Kort samengevat een LAN op het campusterrein vlakbij enschede in de periode dat iedereen op vakantie is. Ook heel apart is de datum: van dinsdag 27 t/m donderdag 29 juli, dus ook niet geschikt voor de mensen die veel werken tijdens hun vakantie. Daarnaast valt het ook nog eens samen met campzone. Wel is er een 100 mbit-verbinding met internet Ook leuk: bij inschrijven kan je kiezen dat je wel en niet mee wilt eten
Ik heb voor de zomervakantie nog een afspraak staan met mijn oude werkgever dat ik 3 weken lang iemand overneem die zo vakantie kan gaan vieren. Ik weet het niet zeker, maar dat was geloof ik tijdens die lan. Moet ik toch maar eens na gaan vragen
Toch een slechte zaak vind ik. Sowieso als ze al geen toestemming hebben gevraagd :p Je moet toch zelf ook wel kunnen nadenken als lan org, neem ik zomaar ff aan ;)
wat me niet duidelijk is of er een max aan aantal mensen is ? ik had deze nm ook al gezien maar hoeveel mensen er komen is onduidelijk. misschien ga ik er wel heen. 100mbit online is natuurlijk ook weer zoiets ;)
wat me niet duidelijk is of er een max aan aantal mensen is ? ik had deze nm ook al gezien maar hoeveel mensen er komen is onduidelijk. misschien ga ik er wel heen. 100mbit online is natuurlijk ook weer zoiets ;)