image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 Rijbewijs?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

maxkilling
Drome no0b

69 Posts

Posted - 08-04-2004 :  11:02:55  Show Profile
Ik ben van mening dat het als je 3x nodig hebt om te slagen of 1x niet echt een beeld geeft of je goed of beter kunt rijden.

ER ZIJN luitjes welke het in 1x halen en binnen 1 week de auto van hun moeder in het park om een boom gefrommeld hebben....

Heb al paar jaartjes het papiertjuh, 0x klapschaade, 0x offroad zonder mn bedoeling, 100x offroad met mn bedoeling

Tis wel errug kut als je idd geplanned had net lekker zelfstandig naar drome te knappen , en dan de examinator,, stoephoer of baard geen zin heeft om jouw te laten slagen.

Ow tip: Niet alle speciale verichtingen goed doen, ik heb meer verhalen gehoord dat wanneer je alle speceiale verrichtingen goed doet je kans op slagen minder groot is

Aj der maar Skik aan hebt.
Go to Top of Page

Hdez
Drome junior

222 Posts

Posted - 08-04-2004 :  11:35:53  Show Profile
quote:
Originally posted by maxkilling
Ow tip: Niet alle speciale verichtingen goed doen, ik heb meer verhalen gehoord dat wanneer je alle speceiale verrichtingen goed doet je kans op slagen minder groot is

Kan je dit ook op enige wijze onderbouwen? Het klinkt mij namelijk toch een beetje als onzin

oemta!
Go to Top of Page

Natalia
Drome oldsko0l

590 Posts

Posted - 08-04-2004 :  12:06:00  Show Profile
Ik liet een vrouw voor gaan toen ik achteruit in moest parkeren en dat vond hij eigenlijk dom omdat ik nog best voor langs had gekund maar daardoor vond hij eigenlijk ook wel weer dat ik moest slagen want ik ben snel op de weg maar voorzichtig als ik in parkeer enzo..
Ook 2 keer examen gedaan hoor en ik rij nu al een jaar zonder enig probleem

Drome 15: 115
Drome 14: 121
Drome 12: 1225
Drome 11: 1293
Drome 10: 504
Go to Top of Page

maxkilling
Drome no0b

69 Posts

Posted - 08-04-2004 :  12:55:03  Show Profile
quote:
Originally posted by Hdez

quote:
Originally posted by maxkilling

Kan je dit ook op enige wijze onderbouwen? Het klinkt mij namelijk toch een beetje als onzin

zelf zaktuh wanneer ik alle verrichtingen puik strak deed...
3e keer dak op moest hak er totaal geen zin meer in en ragde die auto toen beetje klungelig tussen de 2 andere autos (bedoel filuh parkeren)

Ik slaagde toen, njah het zal wel, meteen een 4 wieler gehaald dan maar.

In de maanden daarna hoorde ik dat paar luitjes het zelfde patroon als ik hadden,, gevoeld dat de 1e en of 2e zeer goed gingen maar toch zakken :S, en 2 of 3e klote gaat en slagen

Dikke kutzooi @ CBR, klopt geen ene zak van.

Ow, als je eenmaal je rijbewijs hebt zorg dat je zo snelmogelijk dat gedoe vergeet, rijbewijs betekend dus niet dat je kunt rijden, alleen dat CBR zin had om je te laten slagen...

Go to Top of Page

maxkilling
Drome no0b

69 Posts

Posted - 08-04-2004 :  12:56:23  Show Profile
quote:
Originally posted by Natalia

Ik liet een vrouw voor gaan toen ik achteruit in moest parkeren en dat vond hij eigenlijk dom omdat ik nog best voor langs had gekund maar daardoor vond hij eigenlijk ook wel weer dat ik moest slagen want ik ben snel op de weg maar voorzichtig als ik in parkeer enzo..
Ook 2 keer examen gedaan hoor en ik rij nu al een jaar zonder enig probleem

Das toch mooi!

Lekker brekken waar het kan, en kalm aan waar mensen kijken

Go to Top of Page

Cobra
Drome oldsko0l

703 Posts

Posted - 08-04-2004 :  18:33:35  Show Profile
het duurt nog wel ff voor dat ik auto mag rijden

Drome 11: 0024
Drome 12: 1447
Drome 13: 1466
------------------------
Go to Top of Page

Blerkski
New Member

22 Posts

Posted - 08-04-2004 :  21:13:55  Show Profile
Mijn 1e keer afrijden was in de winter en het had goed geijzeld en ik reed erg voorzichtig, maar mijn rijinstructeur zei dat ik best wel wat vlotter kon rijden tijdens het afrijden. Dus ik wat vlotter rijden tijdens het examen, maar natuurlijk vond de examinator het dat ik het rustiger aan had moeten doen en ik zakte.
2e keer afrijden deed ik een stuk voorzichtiger en de examinator begon daar over te zeuren, maar ik bleef gewoon hetzelfde rijden en ik slaagde. Ik had dezelfde examinator als het 1e afrijden dus misschien was dat mijn geluk want hij zag dat ik een stuk meer vooruit was gegaan blijkbaar of hij heeft natuurlijk gezien dat ik een stuk voorzichtiger geworden was.

quote:
Originally posted by Natalia

Ik liet een vrouw voor gaan toen ik achteruit in moest parkeren en dat vond hij eigenlijk dom omdat ik nog best voor langs had gekund

Als je het wel had gedaan had je waarschijnlijk een ingreep gehad, dus laat die examinator maar mooi lullen. met het achteruit rijden moet je gewoon voor alles stoppen.

plaats@0327
Go to Top of Page

Tha Dummy
Drome oldsko0l

649 Posts

Posted - 12-04-2004 :  18:59:50  Show Profile
ik heb over mijn auto rijbewijs 3x gedaan
en mijn bakwagen (c) 1x en bakwagen met aanhanger (c+e) 2x
dus t valt wel mee

Don't drive faster then your guardian angel can fly
Go to Top of Page

UberT0bber