| Author |
Topic  |
|
Kecin
Drome junior
 126 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 09:25:56
|
quote: Originally posted by Arfman
Ehh .. als aspirant whiskyliefhebber moet ik hier toch even op reageren. Whisky komt niet uit Amerika (Tennessee), dat is whiskey. Whisky komt uit Schotland, en wil je ons whiskyliefhebbers niet zo beledigen door "kwaliteit" en "Tennessee" in 1 zin te noemen?
Dank. 
Hey, hekkenbouwer :P, ik schreef toch ook whiskey? Maargoed, ik had het dus over Jack Daniels, en als je dat niet lust, neem je maar je eigen whisk(e)y mee. |
Heyyyy Marlous, ik wil met je onder de douche! |
 |
|
|
Frank HF
Drome junior
169 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 09:33:23
|
quote: Originally posted by Kecin
Ehh .. als aspirant whiskyliefhebber moet ik hier toch even op reageren. Whisky komt niet uit Amerika (Tennessee), dat is whiskey. Whisky komt uit Schotland, en wil je ons whiskyliefhebbers niet zo beledigen door "kwaliteit" en "Tennessee" in 1 zin te noemen?
Dank. 
Hey, hekkenbouwer :P, ik schreef toch ook whiskey? Maargoed, ik had het dus over Jack Daniels, en als je dat niet lust, neem je maar je eigen whisk(e)y mee.
Niet lusten is ook overdreven. Als je het mixxed met cola gaat het nog wel. Maar ECHTE whisky komt uit schotland, en ik zal een flesje meenemen (gut het lijkt wel alsof ik een drankwinkel ben) |
BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief. |
 |
|
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 10:43:00
|
quote: Originally posted by Fwnk Niet lusten is ook overdreven. Als je het mixxed met cola gaat het nog wel. Maar ECHTE whisky komt uit schotland, en ik zal een flesje meenemen (gut het lijkt wel alsof ik een drankwinkel ben)
Dat ben je toch ook?  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
|
Frank HF
Drome junior
169 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 10:48:45
|
quote: Originally posted by Fwnk Niet lusten is ook overdreven. Als je het mixxed met cola gaat het nog wel. Maar ECHTE whisky komt uit schotland, en ik zal een flesje meenemen (gut het lijkt wel alsof ik een drankwinkel ben)
Dat ben je toch ook? 
drankorgel != drankwinkel.
en ik ben ook geen drankorgel. Mijn barrekening vorig jaar was 6 euro ofzo! |
BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief. |
 |
|
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 14:05:34
|
Ehh .. als aspirant whiskyliefhebber moet ik hier toch even op reageren. Whisky komt niet uit Amerika (Tennessee), dat is whiskey. Whisky komt uit Schotland,
Als (blijkbaar) iets meer ervaren whiskyliefhebber moet ik hier toch even op reageren. - Whisky komt uit Schotland
- Whiskey komt uit Ierland
- Als het uit de USA komt mag je het American whiskey of bourbon noemen, hoewel die laatste naam vooral streek-specifiek is (Bourbon County, Kentucky)
Voor meer details ga ik jullie toch echt doorverwijzen naar wikipedia 
Verder is wat je lekker vind vooral een kwestie van smaak natuurlijk. Ik hou zelf voornamelijk van Schotse single-malt whisky uit de Highlands of Speyside regio. De prijs daarvan valt nog wel eens wat tegen helaas. |
You can only be young once, but you can always be immature |
 |
|
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 14:08:26
|
quote: Originally posted by Natalia
quote: Originally posted by DaRude Maar als Kecin een goede fles Whisky meeneemt dan kom ik hem zeker even gezelschap houden aan de bar 
Drankorgel ;)
Hey! Lekker lief ben jij! Pas op hoor, of ik geef Kecin zijn zin wat betreft die foto's van jou  |
 |
|
|
Kecin
Drome junior
 126 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 14:47:41
|
quote: Originally posted by DaRude
quote: Originally posted by DaRude Maar als Kecin een goede fles Whisky meeneemt dan kom ik hem zeker even gezelschap houden aan de bar 
Drankorgel ;)
Hey! Lekker lief ben jij! Pas op hoor, of ik geef Kecin zijn zin wat betreft die foto's van jou 
Hallo,
Ik hoorde foto? 
(mag je een bar bouwen in je hotelkamer?) |
 |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 20:33:08
|
Drankorgel ;)
Hey! Lekker lief ben jij! Pas op hoor, of ik geef Kecin zijn zin wat betreft die foto's van jou 
Huh wat, waar staat dat Kec foto's wilde? Dat heb ik geloof ik even gemist.. En je weet toch dat ik lief ben? :) Alleen wel ook soms een beetje een duveltje  |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
 |
|
|
Kecin
Drome junior
 126 Posts |
Posted - 09-12-2009 : 20:34:08
|
Drankorgel ;)
Huh wat, waar staat dat Kec foto's wilde? Dat heb ik geloof ik even gemist.. En je weet toch dat ik lief ben? :) Alleen wel ook soms een beetje een duveltje 
Hier dan nog maar een keertje, pics please.
|
 |
|
|
Kecin
Drome junior
 126 Posts |
|
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
|
|
Kecin
Drome junior
 126 Posts |
|
|
roeltjow
New Member
 40 Posts |
Posted - 10-12-2009 : 00:09:44
|
mischien dat ik maar wel iets ontopic ga posten dan maar. (Vragen m.b.t. upcoming event) (het gaat nu over foto's :P)
zou handig zijn als iemand voor mij (en mischien wel meer) een topic kan maken met een beetje uitleg over DC++ wat we bijv. al thuis kunnen doen zodat dat daar niet meer hoeft etc.
en mischien hoe je connect ofzo (mischien is dat wel heel logies idk.) zodat we dat daar niet hoeven te vragen.
zou fijn zijn :) mvg, Roeltjow!
EDIT: oh wauw zie net dat ik nog 30 posts heb, en al een signature enzo haha, nog van drome 12 denk ik xD. goeie tijd |
50 euro the new rap sensation |
Edited by - roeltjow on 10-12-2009 00:11:37 |
 |
|
|
DaRude
Drome junior
 247 Posts |
Posted - 10-12-2009 : 01:06:45
|
quote: Originally posted by Natalia Huh wat, waar staat dat Kec foto's wilde? Dat heb ik geloof ik even gemist..
In een ander topic, weet ff niet meer welke. Ga maar zoeken  Edit: Gevonden, het is in het "wanneer zit Drome vol" topic
quote: Originally posted by Natalia En je weet toch dat ik lief ben? :) Alleen wel ook soms een beetje een duveltje 
Dat is waar, je bent een schat (soms)  |
Edited by - DaRude on 10-12-2009 01:27:32 |
 |
|
|
Mevius
Drome oldsko0l
 782 Posts |
Posted - 10-12-2009 : 14:11:44
|
quote: Originally posted by roeltjow
mischien dat ik maar wel iets ontopic ga posten dan maar. (Vragen m.b.t. upcoming event) (het gaat nu over foto's :P)
zou handig zijn als iemand voor mij (en mischien wel meer) een topic kan maken met een beetje uitleg over DC++ wat we bijv. al thuis kunnen doen zodat dat daar niet meer hoeft etc.
en mischien hoe je connect ofzo (mischien is dat wel heel logies idk.) zodat we dat daar niet hoeven te vragen.
zou fijn zijn :) mvg, Roeltjow!
EDIT: oh wauw zie net dat ik nog 30 posts heb, en al een signature enzo haha, nog van drome 12 denk ik xD. goeie tijd
Ik heb een uitgebreide handleiding van iemand, die post ik vanavond binnenkort voor je. |
DRoME 11 seat: 1131 DRoME 12 seat: 1131 DRoME 13 seat: 1131 DRoME 13.5 seat: 103 DRoME 14 seat: 190 DRoME 15 seat: 35 DRoME 16 seat: 108 DRoME 17 seat: 31 |
Edited by - Mevius on 11-12-2009 02:35:57 |
 |
|
|
Schyzofrenic
Drome no0b
60 Posts |
Posted - 10-12-2009 : 14:57:18
|
niet echt een vraag maar wel een leuke observatie: deze thread ging ineens 80% over Roken en Whisky Whiskey Bourbon en zoals ze hier in zeeland zeggen wizkie. en het thema is The Rehab. vond dat gewoon effe een humoristisch feitje.
nu voor mijn vraag:
zijn de regels weer zo dat je maar 1 scherm mee mag nemen ? is er op de hotelkamers WLAN voor mijn laptop zodat ik relaxed vanuit mijn bed kan leechen ?
|
 |
|
Topic  |
|