Author |
Topic  |
MASiR
Drome Founder
 250 Posts |
|
ReseTTim
Drome no0b
 78 Posts |
Posted - 24-04-2003 : 01:13:49
|
ok ffies een vraagje dan als die mensen toch zo min mogelijk lawaai mogen maken waarom staan ze dan op drome zelf ? :| |
Apple PG4 mod :P
dat is dus een p4 in een apple g4 case gemod :) www.resettim.nl www.resettim.net |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 24-04-2003 : 08:45:42
|
Publiciteit .. bekendheid in de media .. etc. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 30-04-2003 : 00:40:09
|
Geen muziek AUB!! En vooral geen Trance!
Je kan nooit muziek draaien wat iedereen leuk/goed vindt. JE creeert er alleen maar boze ogen mee wat uitloopt op frustraties. Als mensen 3 dagen lang muziek willen luisteren moeten ze maar naar Lowlands of Pinkpop gaan. Wij komen om te game-en. Laat het alsjeblieft daar dan ook bij... |
 |
|
Cerastes
Drome junior
 161 Posts |
Posted - 02-05-2003 : 14:23:34
|
fijn om te weten dat ik niet te enige ben die kotsmisselijk word van trance 
PUNK PWZN! |
Teh Battle Gorges For teh Win !!! ELS| Especially Likely Sloths
|
 |
|
Hooker
Drome junior
222 Posts |
Posted - 02-05-2003 : 14:37:02
|
Punk is een beetje te zacht voor mijn smaak. Geef mij maar metal of gewoon oude HR. Progressive is het beste wat er bestaat :)
TooL > * |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 02-05-2003 : 15:32:12
|
WWW.DIGITALLYIMPORTED.COM Das pas gave internet radio, DJ Mixes, Hardcore, hardtrance, hardhouse, trance, niemand kent eht verschil, ik hoor eht ook niet, maar wel super goeie muziek! misschien ID voor Drome? (uiteraard niet tijdens de compo's ed.) Als het topic hier niet echt over ging, sorry! Worth checking out!
 |
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
 |
|
r2dGeert
New Member
36 Posts |
Posted - 02-05-2003 : 15:33:19
|
quote: Originally posted by FootBa||Hero
WWW.DIGITALLYIMPORTED.COM Das pas gave internet radio, DJ Mixes, Hardcore, hardtrance, hardhouse, trance, niemand kent eht verschil, ik hoor eht ook niet, maar wel super goeie muziek! misschien ID voor Drome? (uiteraard niet tijdens de compo's ed.) Als het topic hier niet echt over ging, sorry! Worth checking out!

'HET' typen kan ik ook niet zo goed  |
Moet ik hiervoor nog betalen? Drome 7; 8; 9; 10; 11; 12. Soon to come: Drome 13. |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 06-05-2003 : 00:18:42
|
quote: Originally posted by FootBa||Hero 'HET' typen kan ik ook niet zo goed 
collegatjueh als je het maar wel goed in edge doet, vooral die smileys, word ik misschien nog een keer ECHT vrolijk
 |
Worshipz teh Cellar Cat |
 |
|
Deadeye
New Member
6 Posts |
Posted - 06-05-2003 : 12:06:29
|
Da wordt gevarieerd dan want ik wil metal, metalcore enz horen :D |
.:[^v^]:.
We march for peace and scream for change but the dogs of war will forever remain. |
 |
|
Thornado
New Member
12 Posts |
Posted - 06-05-2003 : 21:56:31
|
Ik vond die speakers het grote minpunt van vorig jaar. Ik was eerst al bang dat het drie dagen zou aanhouden. Ik begrijp ook niet wat het nut is van een DJ op een lan neerzetten die vervolgens de helft van de zaal irriteert met een een of andere mix. Goed, het levert publiciteit op....maar ik denk niet voor de juiste doelgroep.
Ik zie liever die Red-Bull babes weer langskomen ;) |
 |
|
Tha-Humsie
Drome Crew
 486 Posts |
Posted - 07-05-2003 : 00:33:06
|
>>Ik zie liever die Red-Bull babes weer langskomen ;)
liever niet alleen langskomen 
En op zich muziek bij de opening (inloop) is altijd wel lekker, moet de geluids installatie wel berekend zijn op de hal zodat de luidsprekers niet overstuurd staan (Drome 9) |
Drome MultiMedia |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 07-05-2003 : 00:38:24
|
idd nice music bij t opstellen van je systeem is wel chill, maar t moet wel een keer afgelopen zijn. als ik muziek wil pak ik mn headphone wel. :) |
Worshipz teh Cellar Cat |
 |
|
Superseb
Drome junior
 152 Posts |
Posted - 07-05-2003 : 01:21:33
|
boeit me niet zoveel als er maar wat leuke zooi gedraaid word :P
en niet TE hard |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 07-05-2003 : 09:14:57
|
Wat maken mensen zich toch zorgen om niets 
Tijdens het opbouwen hebben we weer DJ muziek, net zoals op Drome 8 & 9. Daarna gaat de beamer aan en wordt er allerlei soorten muziek gedraaid, met vanaf zaterdag games ertussendoor. De volume wordt niet te hard gezet, net hard genoeg om het te kunnen horen zonder hoofdtelefoon.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is  |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 07-05-2003 : 12:38:23
|
Het gaat erom dat er tijdens het opbouwen al een leuk sfeertje hangt, met leuke muziek van een DJ hopen we dat te bereiken (is iig de vorigere keren wel gelukt).
Daarna gaan we gewoon clips/games draaien op de bigscreens, omdat die er anders ook maar voor spek en bonen bijhangen  |
 |
|
Topic  |
|