je moet toch borg betalen als je iets gebruikt/leent ???
lijkt me vaag om borg te betalen als je binnenkomt als bezoeker of denken ze dan dat de bezoekers blijven (en dus van bezoeker overgaan naar deelnemer) in dat geval is het logisch
Het lijkt mij juist heel logisch dat borg invoeren.
Zo is er tenminsten een kijk op hoelang de bezoekers binnen zijn. Bij regroup ken ik iemand, die is naar binnen gegaan als bezoeker en is de gehele lanparty aanwezig geweest.
Als ze nu binnen 4 uur zich niet meer melden, zijn ze 40 euro kwijt en hadden ze net zo goed naar drome kunnen gaan (een plek reserveren).
Zo hebben ze zichzelf alleen maar als ze langer blijven dan 4 uur.
Inderdaad, bovendien mogen ze neit met apparatuur de zaal uit, wat ook te controleren is. Als iemand nu een muis wil gaan jatten istie er 45 euro voor kwijt, terwijl het zonder borg 5 euro is... dus ik vind eht een goed iets.
Hosting a Drome supported Age of Empires II: The conquerors expansion competition. More info on irc #drome (Qnet).
jepz idd is denk ik zoals eerdere voorbeelden laten blijken alleen maar voor de veiligheid van ons lanners dus ik denk dat wij hier alleen maar blij mee moeten zijn
is inderdaad om bovengenoemde redenen: - bezoekers die de hele lan blijven voor 5 euro - diefstaldrempel hoger leggen - ongewilde personen die er sowieso niets te zoeken hebben weren
tis en blijft borg, ben je een eerlijke bezoeker dan krijg je je borg dus gewoon terug. dat is het leuke van borg.