Ik neem mee Mn PC Games Camera Webcam Netwerkkabel niet weer een kapotte meenemen Headset Boksen Slaapzak/luchtbed Kleren Eten/drinken Geld en natuurlijk goed humeur
neem mee: kast beeldscherm powerkabel geen netwerkkabel ( Kan je die op drome kopen???) headset lucky duck voor op mijn beeldscherm toetsenbord muis muismat (ja ja) webcam
geld eten/zuipen legitimatie STOEL!!! lege cd's/dvd's cd's van games die ik speel mezelf veel lege ruimte op mijn hd veel zin rest die er niet op staat en wat ik wel meeneem
PC Monitor Koptelefoon Muismat (Belangrijk vergeet ik nog wel eens) :) UTP kabel (ook eentje om te vergeten) :) Stoomkabels Muis + Keybord Slaapspullen Telfoon Telfoon Lader Geld Kaartje voor Drome XII Slaapspullen + Pomp voor luchtbed Toiletspullen Kleding Batterijen Zaklap (wel zo makkelijk als je wat moet zoeken in het donderk) Eten + Drinken en BIER :P Lege CD + DVD Camera voor foto's te maken
Dat was het zo'n beetje dacht ik wel alweer een hele lijst met zooi :P
PC Monitor Koptelefoon Muismat (Belangrijk vergeet ik nog wel eens) :) UTP kabel (ook eentje om te vergeten) :) Stoomkabels Muis + Keybord Slaapspullen Telfoon Telfoon Lader Geld Kaartje voor Drome XII Slaapspullen + Pomp voor luchtbed Toiletspullen Kleding Batterijen Zaklap (wel zo makkelijk als je wat moet zoeken in het donderk) Eten + Drinken en BIER :P Lege CD + DVD Camera voor foto's te maken
Dat was het zo'n beetje dacht ik wel alweer een hele lijst met zooi :P