image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 Algemeen
 GameVillage.nl Verslag
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

SANEX^
Drome no0b

72 Posts

Posted - 07-07-2004 :  21:29:54  Show Profile
Sorry, het is niet mijn bedoeling om iemand hier persoonlijk aan tevallen, maar het valt me op dat de crew vergeleken met voorgaande jaren steeds onpersoonlijker/vriendelijker wordt. Dit is me vooral ook tijdens het evenement opgevallen.

En Arf, ik weet dat jij niet over de indeling/sfeer van de zaal gaat verder (afaik dan). Maar dat er niks aan te doen is is onzin. Ik snap best dat het er eerst nog veel minder uit ziet, maar als jullie daadwerkelijk geen (goedkope) oplossing weten voor bepaalde zaalinrichting/sfeer gerichte dingen dan vind ik dat echt zeer zwak, gezien de 'we zetten alles in de sfeer van shifting gears' opmerkingen. Dit heb ik namelijk weinig terug gezien :)

En het ET punt is absoluut niet goed te praten. Het gaat hier echt niet om ��n clan. Vorig jaar zaten de opgezette pubs ook regelmatig vol en werd er ook al gezegd dat het raar was dat er geen pub server voor was. Dit keer was er wederom geen public server aanwezig. Resultaat: iemand zet even een server op, en tegen de tijd dat er mensen op zitten quit de server admin. Ik weet niet wat voor onderzoek je hieraan hebt vericht, maar ik vind het stuk voor stuk erg zwakke argumenten.

En prive en zakelijk gescheiden houden, ik heb immers wel met jou een bed gedeeld :P

blitz!
Go to Top of Page

Tigger
Drome Crew

396 Posts

Posted - 07-07-2004 :  21:37:25  Show Profile
Ik wil jou ook niet persoonlijk aanvallen, maar naar mijn mening heb je het hele weekend je ogen dicht gehad.
Ben je wel in de relaxarea geweest toevallig ??

Drome Servicedesk
Go to Top of Page

SANEX^
Drome no0b

72 Posts

Posted - 07-07-2004 :  21:46:10  Show Profile
nee, ik ben niet in de relaxarea geweest, ik kom om te lannen

beetje raar als je doelt dat jullie daar je prioriteit niet op geven.

blitz!
Go to Top of Page

Bone
New Member

34 Posts

Posted - 07-07-2004 :  21:46:35  Show Profile
quote:
Originally posted by Arfman

quote:
- Tja de reden achter het crewpodium wist ik natuurlijk niet en begrijp het best. Wellicht dat je JJDoom of Mek kan vragen hoe het hun bevalt. Volgens mij hadden zij er geen problemen mee op Regroup?

Zij worden best vaak gestoord als ze aan het werk zijn, dat heb ik al gezien. Bovendien hadden wij achter het crewpodium een overlegruimte, opslag en crewslaapzaal. Allemaal ingedeeld zodat het qua ruimte het meest efficient ingedeeld was. Het crewpodium in het midden van de zaal is qua ruimte minder efficient en komt in de Expo echt klote uit met de palen van de stroom.

Ik wil me niet in de discussie mengen, maar hier toch even een kleine reaktie op.

Zoals je weet plaatsen wij heel bewust het crewpodium in het midden van de zaal:

- openheid naar de deelnemer toe
- beter overzicht
- makkelijker te bereiken voor de deelnemers

Dat het inderdaad wat drukker is is waar, maar nogsteeds kan het werk dan goed worden uitgevoerd hoor ;)

En nu weer verder met de discussie ;)

Regroup 16 - 15,16,17 december 2006 - http://www.regroup.nl

Edited by - Bone on 07-07-2004 21:51:41
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 07-07-2004 :  21:54:35  Show Profile
/aait Bone over z'n bolletje

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 07-07-2004 :  22:16:58  Show Profile
LOL bone got a point

(Maar dat wist seals al )

---------------
Die mag geen plaatje in zn sig...
Go to Top of Page

Nash
New Member

9 Posts

Posted - 07-07-2004 :  23:00:32  Show Profile
quote:
Originally posted by SANEX^

* Op basis van het 'wie zit waar' overzicht hebben wij plekken uitgezocht waarbij wij bij elkaar zouden zitten. Echter stond er in plaats van waar wij gedacht hadden dat het een gangpad was een switch! Beetje jammer, want op die manier werden we dus 'uit elkaar' gehaald. En de hele tijd omlopen is gewoon niet leuk.

Dit hadden wij dus ook. D'r is wel mee te leven maar het is niet echt handig.

Ander (min)puntje vond ik de compo (CoD in ons geval). Poule indeling was er pas om 11.30 zaterdagmorgen; dan wordt het krap om 5 matches te spelen voor 17.00.
Daarnaast waren de gameservers niet goed ingesteld (in ieder geval niet volgens de comporules), dit zorgde voor nogal wat hoofdbrekens bij een aantal mensen.

Pluspunt: cornflakes rules!!!!!
Go to Top of Page

Speedy
Drome junior

151 Posts

Posted - 07-07-2004 :  23:09:46  Show Profile
Hmmm maf wij wisten wel dat daar een switch zou staan, stond het niet ergens op de site of heb ik dat van IRC ofzo? Maar mss idd volgende keer een ander kleurtje geven oid.
Go to Top of Page

Ins0mnia
Drome no0b

85 Posts

Posted - 08-07-2004 :  00:12:59  Show Profile
Betreft ET geef ik Sanex HELEMAAL gelijk. Belachelijk dat er geen een public servertje was. Heb me dood ge-ergered aan de tijdelijke servertjes @ drome. Helemaal als de server vol zit met 32 spelers en opeens een quit midden in de game is bloedje irritant. kon zien @ piek dat er 4 servers waren met gem 16 man er op in ET. Dus het wordt degelijk veel gespeelt! Dat ze niet slim zijn om teams te vormen en dan compoes medoen is stom van ze.
Overgens is ET de 3rde grootste game op ClanBase en 3rde als meest gespeelde game at this point.

(1. CS, 2. CoD 3. ET)

Drome 11 : 0272
Drome 13 : 1328
Drome 13.5: 0036
Drome 14 : 0023
Drome 15 : 0037
Drome 16 : 0111
Drome 17 : 0100
Go to Top of Page

Ins0mnia
Drome no0b

85 Posts

Posted - 08-07-2004 :  00:17:01  Show Profile
quote:
Originally posted by Ins0mnia

Betreft ET geef ik Sanex HELEMAAL gelijk. Belachelijk dat er geen een public servertje was. Heb me dood ge-ergered aan de tijdelijke servertjes @ drome. Helemaal als de server vol zit met 32 spelers en opeens een quit midden in de game is bloedje irritant. kon zien @ piek dat er 4 servers waren met gem 16 man er op in ET. Dus het wordt degelijk veel gespeelt! Dat ze niet slim zijn om teams te vormen en dan compoes medoen is stom van ze.

Overgens is ET de 3rde grootste game op ClanBase en 3rde als meest gespeelde game ONLINE at this point.
(1. CS, 2. CoD 3. ET)

Go to Top of Page

Recon
Drome Crew

314 Posts

Posted - 08-07-2004 :  00:36:19  Show Profile
quote:

Je kon de spullen via 3 ingangen lossen. Bij de deur stonden crewmembers van Drome toezicht te houden, hoewel mijn pasje niet zichtbaar was door een keycord met diverse pasjes en mijn polsbandje onder mijn jas zat kon ik zo doorlopen.

Heb anders heel wat mouwen opgetild ;)

Anyway nette review, zitten goede punten in alleen je bent de enige waarover ik iets over te kleine plekken hoor.
En de volgende keer kom je gewoon gezellig joh

Drome Compo Organiser
Go to Top of Page

Ins0mnia
Drome no0b

85 Posts

Posted - 08-07-2004 :  00:50:15  Show Profile
Yup, moet zeggen dat die review heel netjes was. beetje minder subjectief dan de meeste CounterStrikers.. Zo als deze bullshit op een stokje (http://www.mysod.nl/?p=features&fid=21)

Go to Top of Page

Yozzman
Drome oldsko0l

575 Posts

Posted - 08-07-2004 :  08:22:45  Show Profile
Brrr, als je eerst het stukje van seals leest en het stukje van mysod...
Dan zijn et echt ...... Eerder binnen willen komen, dan toch nog door de wel willendheid van org eerder naar binnen mogen en dan te laat komen :|
En et zijn gewoon verwende mannetjes die wel goed kunnen counterstriken...

Ik vond dit plaatje wel alles slaan....

Ze kunnen beter stoppen met lan party's af te gaan en het alleen bij netgamez houden, hebben ze de ticket binnen en klaar zijn ze...

---------------
Die mag geen plaatje in zn sig...

Edited by - Yozzman on 08-07-2004 08:28:44
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 08-07-2004 :  09:11:53  Show Profile
Tja -recon- misschien ben ik wel verwend met bijna altijd 1.05mtr En ja dat maakt verschil Zat zo'n beetje met m'n echterhand tegen het toetsenbord van m'n buurman aan

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

Carda
Drome Crew

133 Posts

Posted - 08-07-2004 :  09:16:53  Show Profile
Mja Seals, moet je maar nie zo breed zijn! ;) hihi

Oud Drome Crew
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts