Author |
Topic  |
[Morph]
New Member
5 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:24:49
|
Ik heb erg genoten op Drome 10, maar heb toch iets op te merken. Er werd aan het begin gezegd dat er nog steeds dezelfde ruimte zou zijn per persoon. Ik moet helaas zeggen dat ik op Drome 10 toch een stuk krapper zat dan vorig jaar, en ook qua slaapruimte was het allemaal erg vol...
Vorig jaar had je lekker veel tafelruimte per persoon, en kon je je tassen en spullen nog gewoon naast je neer zetten.. dit jaar ging dat helaas minder makkelijk.. Ook de ruimte tussen de tafels vond ik vervelend, je moest je nu een weg door alle draden banen om je utp kabel in de switch te krijgen. Ik kan me herinneren dat vorig jaar de tafels op elkaar aangesloten waren, en dat de stekkerdozen gewoon op de tafels lagen ipv op de grond tussen de tafels met alle stekkers. Ik hoop dat ze dit volgende Drome weer beter doen.
mijn conslusie : ik heb enorm genoten op drome 10, alleen ik hoop dat er volgend jaar meer ruimte is en de tafels weer op elkaar aansluiten. Ik vind dat je desnoods beter weer met 1500 man kan lannen ipv 2000 als er dan meer ruimte is
positieve punten dit jaar: de catering was erg goed dit jaar, en ook geen problemen met de verbinding en stroomvoorzieningen de hele lan ! Dat mag toch ook gezegd worden
see ya all next year
Greetz Morph |
|
[WM]Diode
Drome oldsko0l
 545 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:30:08
|
ik had plaats genoeg, ik had zelfs wat over, en ik had een 19" met tower...
en van mijn mag 11, 2500 man bevatten,, :P :P
|
PROFESSOR HUBERT J. FARNSWORTH "Good News Everyone!" - = - Drome 13 plaats: 1295 |
 |
|
MeXiCaNo
New Member
47 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:35:25
|
kben ut met [WM]Diode eens...allen blijf ik erbij: de beamers konden nuttiger gebruikt worden saaie shit iedere x erop denk bijv. aan wat pr0n ofsow :P ghe ghe
[edit] waarvoor anders die minimum leeftijd [/edit] |
Edited by - MeXiCaNo on 07-07-2003 19:36:38 |
 |
|
[Morph]
New Member
5 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:35:44
|
toch mooi dat jij wel plaats over had, ik persoonlijk zat vorig jaar stuk relaxter, en de rest van me rij was het daarmee eens geloof ik |
 |
|
Exp
Drome oldsko0l
472 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:37:15
|
Idd, moest men kast helemaal naar 8er duwe om men muismat kwijt te kunne (17"), echt zonde van men window en licht :S |
Memento Mori... |
 |
|
Hymn
New Member
16 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:39:01
|
mja, je zat idd wat krapper :f
en die beamer van TCGO was echt het toppunt van saaiheid :/ de hele LAN 1 filmpje van 1min(?) herhalen   
vond et wel relaxed dat je tussen de tafels kon lopen om je kabel erin te rossen, zit je niet zo te knooien dat je je kabel over andere lui moet gooien  |
Edited by - Hymn on 07-07-2003 19:39:53 |
 |
|
s3k
New Member
 17 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:39:13
|
ik had ook wel weinig ruimtje ja, maar het waren ook best wel krappe tafeltjes, die ijzeren steunen zaten lekker in de weg bij mij  maareh, er was ook nog genoeg ruimte voorin bij de bigscreen vond ik en die moet natuurlijk de volgende keer gewoon benut worden 
enne over die stekkers enzo op de grond is idd niet prettig, iemand had wat drinken omver gestoot en al die kabels waren helemaal plakkerig en vies na afloop wel geluk dat er geen kortsluiting ofzo was |
Is it a bird? Is it a plain? Nahhh....It's Superman3000!!!
|
 |
|
Natalia
Drome oldsko0l
 590 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:56:04
|
quote: Originally posted by MeXiCaNo
kben ut met [WM]Diode eens...allen blijf ik erbij: de beamers konden nuttiger gebruikt worden saaie shit iedere x erop denk bijv. aan wat pr0n ofsow :P ghe ghe
[edit] waarvoor anders die minimum leeftijd [/edit]
Jij wil dat er steeds minder ipv meer vrouwen naar Drome komen?? |
Drome 15: 115 Drome 14: 121 Drome 12: 1225 Drome 11: 1293 Drome 10: 504 |
 |
|
[Morph]
New Member
5 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:58:01
|
ja, de beamers konden idd ook beter benut worden
meer vrouwen op de drome dit jaar, was zeker een positief punt wat ik nog vergeten was om te noemen !  |
 |
|
FireStarter
New Member
28 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 19:58:23
|
quote: Originally posted by Hymn
mja, je zat idd wat krapper :f
en die beamer van TCGO was echt het toppunt van saaiheid :/ de hele LAN 1 filmpje van 1min(?) herhalen   
vond et wel relaxed dat je tussen de tafels kon lopen om je kabel erin te rossen, zit je niet zo te knooien dat je je kabel over andere lui moet gooien 
Ja heh, op The PArty hadden ze dat ookal :( |
 |
|
~WaiMea~
Drome junior
114 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 20:04:20
|
hm... wat zijn jullie ook zijkerts over ik zi krap...
als of je ruimte nodig heb om te bewegen...
je hoeft toch geen fucking ochtend gymnastiek te doen...
al zou je daar wel van afvallen en zal je dardoor minder krap zitten..
ik was erg blij met mn plekkie ruimte zat...
|
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 20:11:35
|
quote: Originally posted by [Morph]
Ik heb erg genoten op Drome 10, maar heb toch iets op te merken. Er werd aan het begin gezegd dat er nog steeds dezelfde ruimte zou zijn per persoon. Ik moet helaas zeggen dat ik op Drome 10 toch een stuk krapper zat dan vorig jaar, en ook qua slaapruimte was het allemaal erg vol...
Klopt. Je had precies 15 centimeter minder ruimte per persoon dit jaar. Da's wel iets minder, maar we vonden de voordelen van deze tafels (allemaal dezelfde tafels, afgeronde randen ipv. splinters, enz) zo groot dat we besloten hebben om iets ruimte per persoon op te offeren.
quote: Ook de ruimte tussen de tafels vond ik vervelend, je moest je nu een weg door alle draden banen om je utp kabel in de switch te krijgen. Ik kan me herinneren dat vorig jaar de tafels op elkaar aangesloten waren, en dat de stekkerdozen gewoon op de tafels lagen ipv op de grond tussen de tafels met alle stekkers. Ik hoop dat ze dit volgende Drome weer beter doen.
De tafelsetup was exact hetzelfde als vorig jaar, toen zat er ook ruimte tussen de tafels. Stekkerdozen hadden we op de tafels gelegd, alleen doordat er daarna nog mensen netwerk hebben aangelegd en de tafels nog zijn schoongemaakt (ja, alle 1100) zijn er hier en daar stekkerdozen op de grond gevallen. Excuses daarvoor.
quote: mijn conslusie : ik heb enorm genoten op drome 10, alleen ik hoop dat er volgend jaar meer ruimte is en de tafels weer op elkaar aansluiten. Ik vind dat je desnoods beter weer met 1500 man kan lannen ipv 2000 als er dan meer ruimte is
Dankjewel voor het compliment ! . En met 1500 man had je net zoveel ruimte gehad hoor, want dan hadden we ook deze tafels gehuiurd 
quote: positieve punten dit jaar: de catering was erg goed dit jaar, en ook geen problemen met de verbinding en stroomvoorzieningen de hele lan ! Dat mag toch ook gezegd worden
see ya all next year
Greetz Morph
Dank u, dank u !  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
|M|-Herr Flick
New Member
1 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 20:20:20
|
Ik hoop volgend jaar weer 15 jaar minimun leeftijd want nu was t ook 15 en ik ben 14 :'( errug jammer want ik wou komen.. maar op de volgende drome ben ik denk ik wel als het niet 16jaar is !:@ hehe.. |
 |
|
s3k
New Member
 17 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 20:21:00
|
quote: Originally posted by Arfman
quote: Originally posted by [Morph]
Klopt. Je had precies 15 centimeter minder ruimte per persoon dit jaar. Da's wel iets minder, maar we vonden de voordelen van deze tafels (allemaal dezelfde tafels, afgeronde randen ipv. splinters, enz) zo groot dat we besloten hebben om iets ruimte per persoon op te offeren.
weet je zeker dat er geen splinters in zaten    |
|
 |
|
EdwinB
New Member
19 Posts |
|
s3k
New Member
 17 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 21:08:57
|
ehe die was echt een vette casemod man, andere leuke mod was een aquarium in zn kast w00t  |
|
 |
|
[Morph]
New Member
5 Posts |
Posted - 07-07-2003 : 22:41:31
|
hoe de tafels op drome 9 waren heb ik dan zeker niet meer zo goed onthouden, maar dit was iig de eerste keer dat ik ertussendoor ging 
Drome 9 heb ik ook geen foto's van helaas, Drome 8 nog wel
deze setup van Drome 8 vond ik erg prettig: http://members.chello.nl/j.nijssen11/drome4.jpg |
 |
|
Topic  |
|