Wizzkid007 in 9 van de 10 gevallen worden de sharers en dan vooral de top gek van de slotjes aanvragen. Ik klik ze weg zonder te beantwoorden, je wacht maar lekker. De mensen die ik ken of waar ik wel eens mee gepraat hebt krijgen autogrant omdat ik weet dat ze (flink) sharen en niet "zeuren".
Mensen die er o.a. standaard in staan: - Hobbybob - Smirnoff - sgt.mark - QuinFTP - ChrisFTP - WizFTP - CzeroFTP - Alle *DPS* members - Alle [VET] members - Alle [RIF] members - Bolle - Alle Illuzion gasten - Alle [RAG] gasten - .... kan nog wel doorgaan Dit zijn allemaal mensen die ook goed en normaal (en abnormaal ) sharen. De mensen die niets of weinig sharen (die ken ik ook vaak niet) moeten gewoon wachten. Zo zal dit ook bij de meeste andere sharers werken :)
Was er zaterdag wel met m'n pc maar die shared haast niets (niks er op staan ) M'n server was dit weekend brak en om niet m'n lan te verpesten ben ik vrijdagnacht/zaterdagochtend er mee opgehouden. Nu is ie weer grotendeels gefixed en op campzone draait ie weer overuren :D
Was er zaterdag wel met m'n pc maar die shared haast niets (niks er op staan ) M'n server was dit weekend brak en om niet m'n lan te verpesten ben ik vrijdagnacht/zaterdagochtend er mee opgehouden. Nu is ie weer grotendeels gefixed en op campzone draait ie weer overuren :D
kwil niet zeuren, maar kzag jou op een gegeven moment 8 gb sharen.... =/
Ephymerous, lezen: M'n server was brak :P Sommige mensen (waaronder ik) hebben een server die het zware werk doet Dan kunnen we ondertussen lekker gamen