image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 AANSLAGEN !!! wat vinden julie er nou van
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Fuz!on
Drome no0b

94 Posts

Posted - 07-07-2005 :  19:19:54  Show Profile
daar kunne ze mooi tasjes etc. verstoppen....

Je mag geen plaatje in je signature. Gr. TopCat

(ja maar hij is zo mooi)

Euh ja vast wel ja....
Go to Top of Page

4guz
New Member

22 Posts

Posted - 07-07-2005 :  19:29:41  Show Profile
doe maar niet... vrouwtjuh is daar dan :(

Drome 12: seat 2138
Drome 13: seat xxxx
Go to Top of Page

Fuz!on
Drome no0b

94 Posts

Posted - 07-07-2005 :  19:30:07  Show Profile
kzal voor je bidden...

Je mag geen plaatje in je signature. Gr. TopCat

(ja maar hij is zo mooi)

Euh ja vast wel ja....
Go to Top of Page

madjack0003
New Member

38 Posts

Posted - 07-07-2005 :  22:01:36  Show Profile
Als we nu klaar zijn met het schelden op terroristen zullen we dit zeker een kwartier laten rusten uit respect voor de slachtoffers.

www.mad-jack.com
drome 13 0796 & 0797
drome 13.5 0122 & 0123 & 0124
Go to Top of Page

Xter
New Member

18 Posts

Posted - 07-07-2005 :  23:38:00  Show Profile
Mensen,,,,straks flikkeren ze een bom op het ExpoCenter morgen om een uur of 12 omfg!! moet er niet aan denken...oooh gewoon creapy man, die aanslagen komen gvd steeds dichterbij!!
Go to Top of Page

|| Flo ||
New Member

24 Posts

Posted - 08-07-2005 :  00:26:56  Show Profile
zo te horen hier is het de terror-risten aardig gelukt om jullie te terroriseren. missie geslaagd voor die mafkezen dus. Neem een voorbeeld aan de gemiddelde londenaar. Ze gaan rusitg met dit soort dingen om. zo hoort het ook.

Trouwense ze leven daar in london al jaren met veel verschillende nationaliteiten, religies en andere achtergronden naast elkaar. En nu denkt een of andere gek dat ie dat ff allemaal kapot kan maken. Denk toch niet dat t hem zo lukt.

Zoals blair het zo mooi zei: we shall prevail
Go to Top of Page

-(DT_DataStorm)-
Drome junior

245 Posts

Posted - 08-07-2005 :  01:00:26  Show Profile
Master_eLecTro: Nee word je idd niet vrolijk van, kennissen van me hebben ook familie daar, ik heb nog niet van ze gehoord helaas.

mbt de terroristen: schiet die eikels af, hoorde tijd terug dat ze zelfs als ze in de gevangenis zitten nog mensen recruteren... (Ja ik ben VOOR de doodstraf voor sommige dingen, zoals terrorisme, moord, ontvoering, verkrachting etc)

KASSA : Weer 2 cent....
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 08-07-2005 :  08:14:20  Show Profile
Tja, dit krijg je dus als je samenwerkt met Amerika. Ik hoop dat jullie dit ook wel logisch vinden? Wat de terroristen doen (want het was zeker de IRA niet) is de landen aanpakken die achter Amerika aan lopen, zonder die landen kan Bush weinig doen...

Obey the god Zeus!

Edited by - FormatKing on 08-07-2005 08:15:24
Go to Top of Page

Demian
Drome oldsko0l

523 Posts

Posted - 08-07-2005 :  10:31:45  Show Profile
kortom wij komen ook een keer aan de beurt, die vieze balkenende ook met zn hielenlikkerij bij bush

Drome 11: 0911
Drome 12: 0308
Drome 13: 1459

http://www.impactlan.nl

Demian aka Speedvoiter
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 08-07-2005 :  12:03:26  Show Profile
tuurlijk geef balkie maar de schuld ^^

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

|| Flo ||
New Member

24 Posts

Posted - 08-07-2005 :  12:13:19  Show Profile
weenie hoor maar ik vond de oorlog in irak ook niet terecht. Maar ben er anders over gaan denken. Het was (naast veel olie) natuurlijk ook een dictator daar. En het is nou juist de bevolkingsgroep die altijd steun van saddam had die aanslagen pleegt. Ze zijn hun leuke leventje kwijt.
En afghanistan was ook niet veel anders. Mensen onderdrukken is nie leuk en dat deden de taliban, saddam en nog wel wat. En mensen onderdrukken lukt heel goed met veel angst opwekken. Dat proberen de terroristen nu ook. Als je zoveel angst heb om niet meer de metro te gaan in london ben je al behoorlijk wat vrijheid kwijt.
Dus kun je wel zeggen dat balkenden hielenlikker ofzo is en de oorlag in irak was niet helemaal volgens t boekje maar er zijn een hele hoop mensen bevrijd van saddam. alleen jammer dat ze nu nog bevrijd moeten worden van terroristische aanslagen.

Ben benieuwd wat er zou gebeuren als de amerikanen,britten en anderen daar in 1x vertrokken. Kijken of er dan weer dicatuur of tirranie ontstaat of dat er toch soort democratie komt.
Go to Top of Page

Poostmen
Drome regular

324 Posts

Posted - 08-07-2005 :  12:14:26  Show Profile
Demian ik denk niet dat jij t echt begrijpt

Op een van de maroc.nl forums stond een complete topic over de radicalisering van de moslim gemeenschap, ik raad aan mensen als JOUW dit door te lezen voordat je mensen als BUSH en BALKIE de schuld geeft...

De radicalisering is georganiseerd tegen t "westerse" Deze radicale moslims willen eigenlijk t zelfde als wat wij wilde met de kruistochten en hebben er alles voor over zoals ook wij christenen hadden tijdens de kruistochten... enige probleem de mogelijkheden tot grote aanslagen zijn veel groter...

Zonder Bush of Balkie waren deze aanslagen ook gebeurd en je kan het pas stoppen als ze allemaal zijn uitgeroeid of wanneer ze zelf het besef krijgen dat ze verkeerd bezig zijn.

Het feit dat Bush altijd genoemd wordt is juist omdat zo'n groepering een mikpunt nodig heeft van het kwaad zo had hitler de joden, de radicale moslims hebben de westerse wereld met hu leiders: Bush en Blair en eigenlijk alle andere westerse leiders... Als het clinton nog president was geweest was het CLinton en Blair geweest...

Ik ga Bush niet goed spreken maar hetr is juist goed dat hij fel in gaat tegen deze radicalisering net zoals Blair en dus ook Nederland. Het is ten aller tijde van groot belang dat er geen radicalisering komt naar rechts of links vanuit geloofsovertuigingen of wat voor meuk dan ook! Als mensen als bush en blair niet fel in zouden gaan tegen dit radicalisme zouden de gevolgens misschien veel groter zijn en komop wat wil je dan doen afwachten tot ze weer toeslaan of door hun idiologien laten overvloeien!

denk ff na voordat je iets zegt pls en anders houdt je mening voor je, je maakt je alleen maar belachelijk bij dit soort onderwerpen ;)

PS: ik praat BUSh of BLAIR niet goed en ja ik ben zelf redelijk rechts...

gegroet Poost

Harder than you!!!
* Drome 10: #1934
* Drome 11: #1220
* Drome 12: #0156
* Drome 13: #0047
Go to Top of Page

|| Flo ||
New Member

24 Posts

Posted - 08-07-2005 :  12:32:19  Show Profile
t vervelende is alleen dat onze kruistochten ook daadwerkelijke oorlogen waren. Geen laffe, ik plant een bommetje en dan wegwezen, acties. (de zelfmoordaanslagen erbuitengelaten, dan mot je echt geloofsovertuiging hebben zeg)
het is idd het doel om onschuldige mensen te pakken. Vroeger zouden wij dorpjes hebben platgebrand (ook laf) en nu plaatsen ze bommetjes in het openbaar vervoer enzo.
De vraag is alleen hoe kun je dit oplossen? Uitroeien is geen optie (lukt alleen met diersoorten die vrij weerloos zijn en tis niet netjes)
misschien lukt t wel met democratie? I wonder, in NL lopen ook "radicale" moslims rond. Maar die lui vind ik beetje ondankbaar. Zitten lekker hier in NL met goede voorzieningen en gaan dan "radicaliseren".
Maar, durf het bijna niet te zeggen, lopen ze dan daadwerkelijk achter? Wij kruistochten toen, nu hun?
Go to Top of Page

Poostmen
Drome regular

324 Posts

Posted - 08-07-2005 :  12:37:45  Show Profile
De oplossing weten we pas als we het werken denk ik FLO ik denk dat niemand zo 1 2 3 een oplossing weet overgeven is geen keus en zoals je zecht uitroeien ook niet...

praten werkt helaas ook niet want die mensen zijn gehersenspoeld en doen alles voor hun god... maybe zouden alle mensen athe�st moeten worden hehe da zou een oplossing zijn...

Of de wereld naar een staat vormen met 1 geloof en iedereen die er buiten valt killen hehe

de oplossing zal nog ver weg zijn iig

//Pm

Harder than you!!!
* Drome 10: #1934
* Drome 11: #1220
* Drome 12: #0156
* Drome 13: #0047
Go to Top of Page

Chubby
New Member

7 Posts

Posted - 11-07-2005 :  05:00:40  Show Profile
quote:
Originally posted by Fuz!on

quote:
Terrorists win. (Vandaar dat Arfman CS haat )

Maargoed, het moet eens afgelopen zijn met die smerige islamietjes die denken dat ze alles maar op kunnen blazen

ja maar hoe is het zover gekomen???? laat iedereen zorgen dat ze het in hun eigen land voor elkaar hebben en zich niet bemoeien met anderen...

1 woord: Olie -_-

Maargoed kaka lafaards, kom met een geweer de straat op! Worden ze genakt door ons. Kut bommen overal, daar kan je dus trots op zijn met hun kanker jhihad ofzoiets. Nuke op Iraq, Iran etc etc. zijn we daar ook van af
Go to Top of Page

spa_amd64
Drome no0b

69 Posts

Posted - 22-07-2005 :  11:02:43  Show Profile
gistern al weer nieuwe mislukte aan slagen :(

Drome 12

nexst drome13 "als dat maar geen ongeluk met zig mee brenkt "
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked