image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 drome bedankt
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Tha Dummy
Drome oldsko0l

649 Posts

Posted - 06-07-2003 :  20:32:29  Show Profile
organisatie bedankt voor t geweldige evenement
de sfeer was heel iets minder dan 9 (vind ik) en t was warmer ivm tijdstip van t jaar maar voor de rest was t weer super
alles was goed geregeld de crew was weer liev
ik heb weer volop genoten
tot drome 11 dan maar

Don't drive faster then your guardian angel can fly

DarkJedi
Drome junior

147 Posts

Posted - 06-07-2003 :  20:39:38  Show Profile
Was lekker zweten maar voor de rest toppie :)
De bingo was super spannend, ook leuk toen ze 1 nummer niet konden vinden.
JA ZINGEN! :D

Darkjedi
[Admin:Rol] Geen plaatjes in de sigature
Go to Top of Page

Tha_Killer
New Member

7 Posts

Posted - 06-07-2003 :  20:41:54  Show Profile
Ja heel erg bedankt Drome Crew! Ik heb weer een super LAN gehad. Cya @ next drome
Go to Top of Page

FlyingDutchman
Drome no0b

79 Posts

Posted - 06-07-2003 :  21:12:21  Show Profile
het was ook dit jaar weer helemaal top, aleen volgend jaar mag van mij wel weer 1500 man, is gezelliger en minder warm (scheelt toch weer een paar honderd kacheltjes ;) )

anyways kan niet w88 tot de volgende :D

DRoME 0wnzzz
Go to Top of Page

[WM]Diode
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 06-07-2003 :  22:34:53  Show Profile
ja crew Het Was Super, jammer van een Paar Min Dingen,

netwerk was veek Down op mijn Plaats of traag,

maar voor de rest was Het Super,,,,

( Uit de Zaal: WWWWWAAAAAAZZZZZZAAAAAAPPPPP!!!!!!)

en heeft er nog iemand een DRoME 10 Filmpie ?
waren veel Mensen met een Camera,, DIVX PLZZZZZ :P

PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH
"Good News Everyone!"
- = - Drome 13 plaats: 1295
Go to Top of Page

MeXiCaNo
New Member

47 Posts

Posted - 06-07-2003 :  23:04:44  Show Profile
dit was mijn eerste DROME en cker een geslaagde DROME...alleen er waren wel wat min punten...als eerste: DE EXTREME HITTE, turkse sauna was er nix bij :D en ten 2e: beamers best onnuttig gebruikt al zeg ik het zelf... had wel wat leuke dingen willen zien :x maar voor de rest was het helemaal toppie!! vooral de vrouwelijke crewleden whahaha (best lekkere zaten er tussen)
Go to Top of Page

Tamirule
New Member

48 Posts

Posted - 07-07-2003 :  02:29:09  Show Profile
drome crew bedanktttttttttt
paar kleine mankementjes maar respect

c ya next drome

what's my name???
That's my name!!!
Go to Top of Page

DAS
Drome oldsko0l

538 Posts

Posted - 07-07-2003 :  03:08:15  Show Profile
DROME Crew, onmeueueunig bedankt t was super. jammer van een paar zaken maar ik kan t niet beter dus ik heb niks te zeuren.
See yall ASAP @ the next DROME!!!!

Greetz DAS

Worshipz teh Cellar Cat
Go to Top of Page

FireStarter
New Member

28 Posts

Posted - 07-07-2003 :  07:49:57  Show Profile
Crew bedankt,

Ik weet zeker dat volgende keer alles nog beter word als deze keer. Nu heb ik eindelijk eens een lanparty meegemaakt die echt goed is verlopen.

Afgezien van de hitte. Hitte is iets, dat is klote. Vooral als je lichaam moe is en op Red Bull/ juckfood draait. Maar soms gingen de deuren open en ineens. ..... WAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAP!!! .

Verder vond ik 1 van de leukere dingen de Bingo, misschien een idee om volgend jaar nog meer van zulke dingen te doen. Leek mij dat jullie er iig geen verlies op maakte :P .

Verder het netwerk, meestal is het op het begin traag iedereen sprint zich op een DCC+ hubje, om zijn volledige verbinding te gebruiken om te leechen. Zondag morgen kon ik van veel mensen met 6 mb/s downloaden, dat is wel lekker.

De Cathering, echt top hoor. Ik bedoel, zo hard werken... en die hitte, in die stank lucht :o . Echt petje af voor de dames, en ( wat niemand weet, de hele cathering achter de zwarte wanden). Het assortiment was vrij breed, en het was snel en lekker klaar gemaakt.

De Slaapzaal was de eerste nacht warm. Ik was al om 2 uur gaan slapen ivm drukke werkweek, en niks geslapen nacht ervoor. Toen om 2 uur was het lekker. Ik was bijna de enige. Maar toen ik wakker werd om half 7. Ik dacht dat ik moest overgeven ofzo. Helemaal tintelen. De deur was dicht, en het was fucking warm. De tweede nacht was het gelukkig standaard dat de deuren wagewijd open bleven.

De Douches waren ook lekker, eigenlijk de eerste lan waarbij ze dit hadden. En als het aan mij ligt moet het een standaard service worden op iedere lanparty. Wat knap je daarvan opzeg..

Verder de beamers. Leuk, alleen voor de mensen in de hoeken was er niks van te zien.

Verder viel het me op dat er bij deze lan toch al best veel meiden aanwezig waren. Dit is mijn 5de grote lan geweest, en hier viel het best wel op. Misschien leuk om voor Drome 11 meer ook te doen om dames naar het evenement toe te trekken. Met gamende meiden achter gecasemodde PC's

Even alles op een rijtje:

+ Leuke sfeer ( maar soms minder omdat toch iedereen geiriteerd raakt door hitte)
+ Later het netwerk, zeer snel.
+ Het intranet, ik had niks te maken met combo's. Voor voor de rest zag het er netjes uit.
+ De Cathering zeer snel, en lekker. En de dames achter de balie mogen van mij volgend jaar er weer bij zijn hoor :D .
+ Chillarea was leuk.

- De hitte. Hopelijk word dit het eerste waar jullie volgend jaar naar kijken. Dit is echt een zeer zeer belangrijk punt. MAargoed niemand had het kunnen weten. Alsof je dit ergens kan lezen ;) .

Hier leer je gewoon van, niemand was jullie voor.

Nogmaals Crew bedankt voor dit fijne weekend!!!

Edited by - FireStarter on 07-07-2003 07:53:24
Go to Top of Page

DoW@hDiddy
New Member

21 Posts

Posted - 07-07-2003 :  10:07:29  Show Profile
Bedankt voor mij was het een zeer geslaagd weekend ondanks de kleine opstart probs verschuiving openingstijd,geen netspanning op onze tafel

see next time

visit www.omaclan.nl
or #omaclan at quakenet

play at
public1.omaclan.nl
public2.omaclan.nl
Go to Top of Page

Wildfire
New Member

10 Posts

Posted - 07-07-2003 :  11:40:20  Show Profile
Het was een toplan ! :)

In tegenstelling tot de meeste hier heb ik totaal geen last gehad van de warmte.. Het was wel warm maar we zaten in de buurt van de deuren, dus als die opengingen voelde je de kouwe wind langs je heenwaaien.. Niet gek :)

Heb lekker gepit in het hotel, dus was sochtends steeds weer het mannetje :)

Ook de entree verliep bij ons heel snel, we kwamen rond 18:45 ofzo bij de entree en konden vrijwel gelijk via de meeste rechter rij doorwandelen naar binnen toe. Die drukke rijen waren voor gasten die hun kaartje vergeten waren oid, ja doh ! :)
Go to Top of Page

Chain
Drome junior

171 Posts

Posted - 07-07-2003 :  11:58:25  Show Profile
Het was weer helemaal te gek, alleen kunnen volgende keer de red bull-babes weer op zaterdag komen? Nu heeft bijna niemand echt meegekregen dat ze er waren, vorig jaar waren ze een hele hype, dat was lachen
Maar volgende keer ben ik uiteraard weer van de partij!!!
Go to Top of Page

*PiPi*
New Member

23 Posts

Posted - 07-07-2003 :  12:22:54  Show Profile
Goedemiddag ;-)

Zo ben net weer een beetje aan het bijkomen. Heb een heel relax weekend gehad en denk dat de Drome Crew kan terugkijken op een geslaagde LAN. M'n review is op dit moment in de edit en wordt voorzien van foto's en zal soon te lezen zijn op http://www.x-life.com

Zal de URL hier nog plaatsen....

Maar ThanX Drome Crew ;-)

X-Life LANGaming :: www.x-life.com
Go to Top of Page

Clairvoyant
Drome no0b

80 Posts

Posted - 07-07-2003 :  12:23:50  Show Profile
hey Crew, *R*E*S*P*E*C*T*! :)

Weer een Drome zoals alleen de Drome crew dat kan ;-)

Het was heerlijk rustig, soms misschien wel net iets *te* rustig (alsof je continu in silent hours aan't lannen was) maar overall weer een TOP-lan!

Heren en dames bedankt!!

Cya @ the next event!

"The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it." --Terry Pratchett
Go to Top of Page

JJDooM
New Member

7 Posts

Posted - 07-07-2003 :  12:30:26  Show Profile
Het was weer een gezellig weekendje weg naar een lan met Klasse...

c-y next time @ Regroup

Tnx crew of Drome !

No Regroup No live ! -=- Case Mod JJDooM
Go to Top of Page

Xavjuh
New Member

13 Posts

Posted - 07-07-2003 :  12:48:51  Show Profile
Dit was mijn eerste drome en ik moet zeggen I'm Hooked onto it
Mij zul je vaker terug zien!

Bedankt Deome I love you!
Go to Top of Page

BitchX
New Member

6 Posts

Posted - 07-07-2003 :  12:54:59  Show Profile
Ik vond het reuze leuk.... beetje jammer van de warmte de eerste nacht idd. Congratz aan de crew voor hun goede prestaties.. op die ene OM*G-wat-een-slecht-engels-sprekende-kerel, die ook nog eens het meest aan het woord was.. en de lanners die de sofas (in de CHILL-ruimte) in beslag nemen om te slapen, ipv hun spullen te dragen naar de slaapzalen en daar te gaan pitten.
Verder.. geweldig leuk!
BitchX
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,11 sec. Snitz Forums 2000