quote:Je mag maximaal ��n (1) UTP kabel aansluiten op de tafelswitch welke wij op de tafelgroep plaatsen.Het manipuleren van dataverkeer, op welke wijze dan ook is ten strengste verboden. Het is niet toegestaan om fysieke of softwarematige pogingen te doen het netwerk te be�nvloeden. Overtreding heeft onmiddellijke ontzegging tot gevolg. Eventuele schade aan eigendommen van de organisatie of van derden zullen worden verhaald en indien nodig geacht door de organisatie zal er aangifte worden gedaan.
het gaat mij even om dit stukje:
quote:Het manipuleren van dataverkeer, op welke wijze dan ook is ten strengste verboden. Het is niet toegestaan om fysieke of softwarematige pogingen te doen het netwerk te be�nvloeden
ik ben effe aan het dc++en, mensen pakken software van mij, ik van hun, maar als ik dan wil gamen, en ik stel met bijv. netlimiter in dat dc++ maar tot een max van 1mb down en 1 mb up mag gaan.
mag dit?? want zo houdt ik een goeie ping tijdens het gamen.
b.v.d
Drome XI : 0466 Drome XII : 0420 Drome XIII : 0420 -------------------------------- http://specs.tweak.to/12601
Natuurlijk mag dat wel. Wat wij specifiek hiermee bedoelden was dat mensen geen packet analyzers/networksniffer/mac-address spoofing software mogen draaien. Netlimiter is echter geen probleem (ik doe het zelf ook altijd).