Author |
Topic  |
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 17-07-2005 : 15:09:14
|
Jup. SP2 werkt prima, en mochten er ooit problemen mee zijn geweest, dan zijn die allang opgelost. |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 16-08-2005 : 12:12:09
|
volgens mn broer heeft service pack 2 (toen het net uit was) zijn moederbord gemold. Zijn computer kan nu niet meer werken met sp2, dan kan hij de drivers van zn mobo niet meer installeren... Is dat verhaal van hem nou bullshit of zou het best waar kunnen zijn? |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 16-08-2005 : 12:33:08
|
Ik weet niet wat zijn "klacht" was, maar lijkt me weer zo'n stukje visserslatijn.... Lijkt me eerder dat dan bv oudere drivers voor z'n systeem de fout in gingen dan dat z'n mobo gesloopt werd. Eerst windows, dan SP2, dan Windows updaten, dan drivers installeren, en dan gaat het verder altijd goed. |
KASSA : Weer 2 cent.... |
 |
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 17-08-2005 : 01:16:24
|
ja en dat werkte dus niet...:( da's wel zo ongeveer de volgorde die hij toepast: windows met sp2 ingebakken, updates, drivers, norton...
maakt niks uit... windows, drivers, sp2 (los) heeft ook geen zin.
btw hij heeft sp2 de 1ste x geinstalleerd vanaf de computer van een kennis op een lan-party... Kan het geen toeval zijn dat zijn computer toen ging flippen? Ik bedoel dat mss wel de hub overspanning op de lanpoort zette of iets dergelijks... Waarschijnlijk is de hardware gewoon stuk. Maar ik mag dr van hem niet mee kloten, dus ik kan dr niet teveel over zeggen, alleen zijn verhaal. |
Edited by - Damnite on 17-08-2005 01:19:12 |
 |
|
Carda
Drome Crew
133 Posts |
Posted - 17-08-2005 : 11:11:06
|
Als drivers niet "Windows Certified" zijn betekend het niet dat ie ze niet kan installeren hoor ;)
En als dat niet het geval is dan moet ie nieuwere drivers van z'n mobo downloaden. |
Oud Drome Crew |
 |
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 17-08-2005 : 11:24:12
|
Maar dat is het probleem ook niet... Als je de drivers installeert werkt de hele computer gewoon niet meer. En mn broer had nog een image van een werkende installatie die nog sp1 was, maar daarin werkte de onboard-lan ook niet. In sp2 kan hij gewoon geen moederbord drivers zetten, want dan werkt de pc niet meer, en de onboardlan kan hij gewoon nergens in gebruiken... |
 |
|
-(DT_DataStorm)-
Drome junior
245 Posts |
Posted - 17-08-2005 : 21:00:25
|
tsja, als je er ook niets mee mag proberen om 'm toch aan de praat te krijgen, dan denk ik eerder dat hij gewoon een nieuw board wou...
Gewoon Windows installeren, Nieuw gedll SP2 's proberen, en de nieuste versies van de drivers van z'n moederboard, videokaart en NIC moet gewoon werken... Tenzij hij met schroevedraaier over het mobo is uitgeschoten over de baantjes... |
KASSA : Weer 2 cent.... |
 |
|
Damnite
New Member
32 Posts |
Posted - 17-08-2005 : 22:27:14
|
nou kheb het vandaag mogen proberen. Ik heb gedaan wat lui hier op t forum zeiden maar als sp2 er tegelijk opstond met de mobo drivers werkte het systeem niet meer. Hij wil dan niet booten. Kheb ook win2003 erop gehad, maar die gaf hetzelfde probleem. BTW mn broer wilde geen beroep doen op de garantie toen die dr nog op zat, dus dat vond ik idd erg vreemd, maarja... We kunnen wel zo door blijven lullen hierover maar dat heeft geen zin denk ik. Ik vind sp2 in elk geval best goed.
btw hij gaat nu idd een nieuw board vragen voor zn verjaardag, zo'n zelfde als die hij had. Trouwens, hij bouwd voor geld soms pc's in elkaar en dat was ook soms een heel vaag gedoe als er iets stuk was, mss is ie wat onzorgvuldig... |
Edited by - Damnite on 18-08-2005 23:50:52 |
 |
|
[TgR]KILLER
Drome regular
 328 Posts |
Posted - 19-08-2005 : 00:07:44
|
heb ook altijd een hekel gehad aan sp2 omdat er niks mee zou werken maar op me laptop draait sinds dag 1 dat ik hem had sp2.. werkt gewoon. |
The gib Rippers UT iCTF Clan. http://www.killerspecs.tk |
 |
|
Bootie
Drome junior
 112 Posts |
Posted - 11-09-2005 : 22:29:42
|
Hmm ik had dat ook, het was gewoon friggin SasR, mijn bijde cd-rom/dvd-drives werden niet meer weergegeven etc, toen gekeken of in windows setup me drives wel draaiden en toen kon ik gelukkig formatteren ^^ |
I pwn patience! =) |
 |
|
Wouster
Drome junior
178 Posts |
Posted - 31-10-2005 : 21:07:08
|
ook ik had op drome 12 geen SP2, geen firewall en geen virusscan. Was vreselijk actief aan het downen + uploaden, maar nergens ook maar iets van gemerkt of last van gehad...
Maar feit blijft dat je voorbereid moet zijn op dit soort geintjes tijdens zo'n lan |
Drome 8: seat 204 Drome 12: seat 1556 Drome 13: seat 1912 |
 |
|
nelis
Drome oldsko0l
 1098 Posts |
Posted - 02-11-2005 : 09:56:25
|
Ik heb altijd Mcafee enterprise 8 draaien met laatste updates voordat ik naar een lan ga, die haalt alles virussen en spyware er wel tussenuit.
edit: Zo tevreden dan |
>>>>>>> www.generation-x.nl www.nielsvankampen.nl <<<<<<< |
Edited by - nelis on 03-11-2005 09:43:51 |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |