image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Drome ownt Netgamez
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

Hooker
Drome junior

222 Posts

Posted - 06-07-2004 :  01:34:09  Show Profile
Netgamez haalt het niet bij DRoME. Ik woon nog geen 2 kilometer van de Homeboxx maar ga toch weer elk jaar 1.5 uur in de auto zitten richting Hengelo.

De sfeer is gewoon anders. Zeker nu het met NECL in zee is gegaan. Er werd zelfs gevochten op 2003B omdat 1 gast de verloor in CS.

Ik vind niet dat je het netwerk en stroom kunt vergelijken. Netgamez heeft maar iets van 60% van de plaatsen verkocht ofzo. Natuurlijk heb je dan genoeg slaapplaats. Zelfde met andere dingen waar je makkelijker het overzicht kunt hebben omdat er gewoon veel minder mensen waren.

Volgend jaar weer DRoME (En ReGroup proberen na de positieve berichten van de andere forum-gasten). Netgamez pas ik voor...
Go to Top of Page

Gher-Ahnk-Ahmon
New Member

15 Posts

Posted - 06-07-2004 :  08:30:32  Show Profile
Regroup is z�ker top Maar wat wil je ook, tapijt op de vloer, een knoert ve restaurant, en een exellent crew... (Maar da's ook omdat ze in no-time m'n "geleende" karretje terug hadden...)
Go to Top of Page

Poostmen
Drome regular

324 Posts

Posted - 06-07-2004 :  09:10:37  Show Profile
Jah regroup was superieur dit keer ;)

drome was ook een hele goeie... en over netgamez hoop ik is een keer veel positieve dingen te horen (veel CS = al te negeatief :D) zodat ik er ook een keertje ben :D

//Pm

Harder than you!!!
* Drome 10: #1934
* Drome 11: #1220
* Drome 12: #0156
* Drome 13: #0047
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 06-07-2004 :  09:39:26  Show Profile
quote:
Originally posted by Hooker

De sfeer is gewoon anders. Zeker nu het met NECL in zee is gegaan. Er werd zelfs gevochten op 2003B omdat 1 gast de verloor in CS.

Volgend jaar weer DRoME (En ReGroup proberen na de positieve berichten van de andere forum-gasten). Netgamez pas ik voor...

Over dat gevecht ben jij dus verkeerd ingelicht. De "slachtoffer" die zei (uiteraard in CS) noob/%^*@# tegen een gozer. Die jongen was een dunne gozer, maar wie hij uitschold kon je vergelijken met [ILZ]Hiekie, kortom sterk en gespierd. Hij kon blijkbaar niet tegen het geweld en pakte een stoel op en sloeg die jongen. Hijs overigens later wel verwijderd (met z'n groepie) maar niet direct.

Btw, Regroup moet je gewoon naar toe :) Geen enkele indoor lanparty kan aan hun tippen :) Alleen moet TCGO niet weer die BF compo regelen :(

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

morz
New Member

3 Posts

Posted - 06-07-2004 :  10:03:42  Show Profile
quote:
Originally posted by Arfman

@morz: jij bent zeker CS-er ?

Voor de rest: ach, ieder z'n meug. Stroomuitval is al genoeg over gezegd, daar ga ik niet weer op in.

Laat ik het zo zeggen: zodra NetGamez iets aan aankleding en sfeer gaat doen, ga ik er weer naartoe.

Gaan we weer flamen over CS? Jij als competitie manager zou dat sowieso niet moeten doen. Maargoed, wat wil je als je nickname "Arfman" is.....

Het zal allemaal wel aan het type volk liggen. Netgamez is toch meer compo gericht, daarom komen er vaak veel serieuze gamers die echt voor de compo's komen. Dat terwijl Drome meer een funlan is, waardoor er weinig tot nix aan de compo's word gedaan. Net als campzone, dat is ook een hele (!) aparte groep mensen.

anyway HF met drome. Ik ga er iig nooitmeer heen na het Drome11-drama.

doei
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 06-07-2004 :  10:19:51  Show Profile
Oh voor het flamen over CS ben ik altijd in Ondanks dat Arfman compo manager is heeft hij nog wel een eigen mening. Ik ken ook nog een hoofd CS-admin die een hekel aan het spel zelf heeft en ook aan de community, maar hij doet wel wat er van hem gevraagd wordt, zo ook Arfman

Probeer je nu grappig te doen met "wat wil je als je nickname "Arfman" is"? Er zijn weinig mensen die dat met je delen denk ik

En je zegt het zelf, Netgamez is meer compo gericht en Drome meer fun. Toch trekt Drome nog steeds meer (en al zeg ik het, aardigere bezoekers) dan Netgamez. En dat terwijl Netgamez nog wel centraal ligt

Mijn mening is: Drome is voor gezelligheid, wat ik ook heb gehad en gaming is voor hun een bijzaak maar ze proberen wel hun uiterste best te doen. Netgamez is een professioneel gaming event waar de compo's voor 95% goed draaien omdat ze het goed regelen, maar dit gaat ten koste van de kwaliteit en de gezelligheid zoals een lanparty zou moeten zijn. Daarom is het ook een gaming event

Obey the god Zeus!

Edited by - FormatKing on 06-07-2004 10:20:17
Go to Top of Page

Hooker
Drome junior

222 Posts

Posted - 06-07-2004 :  12:11:28  Show Profile
quote:
Originally posted by =\SEALS/= FK

*** reden van vechten ***

Btw, Regroup moet je gewoon naar toe :) Geen enkele indoor lanparty kan aan hun tippen :) Alleen moet TCGO niet weer die BF compo regelen :(

Ja, ik wist het wel. Ik was 1 van de mensen die ze uit elkaar hebben gehaald.*

Ik wou alleen niet zoveel schrijven, was al laat ;)

En ReGroup moet ik nog even kijken. We gaan altijd met een grote groep mensen (de gelegenheids clan) en aangezien ik een arme student ben zonder vervoer ben ik toch afhankelijk van m'n oompie of hij er zin in heeft.
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 07-07-2004 :  10:41:53  Show Profile
quote:
Originally posted by morz

Gaan we weer flamen over CS? Jij als competitie manager zou dat sowieso niet moeten doen. Maargoed, wat wil je als je nickname "Arfman" is.....

Hahaha, origineel man, die grap over mijn nickname! Heb ik nog nooit eerder gehoord !
En als competitiemanager mag ik zeker een mening hebben. Mijn mening is bijvoorbeeld ook dat CS zo onderhand een taai geworden stuk vlees is, wat al veel te lang ligt te sudderen in de pan. Helaas spelen heel veel mensen het nog, dus proberen we om er een leuke compo voor op te zetten. Wel typisch dat dat nog nooit gelukt is op Drome, terwijl dat voor elke andere game wel gelukt is.

quote:
Het zal allemaal wel aan het type volk liggen.

Inderdaad, de gemiddelde CS-er zal altijd wel iets vinden wat niet naar zijn smaak is (sv_eenofanderevageserversetting staat op 0.2 terwijl dat 0.3 moet zijn, HOE KON JE DAT FOUT DOEN ?!!?!?!11?)

quote:
anyway HF met drome. Ik ga er iig nooitmeer heen na het Drome11-drama.

Jammer.

quote:
doei

Doei.

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

e6r6i6c
Drome junior

103 Posts

Posted - 07-07-2004 :  12:35:53  Show Profile
Wat ik al in game zijn Arfman ik hoop dat er wat meer mensen Battlefield Vietnam en Desert combat gaan spelen, want dat viel me wel wat tegen van 2000 man, want het werd echt zowat niet gespeeld. Clinical Insane Division had op een gegeven moment dr drukst bezochtste vietnam server lopen maar daar waren ook maar 17 man te bekennen.

Mischien iets om de volgende lanparty wat meer nadruk te leggen op die games op 1 of andere manier??

Member of The TROLLS

Oude signature:

-=[C.I.D.]=- website: http://cid.metalbox.nl/ Wij zoeken nieuwe leden!!! (RIP)

Drome 11 Stoel nr: 745
Drome 12 Stoel nr: 755
Drome 13 Stoel nr: 793

Drome shall be missed !!!
Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 07-07-2004 :  12:38:40  Show Profile
Heb je wel eens gekeken wat dr voor aantal mensen MOHAA speelden???
Dat kwam echt niet boven de 8 uit...
Ben maar CoD gaan spelen dat speelden tenminste nog een aantal mensen...

---------------
Die mag geen plaatje in zn sig...
Go to Top of Page

e6r6i6c
Drome junior

103 Posts

Posted - 07-07-2004 :  12:45:42  Show Profile
Ja dat heb ik toevallig ook gezien want ik speel ook redelijk vaak nog Medal of honor en daar was inderdaad ook geen hond te bekennen.

Member of The TROLLS

Oude signature:

Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 07-07-2004 :  12:49:14  Show Profile
quote:
Originally posted by e6r6i6c

Wat ik al in game zijn Arfman ik hoop dat er wat meer mensen Battlefield Vietnam en Desert combat gaan spelen, want dat viel me wel wat tegen van 2000 man, want het werd echt zowat niet gespeeld. Clinical Insane Division had op een gegeven moment dr drukst bezochtste vietnam server lopen maar daar waren ook maar 17 man te bekennen.

Mischien iets om de volgende lanparty wat meer nadruk te leggen op die games op 1 of andere manier??

Ik zou niet weten hoe
Ik had nog speciaal een 64 player BF Vietnam server ingericht en een BF1942 64 player server, maar er werd nauwelijks gebruik van gemaakt

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

e6r6i6c
Drome junior

103 Posts

Posted - 07-07-2004 :  13:04:42  Show Profile
Mischien meerdere kleinere competities voor deze games en dat duidelijk aangeven op de site, gewoon extra nadruk erop leggen, dan komen er mischien wat meer clans op af.
Wat meer nadruk in het intro was mischien ook wel leuk geweest. En wat minder nadruk op de oudere spelen zoals cs en quake 2 , het zal mischien langzaam gaan maar je brengt het wel meer onder de aandacht.

Als je als Lanparty duidelijk maakt dat je Vietnam enzo goed ondersteund dan komen er vast wel meer mensen die die spelen leuk vinden langs.

Member of The TROLLS

Oude signature:

Go to Top of Page

Hooker
Drome junior

222 Posts

Posted - 07-07-2004 :  13:43:34  Show Profile
Zoals een "clan-maat" van mij al eerder heeft gezegd, een n00b-compo!!

Compo voor mensen die geen vaste clan hebben, niet op clan-base iod staan en gewoon willen knallen zonder blaadjes met tactieken van dit en dat. Gewoon lachen en knallen :)
Go to Top of Page

e6r6i6c
Drome junior

103 Posts

Posted - 07-07-2004 :  13:52:24  Show Profile
Precies Hooker zo maak je het voor die mensen ook wat interesanter en je kunt eens wat andere games wat meer in de spotlight zetten.

Member of The TROLLS

Oude signature:

Go to Top of Page

Puntje
New Member

12 Posts

Posted - 07-07-2004 :  17:57:51  Show Profile
quote:
Originally posted by Hooker

Zoals een "clan-maat" van mij al eerder heeft gezegd, een n00b-compo!!

Compo voor mensen die geen vaste clan hebben, niet op clan-base iod staan en gewoon willen knallen zonder blaadjes met tactieken van dit en dat. Gewoon lachen en knallen :)

Grootste tegenvaller is de uitdaging voor de clan waar ik in zit, daarnaast zijn de prijzen voor hun ook een lachtertje en willen ze niet komen omdat het daarnaast ook niet echt een centraal punt is om te gamen.

Het gaat hier over de clan reclamation... Netgamez daarintegen is qua compo's en prijzen toch een heel stuk groter opgericht..
Maarja, zoals menig mensen al zeiden.. je moet kiezen, je wordt een lan die zich echt op compo's richt of eentje die zich op de gezeligheid en het relaxen ernaast richt.. hier is drome er eentje van..
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,28 sec. Snitz Forums 2000