Author |
Topic  |
|
Thor4x_Itachi
Drome junior
 144 Posts |
Posted - 30-03-2005 : 17:39:08
|
Nou het zit zo; Mijn moeder betaald via giro voor mij een en een kameraad van me. Maar ze schrijft dus 2 apparte acceptgiro's uit, wat moet er allemaal precies opkomen? ( Zoals hebbe we een speciale nummer als; Drome100293 )
Please Help Me! |
"I am war, I am pain I am all you've ever slain I am tears in your eyes I am grief, I am lies "
Dimmu Borgir - Puritania ( Puritanical Euphoric Misanthr ) |
|
Thor4x_Itachi
Drome junior
 144 Posts |
Posted - 30-03-2005 : 17:41:00
|
En kan ik ook zeg maar voor beide betalen, dus dat mijn moeder onder mijn naam 75 euro boekt en dat mijn reservering voor 2 dan betaald is ( Clan gegevens: Pure. ) |
"I am war, I am pain I am all you've ever slain I am tears in your eyes I am grief, I am lies "
Dimmu Borgir - Puritania ( Puritanical Euphoric Misanthr ) |
 |
|
Cybey
New Member
42 Posts |
Posted - 30-03-2005 : 17:48:49
|
als je kijkt in je Drome Reservering, staat er ergens dat als je overschrijft met als reden: BOEKING LQ## dat het dan automatisch verwerkt wordt. Als jij en je vriend onder dezelfde reservering staan, dan kan het in ��n keer. Anders moet je denk ik 2 acceptgiro's schrijven. |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 30-03-2005 : 18:42:22
|
En als je snel hulp nodig hebt, schakel je de Helpdesk in (http://www.drome.nl/drome/main-textbody.asp?id=113). Daar checken de hele dag meerdere mensen wat er aan de hand is. Verder heb ik je topictitel even wat aangepast, dit is nergens voor nodig. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
|
Topic  |
|