Vond ik toen een paar gaste achter me stonden en zeiden: WTF is dat.... Ik zei: Dit is nou Half-Life en jullie zijn cker Cs'ers? En hun: uhmm jah, goh speel ik al zo lang CS en heb ik dit nog nooit gespeeld of gezien.... Kwam niet meer bij van het laggen :D
Lol, ik had het weer zo dat een CS'er blaster had (joh ).
[ILZ]Hiekie had al het geprobeerd te verwijderen maar dat werkt dus absoluut niet Ik kom erdus bij en zeg zo, ach gaan we toch formatten (m'n nick is =\SEALS/= FormatKing btw ). Zegt die gozer ok
Stelde ik alvast wat vragen: - "Had je je windows wel geupdate?" + Eh nee - "Goh hoe wist ik dat toch , wat voor PC is het?" + P3 500Mhz - Let me guess, je bent een CS'er? + Jah hoezo??? -
ik vond wel grappig dat vanaf het moment ik het eerste gerrecht op drome heb gegeten ik de hele drome lang skeetjes aant laten was :P ik had er plezier mee. natuurlijk netjes zijn in omgeving van andere levensvormen(hiermee bedoel ik dames) ik kon er wel om lachen ik dacht echt dat het door de pizza kwam
Ik weet zekker dat ik NOOIT meer cs zal spelen. Neem ik me eigen config mee doet dat K** ding het niet omdat die van cs 1.5 is :@ Ga volgend jaar wel wat anders proberen.