Author |
Topic  |
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 24-07-2004 : 23:52:36
|
YEHAA
GEEN CS
GELUKKIG
(persoonlijk vinnik t al zo'n slecht spel .. veel te veel cheaters, ook in compo's) |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 25-07-2004 : 10:27:00
|
quote: Originally posted by Arfman
De CS'ers helpen op Drome zal niet veel zin hebben  Aangezien er volgend jaar geen CS 1 compo is zullen er niet veel zijn 
Dat betwijfel ik  |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 25-07-2004 : 15:52:11
|
hmm ik speel tog geen compo's 
duss van mij mag die CS compo wel weg |
Drome 13 #1296 |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 25-07-2004 : 15:53:20
|
als er echt nog een cs-compo moet komen maken ze maar een user-compo |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
 |
|
Nazc0^
New Member
18 Posts |
Posted - 25-07-2004 : 23:04:14
|
Ik snap echt niet waarom men nog CS speeld. het is gewoon �ber lelijk(!) en zit vol met bugs. vervolgens krijg je gezeik wat de hele stemming verpest.(al heeft deze niks met bugs te maken) toch vind ik cs maar KUT
enneh, het is niks persoonlijks eh :P k hoef geen cs gang achter me aan
//Nazc0^
|
Drome 11 Seat 0047! Drome 12 Seat 0113! Drome 13 Seat 0120! |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 26-07-2004 : 01:02:19
|
quote: Originally posted by Nazc0^
vervolgens krijg je gezeik
dat is iid het k u t t e van CS  |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 26-07-2004 : 10:58:11
|
Damn dat CS levert echt een hoop ge.... op :S
Mis ist beter om het gewoon lekker links te laten liggen en compo's voor andere spellen te houden :D (Edit: Zag dat ie al de volgende keer niet gehouden werd :P)
CS is toch oud en lelijk etc etc... :P |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
Edited by - Yozzman on 26-07-2004 10:59:02 |
 |
|
Me^wappie
New Member
1 Posts |
Posted - 26-07-2004 : 17:39:16
|
erm je kan geen cs compo's doen, maar dan loopt het echt leeg. 9 van de 10 lui spelen cs dus dat betekend 90% minder bezoekers :S wij komen iig niet meer als er geen CS is |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 26-07-2004 : 17:43:53
|
als een lanparty moet afhangen van alleen CS, dat zou ik vaag vinden. Trouwens, de stelling dat 90% CS speelt is waardeloos. Waar baseer je dat op ? ik ken een HELEBOEL lui die naar lanparties gaan, en er zijn er maar 10 ofzo die CS spelen. Ok, CS heeft veel fans, maar ik denk niet dat het echt veel uitmaakt of er nou wel of niet een CS compo is. Een lanparty is leuk, er worden games gespeeld, maar om nou alles af te laten hangen van 1 game, zou zonde zijn.
Kijk maar eens naar andere spellen. 'Vroeger' waren er SOF compo's. Waar zijn die gebleven ? niemand die je er nu nog over hoort. UT 1 compo ? imo nog steeds de beste UT die er is. Zie er ook nergens meer een compo van. Hoor je daar nog wat over ?? nee ..
lijkt me dus duidelijk |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 26-07-2004 : 19:00:40
|
quote: Originally posted by Me^wappie
erm je kan geen cs compo's doen, maar dan loopt het echt leeg. 9 van de 10 lui spelen cs dus dat betekend 90% minder bezoekers :S wij komen iig niet meer als er geen CS is
Organiseer dan een lan waar ze zich alleen op dat f... spel richten, die alle instellingen en alle andere bla di bla van voor tot achter kennen...
Mijn spel is mohaa, dat ziet dr ook niet echt je van het uit... Dat speelde geen hond tijdens drome, wel werd CoD gespeeld. Wat ik dan maar ben gaan spelen + wat andere leuke games ;) Er waren alleen wel achtelijk veel lui die idd CS speelden en voor de rest niks, moi komt daar niet voor |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 26-07-2004 : 19:08:35
|
ik speelde CS + Motocross Madness 2 + NFS Hot Pursuit 2
heb weinig gegamed, meer geleeched ed  |
Drome 13 #1296 |
 |
|
del
New Member
49 Posts |
Posted - 27-07-2004 : 09:31:18
|
tsss die cs'ers altijd aan het bitchen Het spel brengt gewoon geweldadige en antisociale gedrag op tussen spelers.
Kom nou pikachu volley spelen =] |
 |
|
[Impulse] Snake
New Member
26 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 01:03:39
|
Wij vragen ons wel degelijk af waarom we eigenlijk nog CS doen, aangezien 95 % van alle compo problemen met CS te maken hebben. Wij zijn bereid om de gok te nemen, kijken hoeveel deelnemers het echt scheelt. Iemand moet beginnen om die game eruit te werken, might as well be us.
What the neuk maak jij ons nou ??? DIE GAME eruit te werken ??? WTF MATE, CS = DE GAME... CS kun en zul je niet eruit werken... Dan zullen de spelers JULLIE eruit werken... Als ik zulke dingen blijf horen dan hoef ik niet eens meer naar Drome... |
 |
|
[Impulse] Snake
New Member
26 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 01:12:47
|
quote: Originally posted by Del
tsss die cs'ers altijd aan het bitchen Het spel brengt gewoon geweldadige en antisociale gedrag op tussen spelers.
Kom nou pikachu volley spelen =]
Pfff alsof Quake 3 en al die andere Shoot 'Em Up spellen geen bloed en dood omzich heen zaaien... Tuurlijk... blame it on CS... Fuck off... Als je niks nuttigs te melden hebt, hou dan gewoon je mond. |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 10:07:25
|
quote: Originally posted by [Impulse] Snake
Wij vragen ons wel degelijk af waarom we eigenlijk nog CS doen, aangezien 95 % van alle compo problemen met CS te maken hebben. Wij zijn bereid om de gok te nemen, kijken hoeveel deelnemers het echt scheelt. Iemand moet beginnen om die game eruit te werken, might as well be us.
What the neuk maak jij ons nou ??? DIE GAME eruit te werken ??? WTF MATE, CS = DE GAME... CS kun en zul je niet eruit werken... Dan zullen de spelers JULLIE eruit werken... Als ik zulke dingen blijf horen dan hoef ik niet eens meer naar Drome...
Rustig maar, het is maar een spelletje. Merk ik wel bij meer CS-ers, die nemen alles veel te serieus. Maar goed, misschien vinden wij het helemaal niet erg als er volgende keer minder mensen, en dan vooral CS-ers, komen. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 10:12:50
|
quote: Originally posted by [Impulse] Snake
What the neuk maak jij ons nou ??? DIE GAME eruit te werken ??? WTF MATE, CS = DE GAME... CS kun en zul je niet eruit werken... Dan zullen de spelers JULLIE eruit werken... Als ik zulke dingen blijf horen dan hoef ik niet eens meer naar Drome...
Rustig maar, het is maar een spelletje. Merk ik wel bij meer CS-ers, die nemen alles veel te serieus. Maar goed, misschien vinden wij het helemaal niet erg als er volgende keer minder mensen, en dan vooral CS-ers, komen.
Mee eens  |
 |
|
Topic  |
|