image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Attic
 Drome XIV Gameland
 Top!
 Forum Locked
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 11-04-2010 :  17:51:13  Show Profile
Heren en Dames crew:

Het was (weer) een feestje! Geweldig!

Thanks!

BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.

xiric
Drome no0b

55 Posts

Posted - 11-04-2010 :  19:06:58  Show Profile
Iedereen die heeft meegeholpen die weekend te organiseren bedankt! het was een super lan!

Drome 10 : 1873
Drome 11 : 1844
Drome 12 : 2028
Drome 13 : 1940
Drome 13.5: 0027
Drome 14 : 0031
Drome 15 : 0188
Drome 16 : 0057
Drome 17 : 0043

Edited by - xiric on 12-04-2010 10:43:49
Go to Top of Page

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 11-04-2010 :  20:59:10  Show Profile
Overigens nog een hersenspinsel...

Ik krijg het idee dat lanners steeds ouder worden. Dit betekend ook dat mensen een vaste baan krijgen en dus vaak meer te besteden hebben. Dat blijkt natuurlijk wel uit de laatste 2 evenementen die ondanks ze niet goedkoop zijn of 'betaalbaar' in vergelijking met 'normale' lans wel behoorlijk goed bezocht worden. 185 geboekte plaatsen in totaal van de 200? Das like... 92%... Best redelijk voor een medium-grote LAN. Je bent nu sowieso al 120 euro voor de LAN kwijt, 11 - 100 euro voor de overtocht (ik wou graag mijn auto mee) en dan nog eens 30-40 euro voor drank (ik heb het netjes gehouden). Das al 250 euro in een weekendje... dan vind ik het persoonlijk geen fout idee om er nog een dagje aan vast te plakken :)

Misschien is het daarom wel een idee om het een dag langer te doen. Ik vond het persoonlijk erg jammer dat het op de eerste dag eigenlijk al gelijk weer over is. Het is dan wel een dag extra werk, maar ik vermoed dat een heel aantal mensen het met me eens zijn. Die 30-40 euro die er dan bij zou komen (denk ik?) aan huur voor kamers is ook niet zo erg. Je zou desnoods nog kunnen opteren voor (bijvoorbeeld) Donderdag - Zondag tickets en Vrijdag - Zondag tickets (die uiteraard in prijs verschillen). Het moet voor mensen wel mogelijk zijn om vrij te nemen... en dit moeten ze ook maar net willen.

Uiteraard moet het wel uitkunnen qua kosten er vooral mensen (en dus bezoekers) maar wellicht kunnen jullie daar volgend jaar eens naar kijken ;) (Als dat niet al gebeurd is, wat ik vermoed van wel)

BAM! To Behold, Built of Both Brilliance and Barbarity by Bastards. The Brotherhood of Blasphemy, Battling the Bland, the Bogus, the Benign, Bedlam? Bring it On. But i Babble. Better to Be Brief.
Go to Top of Page

OW|Serial
Drome no0b

77 Posts

Posted - 11-04-2010 :  21:05:32  Show Profile
Extra dagje is lekker, ben de eerste (zaterdag) altijd brak van de vrijdagavond borrel :)

Was weer top mensen!

Ik neem mezelf niet eens serieus, waarom zou jij dat dan wel doen?
Go to Top of Page

BorrelWORST
New Member

4 Posts

Posted - 11-04-2010 :  22:07:54  Show Profile
Het was weer top, thanx @ crew!
Go to Top of Page

Negativ
New Member

17 Posts

Posted - 11-04-2010 :  22:46:38  Show Profile
Heb het erg naar mijn zin gehad! Top!

Volgend jaar weer! :)
Go to Top of Page

Deagan
New Member

4 Posts

Posted - 11-04-2010 :  22:54:59  Show Profile
Het was weer super geregeld!

Erg leuk en gezellig, volgend jaar hopelijk weer!
Go to Top of Page

Eroxnox
New Member

6 Posts

Posted - 11-04-2010 :  22:59:16  Show Profile
geweldig weer....alles was super geregeld...

Volgend jaar weer??? :-)
Go to Top of Page

Mevius
Drome oldsko0l

782 Posts

Posted - 11-04-2010 :  23:38:33  Show Profile
Heb het erg naar mijn zin gehad, was weer een erg geslaagd weekend!

Ben het ook eens met Fwnk, het mag wel een dagje langer duren (tot de maandagmiddag of donderdagavond beginnen?) want dit is naar mijn mening ook net iets te kort.

Niets te klagen over de lan, crew is erg gezellig en stond overal voor open. Compo's (arfman) waren wat 'slordig' opgezet (TMN) maar is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen. Hotelpersoneel vond alles ook helemaal te gek geloof ik, de bar was deze keer tot goed laat geopend. (tot een uur of vijf).

Al met al wederom zeker voor herhaling vatbaar! :D Aangezien de crew afscheid nam met 'utill next year ;)' zit dat er hopelijk ook weer in^.

DRoME 11 seat: 1131
DRoME 12 seat: 1131
DRoME 13 seat: 1131
DRoME 13.5 seat: 103
DRoME 14 seat: 190
DRoME 15 seat: 35
DRoME 16 seat: 108
DRoME 17 seat: 31
Go to Top of Page

Natalia
Drome oldsko0l

590 Posts

Posted - 12-04-2010 :  08:51:37  Show Profile
Ik wil de crew bedanken voor een super Drome!! Heb het heel erg naar mijn zin gehad het hele weekend!!

Ps. Misschien de volgende keer ontbijt voor maandagochtend meegeven voor het geval broertjes thuis je hele voorraadkast geplunderd hebben :S ;)

Drome 15: 115
Drome 14: 121
Drome 12: 1225
Drome 11: 1293
Drome 10: 504
Go to Top of Page

B-BRAIN
New Member

7 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:15:59  Show Profile
was weer een top weekend. kijk alweer uit naar de volgewnde :)
Go to Top of Page

OW|Serial
Drome no0b

77 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:23:46  Show Profile
quote:
Originally posted by Natalia

Ik wil de crew bedanken voor een super Drome!! Heb het heel erg naar mijn zin gehad het hele weekend!!

Ps. Misschien de volgende keer ontbijt voor maandagochtend meegeven voor het geval broertjes thuis je hele voorraadkast geplunderd hebben :S ;)

Of je begeeft je 100mtr buiten het hotel waar een supermarkt is op de zaterdag en koopt wat brood / krentebollen. /me heeft dat ook gedaan en dat beviel geweldig vanmorgen :)

Ik neem mezelf niet eens serieus, waarom zou jij dat dan wel doen?
Go to Top of Page

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:31:54  Show Profile
quote:
Originally posted by |-Serial-|

quote:

Of je begeeft je 100mtr buiten het hotel waar een supermarkt is op de zaterdag en koopt wat brood / krentebollen. /me heeft dat ook gedaan en dat beviel geweldig vanmorgen :)

Had je dat niet even kunnen zeggen? Ik zit hier aan pita met kaas uit het tostiijzer

Go to Top of Page

Natalia
Drome oldsko0l

590 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:42:08  Show Profile
quote:

Goed plan, als ik had geweten dat mn voorraadkast beroofd was! :) Naja, heb net maar boodschappen gedaan en mijzelf verwend met aardbeien voor nu en zalm voor de lunch

Go to Top of Page

Rol
Drome Crew

877 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:45:27  Show Profile
quote:

quote:

Goed plan, als ik had geweten dat mn voorraadkast beroofd was! :) Naja, heb net maar boodschappen gedaan en mijzelf verwend met aardbeien voor nu en zalm voor de lunch

Vergeet niet de afwas die die wel liev voor je heeft achtergelaten ;)

Drome Servicedesk Leader
Go to Top of Page

Frank HF
Drome junior

169 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:54:30  Show Profile
quote:
Originally posted by Rol

quote:

quote:

gelukkig had ik de afwas voor vertrek al gedaan

Go to Top of Page

Natalia
Drome oldsko0l

590 Posts

Posted - 12-04-2010 :  09:55:53  Show Profile
quote:
Originally posted by Fwnk

quote:
Originally posted by Rol

quote:

quote:

gelukkig had ik de afwas voor vertrek al gedaan

Ik dus ook

Go to Top of Page
Page: of 5 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 Forum Locked
 Printer Friendly