Author |
Topic  |
Griz
New Member
 18 Posts |
|
DarkJedi
Drome junior
 147 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 23:27:03
|
Ik vond het helemaal niet druk, was prettig gevult :P |
Darkjedi [Admin:Rol] Geen plaatjes in de sigature |
 |
|
Van-Z
New Member
2 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 01:42:55
|
[Morph] is toch niet zo vergeetachtig als hij denkt gok ik want als ik het mij goed herinner waren er bij Drome 9 achterin de zaal nog rijen met de oude tafels, die stonden in de lengte in plaats van de breedte en dus was daartussen geen ruimte. Maarja het ging maar om een paar sets volgens mij dus geen wonder dat Arfman dat dan niet meer precies weet.
|
 |
|
Tigger
Drome Crew
 396 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 07:16:50
|
quote: Originally posted by EdwinB

Hey, in welke krant kan ik dit stukje vinden ?? |
Drome Servicedesk |
 |
|
JMT
New Member
 10 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 12:48:40
|
Kwam uit de Metro las ik in een ander topic geloof k |
 |
|
Thunder
New Member
37 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 13:52:26
|
De tafels waren kwalitatief erg goed, beter als die van de afgelopen jaren. Alleen inderdaad jammer dat het wel 15cm pp scheelde, want we zaten erg krap op elkaar, waarbij een maat van zijn toetsenbord voor de muis van een andere maat moest leggen. 3 bigtowers + 3x 19"schermen gaat niet echt lekker naast elkaar, vooral als je dan ook nog 3 natural toetsenborden erbij hebt. Maar voor de rest vond ik het niet echt te druk ofsow, misschien op bepaalde tijden bij de catering, maarja dat hou je toch. Maar zeker weer een Relaxte Drome en op naar #11!! |
team-firestorm.nl (paintball) |
 |
|
Airbag
New Member
5 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 19:14:45
|
Kweet niet, ik vond het een super relaxte lan, erg gezellig, maar miste toch een beetje de sfeer van vorig jaar.
Oa. De vloerbedekking, de grotere duisternis, fanatiekere gamers (hoe komt het dat er dit jaar zoveel minder gegamed werd?), fijnere slaapzaal, het grotere 'community'-gevoel (de whazaas gingen dit jaar ook wat minder, bigscreens waren saai) droegen er toe bij dat ik Drome 9 toch iets beter vond.
Staat tegenover dat de catering werkelijk perfect geregeld was (en schappelijke prijzen), de aanwezigheid van hardwareshops prettig, de intranetsite goed en jullie het toch maar voor elkaar krijgen om zo'n evenement te organiseren. Heb ik nog steeds diep respect voor :) |
 |
|
Airbag
New Member
5 Posts |
Posted - 08-07-2003 : 19:15:52
|
Oja, hou Drome 11 maar liever weer ergens in de winter :) |
 |
|
SoSa
New Member
 3 Posts |
Posted - 09-07-2003 : 18:48:29
|
ik heb zeker vette lol gehad alleen vond ik het minder als jaren er voor , die poep lag op netwerk zoog (vooral in begin), had betere verbiding om te game met me poep chello verbinding :P , er was idd minder ruimte als keren er voor en switches waren ok stuk verder weg weet ni wat er met die lucht afzuiging was maar alle andere keren dat ik er geweest was was het beter en was ook veelste light dat light wat op muur scheen was irri. van de 4 keer dat ik er ben geweest vond ik deze het minst van allemaal , ik heb wel vette lol gehad met mensen met wie ik er naar toe was en zal er volgend jaar weer zijn ofcoz :) maar het hoeft voor mij niet groter als dat betekend slechter . |
 |
|
Gaheris
New Member
1 Posts |
Posted - 15-07-2003 : 11:06:11
|
*en dat de stekkerdozen gewoon op de tafels lagen ipv op de grond tussen de tafels met alle stekkers*
Goeie... was niet de bedoeling.. Moeten we wat voor bedenken voor volgende keer.. ff een stukje tape ofzo zodat ze op de tafels blijven liggen.
Thx en voor meer suggesties.. posten plz ;) |
 |
|
Topic  |
|