Op 3DActionPlanet.com vonden we een 2 pagina's lange preview van Tom Clancy's Ghost Recon. Deze oorlogs-simulator (een ander woord kunnen we er niet aan geven) is een combinatie van actie, tactiek, simulatie en zelfs roleplaying.Voor de game is een comleet nieuwe 3D engine geschreven omdat de meeste bestaande engine's zeer goed zijn voor 'indoor combat' maar niet voor grote ruimten zoals in Ghost Recon.Wat GR verder onderscheidt van andere oorlogs-games is het oog voor detail dat de ontwikkelaars hadden. Het wapenarsenaal kent alle eigenschappen die de wapens in het echt ook hebben; gewicht, looks en de manier waarmee ermee dient worden omgegaan.
You can now crouch or go prone on your stomach -- the further down you go, the better your aim improves. Of course, your weapons accuracy decreases while in motion, but also depends on what position you're in. If you're moving, your aim is better while standing upright, and worst if you're on the ground and moving around -- just like you'd expect in real life. Many other small touches can be seen throughout the game, such as operatives wearing tactical vests with spare magazines kept on the inside. As infantry walk around, they even adjust their equipment packs - all meant to simulate things that squad members actually do.
Je kunt de volledige preview lezen op 3DActionPlanet.com
|
|
|