image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Netwerk prob vorig jaar, nu...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Leodolf
New Member

9 Posts

Posted - 29-03-2005 :  16:26:57  Show Profile
Beste Drome bezoekers,

Ik was vorig jaar voor het eerst op Drome, en was natuurlijk zeer enthousiast. Toen ik aankwam en me pc had geinstalleerd moest ik die ip gegevens in vullen. Dit lukte niet echt en ik kon niet op de drome homepage komen. ( Al die getallen website, zoiets als 234.1224.6573.)
Ik heb een uur lopen klungelen en heb uiteindelijk een Drome Crew member aangeklampt. DIe kwam me helpen, maar wist zelf niet wat het probleem was. hij zei dat me netwerk kaart niet goed was ofzo. DUs ik naar die balie waar ze die kaarten verkopen, en ja hoor, Allemaal uitverkocht...
Ze hadden alleen de dure nog, van in de 40 euro ofzo, ja en dat weeken had ik 30 euro bij me, en moest natuurlijk eten. Na nog een uur klungelen, een kaart geleend van een vriend die er toevallig ook was. Als ik servers zocht in Cod, toen deed ie het opeens!! Ik kon wel gamen...gelukkig. Later probeerde ik op de website van drome te komen dus al die getallen.Maar nee hoor, dat deed ie niet, hierdoor heb ik niet aan dat DC++ gedoe mee kunnen doen, en heb ik van alles misgelopen.
Gevolg was dat ik 4 of 5 uur kwijt was, niet op de website kon komen en dus niet goed kon connecten, en een drome crew die zelf niet de oplossing wist...
Ik vond veder het evenement geweldig , en wil dit jaar weer gaan, maar heb nu echt Geen zin in dat gezeik weer....
Wie o wie weet ik wat ik moet doen?
ik heb een Dell 4600 pc, specs
CPU 3.00 Ghz
512 DDR RAM
80 Gb
Ati Radeon 9800 Pro,
ik weet dat deze info niet er mee te maken heeft, maar beter iets dan niets. ik weet niet waar ik me netwerk kaart gegevens kan vinden. Weet iemand dat?
Sorry dat het zo'n lang verhaal is, maar ik wil echt graag komen, maar niet weer dat gezeik.
Alvast bedankt!

Double-X
Drome Crew

88 Posts

Posted - 29-03-2005 :  16:42:21  Show Profile
Wij als orginsatie zullen zoveel mogelijk informatie over het netwerk en instellingen op het bigscreen plaatsen.
Problemen met instellingen kunnen vaak opgelost worden door even rond om je heen te vragen of iemand je kan helpen.
Iedereen is er om er een leuk weekend van te maken, en dat dit inhoud dat je even iemand moet helpen, daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
Mocht er ondanks de hulp van andere toch nog problemen zijn dan kun je dit melden bij onze info balie.

Drome Customer Support Leader
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 29-03-2005 :  17:03:18  Show Profile
quote:
Originally posted by Leodolf

DC++ gedoe

FOUT Dc++ is makkelijk en cool

Maar neem altijd een extra netwerkkaartje mee+utp kabeltje :) kosten iets van 20 euries maar kan je veel schelen.

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

nelis
Drome oldsko0l

1098 Posts

Posted - 29-03-2005 :  17:10:49  Show Profile
Als je problemen hebt met je instellingen moet je gewoon even iemand in de buurt opzoeken waar alles het wel goed doet en daar even vragen of die even naar je instellingen wil kijken dan komt meestal alles wel goed, en idd reserve spullen meenemen.
Zorg ook dat je een goede netwerkkaart erin hebt zitten het beste kun je een 3com halen, die kosten wat meer maar doen het altijd.

>>>>>>>
www.generation-x.nl
www.nielsvankampen.nl
<<<<<<<
Go to Top of Page

Rol
Drome Crew

877 Posts

Posted - 30-03-2005 :  10:32:37  Show Profile
Zoals Double-X ook al zei zal er dit jaar een Info/Service balie zijn waar mensen met netwerk problemen zich kunnen melden en dan zal er iemand zo snel mogelijk komen om het probleem te verhelpen. Het ligt er natuurlijk even aan hoe druk het is voordat er iemand is aangezien er maar een handje vol mensen hiermee bezig zal zijn.
Dus mocht je weer problemen hebben dit jaar hebben we speciaal voor dat soort problemen crew leden die je daar mee verder kunnen helpen. Mochten de problemen groter zijn dan alleen de instellingen dan zal er daarvoor op Drome waarschijnlijk ook nog hulp voor zijn, hiervoor zijn we op dit moment nog met een externe partij in onderhandeling.

Drome Servicedesk Leader
Go to Top of Page

Stony
Drome regular

316 Posts

Posted - 31-03-2005 :  09:32:40  Show Profile
ej man wat een bagger verhaal mooi klote voor je maar eh
als je wel kunt game en de rest niet is t heel simpel gewoon een instelling ergens en nieuwe netwerkkaart hale lijkt me beetje zwaar overbodig.. (tip voor dit jaar) want als je kunt gamen doet die t dus gewoon..

next time als je half uur moet wachte op iemand moet je mij maar ff roepe, doe t met plezier ;)

Hardcore, The only true Religion!!
*Drome 11 @ 0905*
*Drome 12 @ 0019*
*Drome 13 @ *****

FREE CORE !! @
www.dutchhardcore.tk
Go to Top of Page

[WM]Diode
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 02-04-2005 :  16:48:51  Show Profile
@ Leodolf

als het nu weer niet lukt heb ik wel een lan kaart voor je 5 euro
ik heb van me werk een doos vol gehad eheh
breng ze ook wel mee..
anders heb ik nog plan B
ik heb ook als NOOD kaard een USB lan kaart..
werkt het zelfde en werkt op 2.0 USB

PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH
"Good News Everyone!"
- = - Drome 13 plaats: 1295
Go to Top of Page

Leodolf
New Member

9 Posts

Posted - 04-04-2005 :  22:46:50  Show Profile
Ok gasten, bedankt voor replys :).

Ik zal dit jaar dan maar weer gaan hehe, en zal de mensen ff opschrijven die mij beloven te zullen helpen, en als ik problemen heb, kom ik zeker langs :)). Bedankt jongens, vind het erg aardig.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,09 sec. Snitz Forums 2000