Author |
Topic  |
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 03-04-2004 : 19:43:13
|
Er wordt toch ook wel een 2vs2 tournooi gespeeld he?!! we komen met 3 teams van 2 dus hebben al een begin ...
en hebben we het hier over een compo van Generals of Generals Zero Hour??? ik hoop zero hour die is iig een stuk gevarieerder .. :D |
@ plaatsie 2066 |
 |
|
Blerkski
New Member
 22 Posts |
Posted - 10-04-2004 : 17:39:44
|
zijn er nog tips om de performance van generals tijdens lans te verbeteren want ik wordt er altijd gek van als generals vertraagt naar het tempo van een slak tijdens het lannen. of is de netcode zo brak dat bij meer dan 3 spelers de hostcomputer zwaar belast wordt ?
Ik ben in ieder geval wel voor een Zero Hour compo |
plaats@0327 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 11-04-2004 : 17:00:29
|
quote: Originally posted by Blerkski
zijn er nog tips om de performance van generals tijdens lans te verbeteren want ik wordt er altijd gek van als generals vertraagt naar het tempo van een slak tijdens het lannen. of is de netcode zo brak dat bij meer dan 3 spelers de hostcomputer zwaar belast wordt ?
Ik ben in ieder geval wel voor een Zero Hour compo
"HINT" probeer Red Alert 2 eens heb je daar nie zoveel last van "\HINT"  |
Worshipz teh Cellar Cat |
 |
|
Blerkski
New Member
 22 Posts |
Posted - 11-04-2004 : 22:26:16
|
daarbij (RA2) is altijd het probleem dat zodra je 4+ mensen heb dat je niet een game gestart krijgt of is dat inmiddels met patches verholpen ? het lijkt wel een EA kwaaltje af en toe  |
plaats@0327 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 12-04-2004 : 03:11:43
|
daarbij (RA2) is altijd het probleem dat zodra je 4+ mensen heb dat je niet een game gestart krijgt of is dat inmiddels met patches verholpen ? het lijkt wel een EA kwaaltje af en toe 
lol EA is af en toe een grote kwaal (helemaal met NFSU) maar bij RA2 kan uberhaupt nooit met meer dan 4 mensen tenzij je met BOT's doet maar dan start ie ook wel. dat niet kunnen connecten heb ik bijna nooit  dus echt luister naar mij, laat je hart de weg leiden achter mij aan het grote RED ALERT 2 tijdperk in!!  |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 13-04-2004 : 12:24:46
|
Ik ben in ieder geval wel voor een Zero Hour compo
Je zou je instellingen als detail flin omlaag kunnen doen, dat scheelt meestal wel veel. Ik heb er zelf geen last van, thuis op netwerk(gigabit wel te verstaaan!!!) met 8 man in de game is er geen probleem. de game loopt zo snel als de langzaamste pc.
Over dat RA2 tijdperk, dat zou allang uitgestorven moeten zijn, yuri zuigt koop eens een snelle pc en ervaar de fun van C&C ZH ipv met pc met nog een houten cpu erin 
|
@ plaatsie 2066 |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 13-04-2004 : 12:27:16
|
quote: Originally posted by FlyingDutchman
mooi, dan word dat weer dik feest, ik was op The Party en daar zat ik dat ook de heletijd met kameraden te spelen en aangezien heel wat volk het daar speelde was het dikke fun.
wou eerst nog meedoen met de compo... 1e match gespeelt(gewonne natuurlijk) maarja toen begreep ik pas wat voor lamme regeles ze hadden duzz zijn we daar maar mee gekapt.
misschien dat ik wel usermade compotje maak, 2vs2 of zo
Ja ik ben voor
post maar message als het echt doorgaat heb zeker intresse en weet zeker dat meer mensen dat hebben dan. |
@ plaatsie 2066 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 13-04-2004 : 15:36:58
|
quote: Originally posted by UberT0bber
Over dat RA2 tijdperk, dat zou allang uitgestorven moeten zijn, yuri zuigt koop eens een snelle pc en ervaar de fun van C&C ZH ipv met pc met nog een houten cpu erin 
yuri zuigt ook idd maar red alert niet dat tijdperk zou nu moeten herrijzen (imo) :P  |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 15-04-2004 : 12:14:32
|
quote: Originally posted by DAS
yuri zuigt ook idd maar red alert niet dat tijdperk zou nu moeten herrijzen (imo) :P 
ZUCHT...
Alles voor ZH is echt verleden tijd. live with it!!! and go on with youre life 
|
@ plaatsie 2066 |
Edited by - UberT0bber on 15-04-2004 12:17:40 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 15-04-2004 : 15:45:12
|
yuri zuigt ook idd maar red alert niet dat tijdperk zou nu moeten herrijzen (imo) :P 
ZUCHT...
Alles voor ZH is echt verleden tijd. live with it!!! and go on with youre >>life<< 
LIFE? WTF is dat, bedoel je nieuwe dingen enzooo en mensen opzoeken? nee ken ik niet ik blijf toch maar bij bij red Alert denk ik. |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 16-04-2004 : 15:55:33
|
ZUCHT...
Alles voor ZH is echt verleden tijd. live with it!!! and go on with youre >>life<< 
LIFE? WTF is dat, bedoel je nieuwe dingen enzooo en mensen opzoeken? nee ken ik niet ik blijf toch maar bij bij red Alert denk ik.
LOL  |
@ plaatsie 2066 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 16-04-2004 : 21:40:16
|
ZUCHT...
LIFE? WTF is dat, bedoel je nieuwe dingen enzooo en mensen opzoeken? nee ken ik niet ik blijf toch maar bij bij red Alert denk ik.
LOL 
  ik meen t hoor  |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 20-04-2004 : 12:32:32
|
Welk type tournement word(en) er nu voor generals georganiseerd? en gaat het dan over Zero Hour of standaart generals   
@DAS: Hopeloos...  |
@ plaatsie 2066 |
Edited by - UberT0bber on 20-04-2004 12:33:56 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 20-04-2004 : 14:57:05
|
Welk type tournement word(en) er nu voor generals georganiseerd? en gaat het dan over Zero Hour of standaart generals   
@DAS: Hopeloos... 
dankje lieve man |
 |
|
ArcaDicus
Drome regular
326 Posts |
Posted - 22-04-2004 : 00:00:44
|
ZH poont gewoon..
speel het ni eegt diehard.. maar tis gwoon leuk om het "so once in awhile" te spelen..
mischien doek wel mee met compo voor fun.. =] lig er dan tog prolly 1ste ronde uit..
@[PN]Weichei zal wel tof zijn als je die op drome XI laat showen.. lijkt me wel tof die danook te spelen =]
ik hoor het wel.. |
------------------------ |*Drome 10 - Seat 1825*| |*Drome 11 - Seat 1936*| |*Drome 12 - Seat 1957*| |*Drome 13 - Seat ????*| ------------------------ |
 |
|
Amakan
Drome Crew
 37 Posts |
Posted - 22-04-2004 : 11:10:45
|
@DAS: Hopeloos... 
C&C Generals Zero Hour Dit is 1 vs. 1 |
 |
|
Topic  |
|