Author |
Topic  |
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 22-04-2004 : 12:21:30
|
quote: Originally posted by Amakan
quote: Originally posted by UberT0bber
Welk type tournement word(en) er nu voor generals georganiseerd? en gaat het dan over Zero Hour of standaart generals   
@DAS: Hopeloos... 
C&C Generals Zero Hour Dit is 1 vs. 1
oke dan ..  
en is er iemand zo gek te krijgen dat ie een 2vs2 tournooi wil opzetten, daar is meer dan genoeg animo voor hoor!!!!   |
@ plaatsie 2066 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 22-04-2004 : 15:36:29
|
kweenie waarom ze het NIET doen, misschien om dat dan de games te lang duren? of misschien toch te weinig animo. anders organiseer je t zelf :)) |
Worshipz teh Cellar Cat |
 |
|
apeX
Drome junior
199 Posts |
Posted - 23-04-2004 : 10:23:59
|
quote: Originally posted by Blerkski
zijn er nog tips om de performance van generals tijdens lans te verbeteren want ik wordt er altijd gek van als generals vertraagt naar het tempo van een slak tijdens het lannen. of is de netcode zo brak dat bij meer dan 3 spelers de hostcomputer zwaar belast wordt ?
Volgens mij ligt dit gewoon aan het feit dat het spel zo snel is als de zwakste schakel. Als iemand in je game dus maar 10 fps haalt dan gaat jouw PC ook op 10 fps draaien. In LAN games zijn er vaak veel units enzo dus dan wordt het zwaar voor je PC. Je kunt het beste de maximum particles zeer laag zetten als je geen uber1337 PC hebt, dit scheelt echt veel in performance. |
 |
|
Blerkski
New Member
 22 Posts |
Posted - 23-04-2004 : 14:21:50
|
Nou het verschilt moet ik zeggen, afgelopen lan waar ik was was er een brakke/langzame computer die meedeed en dat ging allemaal goed en vrij vlot(op normale settings) maar een op een andere lan met snelle pcs en lage settings ging het echt supertraag.
trouwens hier een tip om generals sneller te laden en dat annoying laadscherm voor die introloop weg te krijgen. - laad het spel met de extensie : -noshellmap - filmpjes verwijderen of verplaatsen. |
plaats@0327 |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 24-04-2004 : 16:15:16
|
quote: Originally posted by Ripper|NL
quote: Originally posted by Blerkski
zijn er nog tips om de performance van generals tijdens lans te verbeteren want ik wordt er altijd gek van als generals vertraagt naar het tempo van een slak tijdens het lannen. of is de netcode zo brak dat bij meer dan 3 spelers de hostcomputer zwaar belast wordt ?
Volgens mij ligt dit gewoon aan het feit dat het spel zo snel is als de zwakste schakel. Als iemand in je game dus maar 10 fps haalt dan gaat jouw PC ook op 10 fps draaien. In LAN games zijn er vaak veel units enzo dus dan wordt het zwaar voor je PC. Je kunt het beste de maximum particles zeer laag zetten als je geen uber1337 PC hebt, dit scheelt echt veel in performance.
Over die frames klopt niet wat je zegt. je fps zijn zo hoog als je vidkaart aankan. hte probleem van een langzamere pc / netwerk is dat de data niet snel genoeg verstuurt word zodat de game vloeiend loopt. dus enige wat je kunt doen is zorgen dat ie iig bij jezelf oke loopt, voor de rest ligt het echt aan andere spelers / netwerk. ik speel zelf regelmatig met 4vs4 online zonder veel lag en time-outs
|
@ plaatsie 2066 |
 |
|
A Jedi
New Member
1 Posts |
Posted - 29-04-2004 : 11:27:21
|
ZERO HOUR IS THE GAME !
Moet natuurlijk niet gaan laggen, want dan is het zwaar ruk...
Word eerste keer drome voor mij, hoe zit het eigenlijk met de snelheid?
Verder ben ik ook in voor wat kills in UT2004 en COD!
A Jedi... |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 29-04-2004 : 12:23:35
|
quote: Originally posted by A Jedi
ZERO HOUR IS THE GAME !
Moet natuurlijk niet gaan laggen, want dan is het zwaar ruk...
Word eerste keer drome voor mij, hoe zit het eigenlijk met de snelheid?
Verder ben ik ook in voor wat kills in UT2004 en COD!
A Jedi...
Ben zelf ook nog niet op drome geweest maar van vrienden gehoord dat het netwerk zeer goed is. ben wel op Netgamez geweest maar daar viel netwerk tegen slechte pings, maar wel snel kopieren. |
@ plaatsie 2066 |
 |
|
NoepZor
Drome oldsko0l
 664 Posts |
Posted - 29-04-2004 : 18:40:45
|
mjah wat noem je slechte pings ?
enne ik ga mayb een potje Generals doen |
Drome 13 #1296 |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 05-05-2004 : 12:16:41
|
quote: Originally posted by NoepZor
mjah wat noem je slechte pings ?
enne ik ga mayb een potje Generals doen
zo rond de 100 dus is niet echt oke. |
@ plaatsie 2066 |
 |
|
DAS
Drome oldsko0l
 538 Posts |
Posted - 06-05-2004 : 14:08:18
|
mja ^^ |
Worshipz teh Cellar Cat |
 |
|
ArMs.Genius^
New Member
4 Posts |
Posted - 06-06-2004 : 23:09:15
|
jah ik was ook op the party 2 generals compo(sterker nog ik won zelfs yay :P ) maja laats won ik op netgamez generals 1v1 compo die overigens heel slecht was georagniseerd waardooor er i.p.v de 20 games die ik zou moeten spelen ik er 3 heb kunnen spelen maja toen de generals compo ook nog als enigste prijsloos bleek te zijn was dat erg jmmr. gaat natuurlijk om fun maar het maakt het wel leuker/spannender dus mijn vraag is : is de generals of zh compo een prijzen compo? |
Edited by - ArMs.Genius^ on 06-06-2004 23:50:11 |
 |
|
UberT0bber
New Member
19 Posts |
Posted - 12-06-2004 : 17:34:27
|
quote: Originally posted by ArMs.Genius^
jah ik was ook op the party 2 generals compo(sterker nog ik won zelfs yay :P ) maja laats won ik op netgamez generals 1v1 compo die overigens heel slecht was georagniseerd waardooor er i.p.v de 20 games die ik zou moeten spelen ik er 3 heb kunnen spelen maja toen de generals compo ook nog als enigste prijsloos bleek te zijn was dat erg jmmr. gaat natuurlijk om fun maar het maakt het wel leuker/spannender dus mijn vraag is : is de generals of zh compo een prijzen compo?
Ik hoop zeer zekers van wel, dan doe je het nog ergens voor!!  niet dat dat de hoofdzaak is maar altijd leuk om iets te krijgen 
|
@ plaatsie 2066 |
 |
|
Amakan
Drome Crew
 37 Posts |
Posted - 12-06-2004 : 22:35:45
|
Alle officiele Drome compo's hebben een prijsje, zover ik weet... |
 |
|