Author |
Topic  |
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 19:33:06
|
quote: Originally posted by Rol
Volgens mij voelt iemand zich aangevallen 
Of te lange tenen |
--------------- Die mag geen plaatje in zn sig...
|
 |
|
Rickz
Drome oldsko0l
740 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 20:18:10
|
te lange tenen? |
 |
|
DoW@hDiddy
New Member
21 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 22:45:36
|
quote: Originally posted by [Airwolf]
Mogguh. :)
quote: Originally posted by DoW@hDiddy
Maar doen daar altijd zo moeilijk over mee gebrachte etenswaren
Op 2003B werd er iets te streng mee gedaan ja. Op 2004A al een stuk minder. Maar ga jij ook bij de Macdonalds je eten halen en die bij de Burger King ophalen, of niet ? :P
quote: en de compos worden daar erg slap geregeld.
Ow ? Volgens mij worden ze juist heel strak geregeld. Please explain ?
quote: En het aanwezig sanitair is niet berekend op 2000 man.
Dat zeggen veel mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is. :P Je mag namelijk ook de vrouwen wc's gebruiken, wat netjes op het intranet vermeld stond.
quote: Originally posted by [DCC]Pervertum
Gewoon geen sfeer daar, en lijkt erop dat ze er alles aan doen om er ook maar geen gezellig weekend van te maken. Het begint al bij de ingang.........
Ok, waardoor komt dat dan zegmaar ? Waarom vind je het ongezellig ? Geef eens wat onderbouwing, dan kunnen we er wat aan doen. :) (owja, het helpt ook om het op het Netgamez forum te posten ipv. hier :P)
Volgens mij wordt er iedere keer na een lanparty flink gepost op het netgamez forum wat er allemaal beter kan.
Die vergelijking mc donalds burgerking slaat kant nog wal ik kom op netgamez om te gamen daar betaal ik dan ook het entreegeld voor. Dat men er dan daar ook eten kan halen is service maar dat kan toch dan geen verplichting zijn. Maar daar verschillen we dan echt van mening over.
Over compos weet niet hoe het de laatste keer was dus 2004A maar de keren dat we met oma in de cs compo hebben gespeeld was zie het maar wanneer, waar je speelt als je maar voor 17:00 klaar bent.
|
visit www.omaclan.nl or #omaclan at quakenet
play at public1.omaclan.nl public2.omaclan.nl
|
 |
|
DoW@hDiddy
New Member
21 Posts |
Posted - 30-05-2004 : 22:49:01
|
Ik probeer altijd vriendelijk te zijn (voor als je het niet door had, ben ik dus Netgamez crew. :P).
Vriendelijk ben je ckers wel en het bier dat je kwam brengen omdat je blij was dat we je huis/auto sleutels hadden gevonden smaakte ook opperbest
|
|
Edited by - DoW@hDiddy on 30-05-2004 22:50:31 |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 31-05-2004 : 19:53:13
|
quote: Originally posted by DoW@hDiddy Over compos weet niet hoe het de laatste keer was dus 2004A maar de keren dat we met oma in de cs compo hebben gespeeld was zie het maar wanneer, waar je speelt als je maar voor 17:00 klaar bent.
*kuch*
Dat doen we op Drome ook, hoor  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 31-05-2004 : 20:09:48
|
quote: Originally posted by Delirium
te lange tenen?
Op zn teentjes getrapt |
|
 |
|
Yozzman
Drome oldsko0l
575 Posts |
Posted - 01-06-2004 : 11:58:42
|
Mn topic is HOT gegaan   |
|
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 01-06-2004 : 12:37:53
|
quote: Originally posted by [Airwolf] Ik probeer altijd vriendelijk te zijn (voor als je het niet door had, ben ik dus Netgamez crew. :P). En als je niet netjes behandeld bent, dat is vervelend, mijn excuses daarvoor.
En iedere keer wordt het beter, dat is de bedoeling. Iedereen leert ook van zijn fouten.
Ik moet zeggen dat ik zelf geen problemen/onvriendelijke crewleden heb mogen meemaken hoor? Ben op 2003B en 2004A geweest en geen onvriendelijke crewmembers ben tegengekomen.
Hell, Airwolf heeft mij zelfs nog met HD problemen geholpen (d.m.v. internet), iets wat niet zo snel zal gebeuren op een event :) Ook heb ik gezellig staan praten met de beveiliging (bij de deur).
Het is maar net hoe je het mee maakt, maar denk ook dat het aan de manier ligt hoe je de crew om hulp vraagt.
Ik mag dan wel de manieren van de organisatie van netgamez niet goed vinden, maar ik vind de het event wel heel goed en professioneel geregeld :) |
Obey the god Zeus! |
Edited by - FormatKing on 01-06-2004 12:38:45 |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 01-06-2004 : 13:32:12
|
He seals :D hallo daar ;) |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
FormatKing
Drome oldsko0l
485 Posts |
Posted - 01-06-2004 : 19:30:31
|
Ha dokter supernova :P Hoest :D |
Obey the god Zeus! |
 |
|
[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l
 1385 Posts |
Posted - 02-06-2004 : 12:02:45
|
goed goed, ben me clan aan het optrommelen om mee te gaan naar Drome en met u  |
Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;) |
 |
|
DoW@hDiddy
New Member
21 Posts |
Posted - 05-06-2004 : 16:39:23
|
quote: Originally posted by Arfman
quote: Originally posted by DoW@hDiddy Over compos weet niet hoe het de laatste keer was dus 2004A maar de keren dat we met oma in de cs compo hebben gespeeld was zie het maar wanneer, waar je speelt als je maar voor 17:00 klaar bent.
*kuch*
Dat doen we op Drome ook, hoor 
Ja dat klopt alleen op netgamez hadden ze mooi wedstrijd schema gemaakt wanneer en welke server er gespeeld moest worden maar dat werd dan maar snel aan de kant gegooit. 9:00 eerste wedstrijd iedereen alle omaatjes uit bed getrommeld geen tegenstander enz enz enz |
|
 |
|
Gher-Ahnk-Ahmon
New Member
15 Posts |
Posted - 06-06-2004 : 17:11:11
|
Nou, NG is erdoor, en met MAAR 1100 deelnemers toch lekker geweest! Jammer dat jullie er niet bij waren...
Maar ik kom volgende maand zeker ff kijken of jullie babbels over Drome kloppen....   |
 |
|
Exp
Drome oldsko0l
472 Posts |
Posted - 07-06-2004 : 17:18:01
|
Volgens mij word netgamez van alle kanten gedold :D
#400 |
Memento Mori... |
 |
|
Arfman
Drome Founder
 1876 Posts |
Posted - 08-06-2004 : 01:08:45
|
quote: Originally posted by DoW@hDiddy Ja dat klopt alleen op netgamez hadden ze mooi wedstrijd schema gemaakt wanneer en welke server er gespeeld moest worden maar dat werd dan maar snel aan de kant gegooit. 9:00 eerste wedstrijd iedereen alle omaatjes uit bed getrommeld geen tegenstander enz enz enz
Hehe, grappig .. hebben wij op Drome 9 ook geprobeerd .. wij hebben het 'iets' langer volgehouden, uurtje of 10 's ochtends  Gamers laten zich niet zo sturen, je moet gewoon zeggen 'voor 18:00 heb je alles gespeeld anders lig je eruit'. Bot, maar effectief. De clans die zich dan inschrijven en toch niet spelen hebben dan gelijk ook geen argumenten meer om nog te zeiken  |
Drome Competition Organiser. |
 |
|
SANEX^
Drome no0b
 72 Posts |
Posted - 09-06-2004 : 13:36:20
|
quote: Originally posted by [DCC]Pervertum
Gewoon geen sfeer daar, en lijkt erop dat ze er alles aan doen om er ook maar geen gezellig weekend van te maken. Het begint al bij de ingang.........
Ok, waardoor komt dat dan zegmaar ? Waarom vind je het ongezellig ? Geef eens wat onderbouwing, dan kunnen we er wat aan doen. :)
Hahahaha, echt waar je meent toch niet serieus dat je niet weet waardoor dat komt he?
hahaha, sorry hoor ..
hahahaha.
|
blitz! |
 |
|
Topic  |
|