image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 vergeten stuff
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Rook
New Member

9 Posts

Posted - 07-07-2003 :  23:45:31  Show Profile
We hadden een soort van tapestreamer gevonden, deze is ingeleverd bij de bali bij de opening, dus als iemand deze mist :?
Go to Top of Page

Gardian
New Member

8 Posts

Posted - 07-07-2003 :  23:47:42  Show Profile
Cernunnos,

Jij wordt zeker opgehaald of iemand anders rijdt? :-)))

Heb namelijk zelf een keer meegemaakt dat ik tijdens het rijden ook maar 1 seconden even me ogen dicht had.. En hopa ik zat ineens op de vluchtstrook. Sinds dien is m'n slaap heilig :-)

Edited by - Gardian on 07-07-2003 23:48:18
Go to Top of Page

woekele
Drome regular

335 Posts

Posted - 08-07-2003 :  20:29:05  Show Profile
quote:
Originally posted by Gardian

Verder is het gewoon aso om andermans spullen te jatten. Ik pik toch ook niet jouw auto omdat er geen parkeerplaats is..

Het verschil is dat je auto er de hele tijd moet staan en een luchtbed niet, want die gebruik je alleen als je erop ligt. Verder is het zo dat iedereen betaald heeft voor slaapruimte, dus is het onredelijk dat alleen de eersten die er zijn kunnen slapen. Maargoed, spullen jatten/wegsmijten is natuurlijk heel aso... Maar ik vind ook dat je ruimte moet maken voor anderen als je er zelf niet slaapt.

http://urbanterror.snt.utwente.nl
Go to Top of Page

TomcaT
New Member

2 Posts

Posted - 08-07-2003 :  22:01:41  Show Profile
Guess what? Cernunnos rijdt wel degelijk (mja hijs de enige met rijbewijs van ons 3-en :P dus mja gewoon een die-hard ;)
Go to Top of Page

M-ThijZ
New Member

2 Posts

Posted - 09-07-2003 :  20:10:27  Show Profile
quote:
Originally posted by Exp

Voor iedereen hier: dat zie je nooit meer....terug!

Hoe kan het dan dat ik in contact ben gekomen met degene die m'n ontvanger heeft
Go to Top of Page

Xantip
Drome Crew

733 Posts

Posted - 10-07-2003 :  22:41:49  Show Profile
hehe ik heb bij het opruimen waar ik even mee geholpen heb zelfs nog een paar schoenen liggen ook een tel lader en dat soort dingen en idd netwerkkabels stekkerdozen... maar ja ik moest vlak daarna weg en weet niet wat ermee gebeurt is

Vrolijke bezoeker :D
Go to Top of Page

DrX
New Member

2 Posts

Posted - 10-07-2003 :  23:34:21  Show Profile
Kweenie hoor, maar lang niet iedereen kon ze bed of whatever van te voren in de slaapzalen kwijt, kom je daar om 3 uur 's nachts aan, geen plaats, dan mag je toch wel even netjes een paar luchtbedden waar niemand op ligt aan de kant schuiven zodat je zelf ook een beetje plaats hebt? Zoals al eerder gezegt heeft iedereen volges mij recht op een slaapplaats, maar als je nix zou mogen verplaatsen...wordt dat lastig..
Go to Top of Page

Tha-Humsie
Drome Crew

486 Posts

Posted - 11-07-2003 :  00:18:51  Show Profile
Gelukkig niks verloren (ook niks gevonden). Gewoon goed kijken voordat je weg loopt.....

Go to Top of Page

maertz
New Member

13 Posts

Posted - 11-07-2003 :  06:01:27  Show Profile
wat een opgefokt gedoe hier man. Anyway:
- Gij zult niet stelen
- Gij zult niet teveel ongebruikte ruimte in de slaapzaal innemen, gezien het feit dat een slaapplaats op drome NIET iets is dat je ff kan reserveren of innemen en dan weglopen en dan denken dat niemand anders daar kan slapen. Ik snap de redenering wel, maar et is gewoon nie handig he :)
- Beetje lief doen voor elkaar
Go to Top of Page

cut0r
New Member

1 Posts

Posted - 11-07-2003 :  08:54:16  Show Profile
Help ik ben mijn ID kaart verloren ik denk zelf in de grote slaapzal vlak bij de flipperkasten.
Me naam is Kerwin van den helder plz geef hem terug.
Zou het erg op prijs stellen er is ook een beloning aan verbonden !!!!!
Go to Top of Page

YoSeK
New Member

19 Posts

Posted - 11-07-2003 :  10:50:53  Show Profile
Damn ... is die lader toevallig van een i-mode toestel ...
Ben al een week niet bereikbaar, maarja ben ook al ruim een week aan het slapen !!! :P
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,08 sec. Snitz Forums 2000