het 1 en ander te doen is. Helemaal "zeik-vrij" krijgt niemand het, maar het is door inzet van Drome en de CS-scene tot een minimum te beperken. Ik bied in ieder geval, bij een mogelijk nieuwe CS compo op drome 12, mijn hulp bij deze alvast aan. Ik hoop dat ook de organisatie van Drome een andere houding neer kan zetten tegen CS.

Mocht er een CS compo op drome 12 komen, aarzel dan niet, vraag ruim voor het event mensen die nu CS spelen, die bij de tijd zijn, voor tips, hulp in algemeen, hulp bij organiseren. Want ehhh... ik heb helemaal niks tegen Carda en Intruder, maar L33T is inmiddels al langer dan 3 jaar geleden ;)

Kriddo out
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,11 sec. Snitz Forums 2000