image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 vergeten stuff
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

M-ThijZ
New Member

2 Posts

Posted - 06-07-2003 :  21:56:51  Show Profile
Post hier alles wat je vergeten bent, miss dat iemand anders het heeft gevonden. laat ik maar beginnen:

Heeft iemand misschien een ontvanger van een Logitech Cordless Desktop gevonden? Ergens bij seat 81 (waarschijnlijk achter de tafel gevallen toen ik het stekkertje eruit trok)

Wil degene die hem heeft gevonden even een maitje sturen naar: [email protected] ?
bvb dank

MeXiCaNo
New Member

47 Posts

Posted - 06-07-2003 :  22:21:03  Show Profile
een maat van mij is zijn rijbewijs verloren :( :S zijn naam: christean van de ven.... heb je hem gevonden mail mij ff: [email protected]
Go to Top of Page

Gardian
New Member

8 Posts

Posted - 07-07-2003 :  00:03:33  Show Profile
Zondag rond 17:00, denk ik laat ik eens me luchtbed is opruimen.
Kom ik in de slaapzaal is me luchtbed (AiroBed) weg. Me slaapzak(goudkleurig) en kussen was op de luchtbed naast mij gelegt. Het gaat hier om een AiroBed. Dus mocht iemand hem perongeluk mee hebben genomen. Wees zo sportief mij in te lichten.
Go to Top of Page

5chaap2k
Drome oldsko0l

436 Posts

Posted - 07-07-2003 :  10:28:28  Show Profile
wel jammer dat dat aerobed gejat is...

ik heb mijn potje verstand op drome laten liggen..

mocht jij m tegen zijn gekomen met opruimen

PM MEH!!!

http://www.fragvalley.nl
http://www.corsatuningclub.nl
Mijn autotje: http://www.tunerz.nl/?5chaap2k
Go to Top of Page

Benny-
Drome oldsko0l

445 Posts

Posted - 07-07-2003 :  12:22:38  Show Profile
jezus wat ben ik gelukkig ik kan weer auto rijden mn cordless desktop doet het weer en ik slaap lekker ... j/k

Helaas, geen drome voor mij dit keer... Zal aan jullie denken als ik op Sensation Black sta :x
Go to Top of Page

fuzzems
New Member

12 Posts

Posted - 07-07-2003 :  14:30:37  Show Profile
6 delig stekkerblok wit met shakelknop in een drome stekkerblok laten zitten =\ plek 1660
Go to Top of Page

Clairvoyant
Drome no0b

80 Posts

Posted - 07-07-2003 :  15:19:57  Show Profile
Sorry dat ik het zeg maar terrecht dat je luchtbed weg is!
Stelletje eikels die de hele slaapzaal vol leggen met hun stuff wat ze niet gebruiken. Als je niet slaapt, haal daar dan ook je troep weg en laat het niet liggen!
De slaapzalen waren groot zat om de slapende mensen te laten slapen. Maar niet om ook nog eens allemaal slaaptroep van mensen die niet slapen te vestigen.

/me is wel een XP 3000+ kwijt, misschiend dat iemand die gevonden heeft? ;-))

"The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it." --Terry Pratchett
Go to Top of Page

REGROUP*Coyote
New Member

2 Posts

Posted - 07-07-2003 :  17:01:49  Show Profile
quote:
Originally posted by Clairvoyant

Sorry dat ik het zeg maar terrecht dat je luchtbed weg is!
Stelletje eikels die de hele slaapzaal vol leggen met hun stuff wat ze niet gebruiken.

omfg, ajb, ga weg voordat je jezelf nog meer voor schut zet.

Stel je eens voor dat 2000 man hun slaapzakken in de rijen leggen. En er ontstaat paniek oid, krijgen we een Volendam 2003 alleen dan met meer mensen aangezien niemand wegkomt omdat de rijen vol liggen met slaapspullen.

Ik heb een hekel aan de mensen die mijn (en 5 anderen) zijn luchtbed op elkaar gestapeld hebben om vervolgens er zelf te gaan liggen. Kijk als je niet weet hoe het precies werkt op een lan (zoals jij Clairvoyant) (nog voordat je je pc uitpakt leg je je luchtbed en slaapzak alvast in de slaapzaal) moet je niet gaan lopen mekkeren dat je niet kunt pitten.

En dat jij het het goed vindt dat er spul GEJAT wordt is al HELEMAAL van de zotten. Wellicht dat we jou spul de volgende keer moeten jatten, kun je meteen merken hoe dat is..........
Go to Top of Page

Clairvoyant
Drome no0b

80 Posts

Posted - 07-07-2003 :  17:53:17  Show Profile
Saus, anders denk je ook aan anderen en ben je niet zo fscking egoistisch net als meerdere mensen die gewoon hun stuff laten liggen op plaatsen waar het al druk is!

Slaapplaats voor 2000 man is onmogelijk daar in het expo, dus als iedereen dan normaal doet en hun stuff meeneemt als ze weer opzouten dan kan er rustig geslapen worden zonder dat er ruimte problemen komen. Dat noemt men nadenken over wat voor ruimte er is en anderen hun rust en ruimte ook gunnen, maar da's soms moeilijk geloof ik

Dat mensen trouwens hun stuff zo in de gangpaden leggen ben ik idd met je eens, is erg lastig en ook gevaarlijk. Je stuff kun je gemakkelijk kwijt onder je tafel en als dat niet kan gewoon vantevoren weten dat je dus aan de zijkant moet zitten (zoals ik dus altijd nog doe)

Re voor de persoonlijk aanval en dus net als hete sausje hierboven lekker compleet offtopic: ik ben op meer lans geweest dan jij winters mee hebt gedraait lijkt het wel. Meer dan 12 dus zo te zien aan je niveau.... ik heb nog nooit eerder problemen gehad met slaapplaatsen.
Beetje nadenken puber!

"The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it." --Terry Pratchett

Edited by - Clairvoyant on 07-07-2003 17:59:19
Go to Top of Page

[WM]Diode
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 07-07-2003 :  18:35:00  Show Profile
ik ben een CD Map Kwijt met 92 CD's er in,
het is een Zware map met Case Logic er op,

als iemand 'm gevonden heeft Plzz roep dan even!!!!
ik zat op plaats 708

er zat ook veel Kladjes in de Map

PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH
"Good News Everyone!"
- = - Drome 13 plaats: 1295

Edited by - [WM]Diode on 07-07-2003 18:35:55
Go to Top of Page

Exp
Drome oldsko0l

472 Posts

Posted - 07-07-2003 :  19:34:20  Show Profile
Voor iedereen hier: dat zie je nooit meer....terug!
en voor clair nog wat: totaal gelijk, was 0,0 ruimte in de slaapzaal, nu heb ik er geen last van gehad want ben gewoon lekker onder mijn computertje gaan liggen :X maar als je met 5 man naar een lan gaat kan je makkelijk alle teringzooi op elkaar legge, hebben we ook gedaan, opstapelen, en ff richting slaapzaal gesjouwt en voor de ingang (niet letterlijk, maar tegen dat gordijn aan) gelegt, had niemand last van incl. ons...maar ja, niet iedereen denkt na. En over dat aerobed: je bent heus niet de enige met zo'n bed, en als het zo'n bende is dat iedereen zen spulle maar laat rondslingere: eigen schuld, waarschijnlijk kapot getrapt, gejat, of in iemands onwetendheid meegenome... En ik ga lekker geen normen en waarden preek houwe, want dan kom ik er uiteindelijk op neer dat de mensen die jatten of dinge slope geen respect hebbe voor andermans zooi en mensen die asociaal hun bed late slingere en zo onnodig ruimte inneme geen respect hebbe voor andere mensen...topic kan dicht aangezien niemand z'n spullen terug zal krijge (hehe) beter oplette...
Trouwens, ook zo'n sukkel, doettie z'n WATERDICHTE horloge af in de douche, vergeet tie hem, hahaha, gaan ze het nog omroepe ook.... ALS JE ERGENS ANDERS BENT DAN DOE JE JE WATERDICHTE HORLOGE NIET AF IN DE DOUCHE....bah wat zijn mensen toch naief soms...

Memento Mori...
Go to Top of Page

[WM]Diode
Drome oldsko0l

545 Posts

Posted - 07-07-2003 :  19:37:54  Show Profile
quote:
Originally posted by Exp

Voor iedereen hier: dat zie je nooit meer....terug!
en voor clair nog wat: totaal gelijk, was 0,0 ruimte in de slaapzaal, nu heb ik er geen last van gehad want ben gewoon lekker onder mijn computertje gaan liggen :X maar als je met 5 man naar een lan gaat kan je makkelijk alle teringzooi op elkaar legge, hebben we ook gedaan, opstapelen, en ff richting slaapzaal gesjouwt en voor de ingang (niet letterlijk, maar tegen dat gordijn aan) gelegt, had niemand last van incl. ons...maar ja, niet iedereen denkt na. En over dat aerobed: je bent heus niet de enige met zo'n bed, en als het zo'n bende is dat iedereen zen spulle maar laat rondslingere: eigen schuld, waarschijnlijk kapot getrapt, gejat, of in iemands onwetendheid meegenome... En ik ga lekker geen normen en waarden preek houwe, want dan kom ik er uiteindelijk op neer dat de mensen die jatten of dinge slope geen respect hebbe voor andermans zooi en mensen die asociaal hun bed late slingere en zo onnodig ruimte inneme geen respect hebbe voor andere mensen...topic kan dicht aangezien niemand z'n spullen terug zal krijge (hehe) beter oplette...
Trouwens, ook zo'n sukkel, doettie z'n WATERDICHTE horloge af in de douche, vergeet tie hem, hahaha, gaan ze het nog omroepe ook.... ALS JE ERGENS ANDERS BENT DAN DOE JE JE WATERDICHTE HORLOGE NIET AF IN DE DOUCHE....bah wat zijn mensen toch naief soms...

? zo erg is het toch niet ????

PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH
"Good News Everyone!"
- = - Drome 13 plaats: 1295
Go to Top of Page

Exp
Drome oldsko0l

472 Posts

Posted - 07-07-2003 :  19:48:05  Show Profile
neuh, maar keep it real, als iemand je spullen gevonde heeft is het @ organisatie anders isset gejat en dan komen ze het echt niet alsnog brenge....topic kan dus dicht...

Memento Mori...
Go to Top of Page

SaTeRol
New Member

10 Posts

Posted - 07-07-2003 :  19:52:40  Show Profile
Ik was diegene die zijn rijbewijs was verloren...
nu kreeg een maat van me een maitje (degene die het gepost heeft) waarin stond dat ie gevonden is....

dus als de vinder A.U.B. mijn rijbewijs wil opsturen (aangetekend of niet) dan ben ik heel Blij (kom ik gegerandeerd weer op Drome
Mail me even voor mijn adres (ik denk dat mijn adres gegevens ook in mijn profiel staan)

Alvast bedankt

P.S mijn e-mail is: [email protected]

UNWILLING people make working systems FAIL<!> WILLING people make failing systems WORK<!>

Edited by - SaTeRol on 07-07-2003 19:53:33
Go to Top of Page

Gardian
New Member

8 Posts

Posted - 07-07-2003 :  20:37:25  Show Profile
Clairvoyant en Exp, als jullie eerst die kleine hersens van je gebruikt voordat je zulke zooi gaat zeggen.
Want ik werd pas zondag rond 12:00 wakker (ja van de verkoop stand) en andere ook. Toen was er ZAT plaats als je nog gauw 5 uurtjes wou slapen.

Verder is het gewoon aso om andermans spullen te jatten. Ik pik toch ook niet jouw auto omdat er geen parkeerplaats is.. Tering als jij zo over dingen denkt, hoop ik maar dat het nog wel goedkomt met jouw..

En over rondslingeren in de zaal, vind het ook aso om iemand anders zijn kussen door de zaal te gooien.
Dat was het geval bij een vriend van mij. Dus wij slingeren het niet rond, de stelletejes teringlijers die denken dat ze leuk zijn die doen dat!. Dat zijn pas de pubers..

En over het aantal lans.. OW OW wat ben jij stoer..
Go to Top of Page

Commi
New Member

1 Posts

Posted - 07-07-2003 :  22:18:25  Show Profile
idd Gardian je hebt helemaal gelijk

exp en clairhuppeldepup jullie zijn echt te bekrompen om een normaal gesprek mee te beginnen ik ga er dus niet eens aan beginnen

zelf ben ik zo dom geweest me kussen bij het opruimen te vergeten

Edited by - Commi on 07-07-2003 22:25:22
Go to Top of Page

Cern
New Member

2 Posts

Posted - 07-07-2003 :  23:39:29  Show Profile
Is iemand mijn 2-persoons waterbed nog tegen gekomen?! Ben ik samen met mijn beautycase kwijtgeraakt....

Ok, ff zere neus.. Slapen op een LAN?? Je betaalt toch niet een weekend om te pitten?!?! En ok, al ga je dan pitten dan doe je dat toch gewoon op je toetsenbord .

Persoonlijk ben ik strak van vrijdagavond tot zondagochtend 2.00 doorgegaan, totdat ik mijn hoofd niet meer omhoog kon houden en deze met een dreun op het toetsenbord neer kwam. Om vervolgens 3 uurtjes later de laatste dag nog vol te maken
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,08 sec. Snitz Forums 2000