Author |
Topic  |
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 08:19:37
|
Stats Netgamez:
Tijdstip: 24 mei t/m 6 juni Capaciteit: 2016 Inschrijvingen: 1884 Betaald: 890
Stats Drome:
Tijdstip: 2-4 Juli Capaciteit: 2152 Geboekt (=Betaald): 1484
En kijk dan, de cijfers spreken voor zich   |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
Edited by - Yozzman on 28-05-2004 08:20:20 |
|
BaFfUrTjUh^
New Member
1 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 09:16:31
|
Hehehe.. dat wisten we zo ook al Drome ownz |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 10:00:24
|
Nou nou .. niet NetGamez gaan flamen he  Ik verwacht dat NGZ nog veel inschrijvingen gaat krijgen en ook wel mensen die aan de deur nog een kaartje gaan kopen .. na 4 juli kunnen we zien wie de meeste bezoekers had  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 10:24:18
|
quote: Originally posted by Arfman
Nou nou .. niet NetGamez gaan flamen he  Ik verwacht dat NGZ nog veel inschrijvingen gaat krijgen en ook wel mensen die aan de deur nog een kaartje gaan kopen .. na 4 juli kunnen we zien wie de meeste bezoekers had 
Kon et niet laten na die ene post over netgamez
Maar idd we zien wel wat de score is na afloop |
|
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 12:18:20
|
Ik zal er maar niet te diep op in gaan (anders ben ik weer niet objectief (BS volgens mij, maar goed)). Denk dat vooral het geven van 3 events per jaar te veel is (~6000 man in 1 jaar!). |
Obey the god Zeus! |
 |
|
[DCC]PaTToN
Drome no0b
86 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 17:54:38
|
Genoeg clans die dus absoluut niet meer naar Netgamez gaan.
Gewoon geen sfeer daar, en lijkt erop dat ze er alles aan doen om er ook maar geen gezellig weekend van te maken. Het begint al bij de ingang......... |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 18:33:41
|
quote: Originally posted by =\SEALS/= FK
Ik zal er maar niet te diep op in gaan (anders ben ik weer niet objectief (BS volgens mij, maar goed)). Denk dat vooral het geven van 3 events per jaar te veel is (~6000 man in 1 jaar!).
Ach jij zal wel weer een repotage voor gamevillage mogen maken |
|
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 19:25:29
|
Nee hoor, ik ga niet meer naar netgamez toe, heb het na 2 keer wel gezien :) Ga misschien wel ff op bezoek, maar het (echte) verslag wordt geschreven door iemand anders :) |
Obey the god Zeus! |
 |
|
Gher-Ahnk-Ahmon
New Member
15 Posts |
Posted - 28-05-2004 : 20:21:34
|
Ik denk dat de organisatoren van dergelijk grote events een beetje gokken dat de "vaste klanten" elke keer wel terugkomen... maar ja, in de zomertijd kiezen we maar een enkel event uit, en dat is in dit geval NG's geworden... |
 |
|
DoW@hDiddy
New Member
21 Posts |
Posted - 29-05-2004 : 10:58:04
|
Ben 2 maal op Netgamez geweest 2003a en 2003b. Maar doen daar altijd zo moeilijk over mee gebrachte etenswaren en de compos worden daar erg slap geregeld. En het aanwezig sanitair is niet berekend op 2000 man. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar Drome. Gelukkig hebben de meeste clanmembers er geen problemen om voor een weekend te verkassen van uit het westen naar Hengelo
|
visit www.omaclan.nl or #omaclan at quakenet
play at public1.omaclan.nl public2.omaclan.nl
|
Edited by - DoW@hDiddy on 29-05-2004 11:01:12 |
 |
|
[Airwolf]
New Member
5 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 03:57:15
|
Mogguh. :)
quote: Originally posted by DoW@hDiddy
Maar doen daar altijd zo moeilijk over mee gebrachte etenswaren
Op 2003B werd er iets te streng mee gedaan ja. Op 2004A al een stuk minder. Maar ga jij ook bij de Macdonalds je eten halen en die bij de Burger King ophalen, of niet ? :P
quote: en de compos worden daar erg slap geregeld.
Ow ? Volgens mij worden ze juist heel strak geregeld. Please explain ?
quote: En het aanwezig sanitair is niet berekend op 2000 man.
Dat zeggen veel mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. :P Je mag namelijk ook de vrouwen wc's gebruiken, wat netjes op het intranet vermeld stond.
quote: Originally posted by [DCC]Pervertum
Gewoon geen sfeer daar, en lijkt erop dat ze er alles aan doen om er ook maar geen gezellig weekend van te maken. Het begint al bij de ingang.........
Ok, waardoor komt dat dan zegmaar ? Waarom vind je het ongezellig ? Geef eens wat onderbouwing, dan kunnen we er wat aan doen. :) (owja, het helpt ook om het op het Netgamez forum te posten ipv. hier :P) |
Edited by - [Airwolf] on 30-05-2004 03:59:38 |
 |
|
Hdez
Drome junior
 222 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 11:34:37
|
quote: Originally posted by [Airwolf]
quote: Originally posted by DoW@hDiddy
Maar doen daar altijd zo moeilijk over mee gebrachte etenswaren
Op 2003B werd er iets te streng mee gedaan ja. Op 2004A al een stuk minder. Maar ga jij ook bij de Macdonalds je eten halen en die bij de Burger King ophalen, of niet ? :P
Volgens mij moet een keer halen veranderd worden in eten, maar zelfs dan is de redenering nog onjuist. Een McDonalds of Burger King stap je binnen omdat je wilt eten. [Of het echt eten is, da's weer een andere discussie [niets persoonlijks hoor Mort ] Een LanParty en/of Multiplayer Gaming Event stap je binnen om te lannen en/of te gamen. De genoemde vergelijking is dus gewoon scheef |
oemta! |
 |
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
 649 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 12:24:44
|
ik was op 2002b daar was t zeer extreem slecht geregeld een paar punten *geen aircode *deuren zouden om 18.00u open gaan op dat moment waren ze nog bezig met kabels leggen *veels te weinig ruimte *crew die niet altijd even vriendelijk was
meer woorden maak er niet meer aan vuil, heb in t verleden al veels te veel woorden aan de netgamez vuil gemaakt
khoop wel dat ze van hun fouten leren
|
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
 |
|
Gher-Ahnk-Ahmon
New Member
15 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 12:38:32
|
Ach, eten, drinken, wat maakt dat nou uit? Hoeveel kun je op? En dan laatje toch een deel ff in je auto liggen, als je zo'n heftige verbranding hebt. Het gaat om de sfeer,'t feit dat je er bent, meedoet enz. Als je een �chte gamer/pctech/freak/ maakt niet uit, bent Dan mag het ook nix uitmaken w��r je zit! je zit in iedergeval achter je glasplaat...
genoeg-snik- ik word hier bijna emo van.... |
 |
|
[Airwolf]
New Member
5 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 12:47:26
|
quote: Originally posted by Hdez Volgens mij moet een keer halen veranderd worden in eten, maar zelfs dan is de redenering nog onjuist. Een McDonalds of Burger King stap je binnen omdat je wilt eten. [Of het echt eten is, da's weer een andere discussie [niets persoonlijks hoor Mort ] Een LanParty en/of Multiplayer Gaming Event stap je binnen om te lannen en/of te gamen. De genoemde vergelijking is dus gewoon scheef
De zin is inderdaad een beetje krom, maar het was 4 uur 's nachts he. :P
Als je het op die manier interpeteerd is inderdaad de vergelijking scheef. Maar zie het zo, jij laat wel alle rommel achter waar je ons mee opzadelt. Nu ben jij misschien iemand die het wel netjes in de prullenbak gooit, maar believe me .. er zijn genoeg die dat niet doen.
Natuurlijk is er ook een cateraar en die wil graag ook wat verdienen. Hij staat daar natuurlijk niet voor niks.
Daarbij controleerd netgamez er misschien op, maar er staat ook bij Drome in de regels dat je maar een kleine hoeveelheid eten en drinken mee mag nemen. ;)
quote: Originally posted by Tha Dummy
ik was op 2002b daar was t zeer extreem slecht geregeld een paar punten *geen aircode *deuren zouden om 18.00u open gaan op dat moment waren ze nog bezig met kabels leggen *veels te weinig ruimte *crew die niet altijd even vriendelijk was
meer woorden maak er niet meer aan vuil, heb in t verleden al veels te veel woorden aan de netgamez vuil gemaakt
khoop wel dat ze van hun fouten leren
De Airco was kapot. Daar hebben we op de site ook nog een post over geplaatst. Dat vonden namelijk niet alleen jij (lees: de bezoekers) irritant, maar ook de crew.
Inderdaad, er waren een paar kabels kapot. Hadden we die dan niet moeten maken ?
Te weinig ruimte ? Hoe bedoel je dit ?
Ik probeer altijd vriendelijk te zijn (voor als je het niet door had, ben ik dus Netgamez crew. :P). En als je niet netjes behandeld bent, dat is vervelend, mijn excuses daarvoor.
En iedere keer wordt het beter, dat is de bedoeling. Iedereen leert ook van zijn fouten. |
Edited by - [Airwolf] on 30-05-2004 12:54:46 |
 |
|
Rol
Drome Crew
 877 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 13:17:42
|
Volgens mij voelt iemand zich aangevallen  |
Drome Servicedesk Leader |
 |
|
Tha Dummy
Drome oldsko0l
 649 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 18:29:43
|
te weinig ruimte als in als ik normaal (lees: normaal voor iedereen) en de persoon achter mij zat ook normaal dan kon er niemand tussen door lopen nu speel ik dan wel geen compo's maar als er iemand zit die dat wel doet en er loopt er op dat moment iemand langs kan dat zeer storend zijn. |
Don't drive faster then your guardian angel can fly |
 |
|
Topic  |
|