| Author |
Topic  |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 10:30:57
|
quote: Originally posted by [DR]Supernova[NL]
quote: Originally posted by Arfman
quote: Originally posted by [Impulse] Snake
Wij vragen ons wel degelijk af waarom we eigenlijk nog CS doen, aangezien 95 % van alle compo problemen met CS te maken hebben. Wij zijn bereid om de gok te nemen, kijken hoeveel deelnemers het echt scheelt. Iemand moet beginnen om die game eruit te werken, might as well be us.
What the neuk maak jij ons nou ??? DIE GAME eruit te werken ??? WTF MATE, CS = DE GAME... CS kun en zul je niet eruit werken... Dan zullen de spelers JULLIE eruit werken... Als ik zulke dingen blijf horen dan hoef ik niet eens meer naar Drome...
Rustig maar, het is maar een spelletje. Merk ik wel bij meer CS-ers, die nemen alles veel te serieus. Maar goed, misschien vinden wij het helemaal niet erg als er volgende keer minder mensen, en dan vooral CS-ers, komen.
Mee eens 
Me agrees 2 |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
 |
|
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 11:43:43
|
WTF maak je me nu dan m8tz je gooit cs tog er niet uit, het is de vetste game man enne die probleme heb je 10x zoveel bij die andere fuckgames man gewoon cs dr in late
  |
Drome 13 #1296 |
 |
|
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 11:47:57
|
quote: Originally posted by NoepZor
WTF maak je me nu dan m8tz je gooit cs tog er niet uit, het is de vetste game man enne die probleme heb je 10x zoveel bij die andere fuckgames man gewoon cs dr in late

Idd daar zijn ook probs bij, maar die hoor je niet zo hard blaten als CS lui |
|
 |
|
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 14:11:39
|
ik zeg dit voor de gein schat  |
Drome 13 #1296 |
 |
|
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 02-08-2004 : 14:18:34
|
quote: Originally posted by NoepZor
ik zeg dit voor de gein schat 
Sorry hoor lieverd
Maar is iig genoeg gezeik van geweest rondom cs... Van mij mag dr een heel stuk minder cs gespeeld worden en andere games wat meer |
|
 |
|
|
Imma|Trinity
New Member
3 Posts |
Posted - 03-08-2004 : 14:48:16
|
Toch jammer dat er nadat er op drome al zoveel hierover gepraat is er toch nog zo`n zeikbrief vol onwaarheden op het forum moet verschijnen. Ik vond persoonlijk de cs compo`s aardig goed geregeld. Er zijn natuurlijk altijd een paar dingen die anders kunnen, maar dat is op elke lan het geval, maar het lukt bijna geen enkele lan om een cs compo op tijd te laten eindigen en dat is drome wel gelukt (ondanks de stroomstoring), dus dat vind ik een erg nette prestatie van de desbetreffende admins.
Ik ben zelf cl van immaculate, en omdat toch mede dankzij ons deze brief tot stand is gekomen wil ik graag ook een reactie geven hierop, omdat ik het jammer vind hoe dit nu loopt.
We hebben in de compo`s moeten spelen tegen synergy. Een clan die we hiervoor niet kenden (dus beschuldig ons niet van vriendjes politiek plz). Pas na de "beruchte war" hebben we elkaar leren kennen. Na de war heeft synergy de verkeerde score ingevuld, ze hadden 13-11 ingevuld, maar die score hadden ze tegen een andere clan behaald, kan gebeuren dus. Omdat wij dit wel een leuke score vonden hebben we dit geaccept zonder over de consequenties na te denken, erg dom van ons achteraf. Een uur nadat de scores waren ingevuld, zijn we gaan rekenen en toen bleek dat syc hierdoor niet door zou gaan, terwijl ze wel door zouden moeten gaan. We zijn meteen naar de info balie gestapt samen met syc, maar de admins waren in bespreking. Een andere game admin liep er wel rond (niet cs), dus daar hebben we dit probleem aan voorgelegd. Omdat de 1e van de poule werd bepaald nav de gewonnen rondes bij gelijke stand en niet (zoals wij dachten) nav de score van de gespeelde war tussen 2 gelijk ge�indigde clans, bleek er op dat moment geen enkel probleem te zijn. Daarom hebben we de score zo laten staan, en is er afgesproken met de admin dat dit alleen veranderd zou worden als er uiteindelijk toch een probleem zou zijn. Toen bleek uiteindelijk dat offensive zou doorgaan ipv syc, en dit alleen door de fout ingevulde score. We zijn dus weer met de admin gaan praten, ditmaal wel de cs admin. De score is veranderd en syc ging door (zoals het hoort).
We hebben idd geen screenies gemaakt, erg stom achteraf, maar dit hebben we van geen enkele war gedaan in de hele compo. Was ook niet verplicht, dus op zich normaal gesproken geen probleem. Jammer genoeg heeft dit nu wel voor problemen gezorgd, dus denk dat het idd wel een oplossing is om het de volgende keer verplicht te stellen. Wat ik van syc begreep hebben zij ook geen screenies gemaakt helaas. Ik snap dat dit voor offensive erg ongeloofwaardig overkomt en dat dit erg jammer voor hen is. Maar helaas is het nu eenmaal zo gelopen.
Nadat de score was veranderd kwam offensive natuurlijk naar ons toe om uitleg. We hebben dit allemaal uitgelegd, hebben de naam gegeven van de admin die we gesproken hebben een uur na de war en onze excuses aangeboden. Meer konden we niet doen.
Dat we pas na 10 uur volgens de brief hiermee zijn gekomen klopt dus echt niet, hoop dat dit nu duidelijk is, we hebben dit een uur na de war al geregeld. Dat het vriendjespolitiek zou zijn klopt ook niet, we kenden niemand uit die hele clan. Het is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden (als je het zo kan noemen).
Daarnaast snap ik niet dat er een brief aan cb en bob is gestuurd, die hebben er niks mee te maken. En eigenlijk vind ik het wel grappig dat jullie denken dat jullie wel gewonnen zouden hebben als jullie naar de play-offs waren gegaan. Jullie hebben 13-7 van ons gewonnen, wat ik nou niet een hele goede prestatie vind voor een mogelijke winnaar van drome. En als je dan ookal denkt dat je van mysod had kunnen winnen terwijl een hele lijst beter clans dan jullie er flink van verliezen vraag ik me af of je wel realistisch kan nadenken, maargoed dat is niet aan mij verder om te beoordelen.
Ik hoop iig dat drome geen last krijgt van deze niet kloppende brief. Want ik vind (en spreek hier namens heel immaculate) dat drome het allemaal prima voor elkaar had. Het zou jammer zijn als hierdoor er in de toekomst geen cs compo`s meer gehouden gaan worden.
|
 |
|
|
delor
New Member
1 Posts |
Posted - 03-08-2004 : 14:56:48
|
| sigh |
 |
|
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 03-08-2004 : 14:59:22
|
Kijk en dat is tenminste een normale reactie zonder enig echt ge......
En zoals ik het lees is dr eigenlijk niks aant handje.... (Alleen dat die lui die niet doorgingen (terecht)een te groot ego hadden) |
|
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 03-08-2004 : 15:37:42
|
Bedankt voor de reactie, lijkt mij een typisch geval van case closed.
En nee, Drome krijgt echt geen problemen als een zeurende CS clan een brief gaat schrijven naar BoB en Clanbase, ik weet zeker dat Perry van Gameparty en Willem van Clanbase er smakelijk om hebben kunnen lachen. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 03-08-2004 : 17:58:55
|
Bedankt voor de reactie, lijkt mij een typisch geval van case closed.
En nee, Drome krijgt echt geen problemen als een zeurende CS clan een brief gaat schrijven naar BoB en Clanbase, ik weet zeker dat Perry van Gameparty en Willem van Clanbase er smakelijk om hebben kunnen lachen.
Dan zeg ik: Slotje ;) |
|
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 03-08-2004 : 20:02:19
|
Lijkt mij inderdaad ook verstandig. Ik heb eigenlijk wel genoeg van dat CS gezeik  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Topic  |
|