Author |
Topic  |
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 22-07-2005 : 14:16:43
|
hmmz, mbt zelfmoordaanslagen, dat heeft bijna niks meer met geloof te maken, maar meer idd met hersenspoeling, die mensen wordt van alles in de "hemel" belooft:
7 maagden liggen smachtend te wachten in de hemel op 'm, familie tot de zevende generatie gaat ook naar de hemel, familie van zo'n zelfmoordenaar krijgt geld van bepaalde terroristische fondsen, de "heilige" oorlog "heiligt" alle middelen om een "doel" te bereiken (wat nooit behaalt word, omdat het principe geld dat niet word toegegeven aan dat soort zaken, wie heeft er ooit van de "eisen" gehoord?) Daarnaast mag zelfmoord niet in de meeste "geloven" omdat het geld als een "zonde" (beetje curieus.... kunnen ze daar zelf niet op komen?)
Als ze nou niemand mee probeerden te nemen in zo'n aanslag, dan zou de gemiddelde intelligentie in dat land waar het gebeurd flink opgekrikt worden denk ik zo...
De "gewone" (???) aanslagen van hetzelfde, ze willen een bepaald doel bereiken, maar ze snappen niet dat regeringen daar niet aan toe kunnen geven, omdat dan iedereen met een aanslag van alles kan gaan eisen etc. Er zijn vele wegen naar Rome, maar dit is geen van.
Ik hoop van harte dat ze er zoveel mogelijk op kunnen pakken, maar infiltratie in dergelijke "netwerken" is altijd moeilijk, en erg langdurig (duurt vaak jaren voordat ze ergens "in" zitten met informanten, infiltranten etc) |
KASSA : Weer 2 cent.... |
Edited by - -(DT_DataStorm)- on 22-07-2005 14:28:36 |
 |
|
[CDA][eLecTro]
Drome ruler
 2265 Posts |
Posted - 22-07-2005 : 15:32:19
|
Weet je, dat geld dat families zouden krijgen als een van hun dierbaren een z/m-actie zou begaan, wordt niet tot bijna nooit uitbetaald. Dat is een fabeltje die iemand ooit eens heeft verteld, en wat iedereen nu schijnt te geloven. |
|*Drome 11 - Seat 0134*| |*Drome 12 - Seat 0094*| |*Drome 13 - Seat 0887*|
PC SPECS: http://specs.tweak.to/17650 |
Edited by - [CDA][eLecTro] on 22-07-2005 15:32:47 |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 22-07-2005 : 21:02:15
|
Helaas, geen fabeltje.... en tussen de 30% en 60% van de gevallen word een eenmalig bedrag van enkele duizenden tot soms wel 10k uitgekeerd of ze krijgen een bankrekeningnr te horen waar ze een tijd iedere maand geld op kunnen nemen... of het bij de aanslagen hier in het westen (New York, spanje, Londen enz) ook zo is, weet ik uiteraard niet, maar gezien de achtergrond denk ik dat de lijn van de aanslagen in Isra�l hier gewoon doorgetrokken kan worden.
En je vergeet wat de ex-president van Irak in zijn dagen gedaan heeft, een bedrag van d8 ik 40 of 50.000 dollar voor de families van zulke terroristen in Isra�l... |
KASSA : Weer 2 cent.... |
Edited by - -(DT_DataStorm)- on 22-07-2005 21:08:52 |
 |
|
Topic  |
|
|
|