image
Currently visiting:
Drome.nl :: Forum
Home | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Drome Algemeen
 LAN Parties
 Drome ownt Netgamez
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 7

[DCC]PaTToN
Drome no0b

86 Posts

Posted - 09-06-2004 :  16:40:22  Show Profile
[edit]
had idd verkeerd gelezen...nvt dus
[/edit]

Drome --> Thumbs up!!!

Edited by - [DCC]PaTToN on 09-06-2004 22:00:09
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 09-06-2004 :  16:44:24  Show Profile
Pervertum: SANEX^ repliede niet op jou, maar op de NGZ crewmember die vroeg waarom het dan neit gezellig zou zijn

En het is altijd leuk om te horen dat mensen 'jouw' LANparty goed vinden

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 09-06-2004 :  18:16:54  Show Profile
He pervertum: doe de groetjes aan Morticia ;) en ben benieuwd hoe Drome als Lan is :D

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

[DCC]PaTToN
Drome no0b

86 Posts

Posted - 09-06-2004 :  22:02:17  Show Profile
quote:
Originally posted by [DR]Supernova[NL]

He pervertum: doe de groetjes aan Morticia ;) en ben benieuwd hoe Drome als Lan is :D

Gaan we nu eindelijk die friendly war spelen die M@ck me beloofd had tijdens Regroup12 ? .........of blijft het weer bij samen een biertje zuipen
Go to Top of Page

[DR]Supernova[NL]
Drome oldsko0l

1385 Posts

Posted - 09-06-2004 :  23:49:12  Show Profile
quote:
Originally posted by [DCC]Pervertum

quote:

Gaan we nu eindelijk die friendly war spelen die M@ck me beloofd had tijdens Regroup12 ? .........of blijft het weer bij samen een biertje zuipen

Ik weet niet was gekke m@ck heeft beloofd, maar ik / wij zijn wel te porren voor: - bf 42, desert combat en vietnam en we kunnen wel ergens een servertje opzetten om elkaar eens lekker voor de plaat te schieten

Visit www.desertrabbits.com the [DR] site sometime ;)
Go to Top of Page

[Impulse] Snake
New Member

26 Posts

Posted - 11-06-2004 :  08:18:19  Show Profile
Whahaha... ik ben ff een dagje wezen kijken bij NetGamez... Ik kan je nu al vertellen... Drome 11 ownt Netgamez 2004B !!!

Wat een saaie boel daar zeg... maar ondankt de saaie mensjes daar heb ik het toch wel ff naar mijn zin gehad met de gasten van forZe en de dames van Immacualte !
Go to Top of Page

[Impulse] Snake
New Member

26 Posts

Posted - 11-06-2004 :  08:36:12  Show Profile
quote:
Originally posted by [Airwolf]

quote:
en de compos worden daar erg slap geregeld.

Ow ? Volgens mij worden ze juist heel strak geregeld. Please explain ?

De compo's zijn niet slap... Er wordt teveel door de grote clans ingepikt... Voor onze clan heeft het al geen zin om mee te doen... voor de fun ok... maar winnen doen we toch niet... Een Low / Mid / High Skilled ladder zou een oplossing zijn.

quote:

Gewoon geen sfeer daar, en lijkt erop dat ze er alles aan doen om er ook maar geen gezellig weekend van te maken. Het begint al bij de ingang.........

Ok, waardoor komt dat dan zegmaar ? Waarom vind je het ongezellig ?
Geef eens wat onderbouwing, dan kunnen we er wat aan doen. :)
(owja, het helpt ook om het op het Netgamez forum te posten ipv. hier :P)

De sfeer wordt ten eerste al helemaal verneukt door die achterlijke NG DJ van jullie... leuke vent hoor, aan de telefoon enzo toen hij mij geinterviewt had... maar draaien kan hij totaal niet.

Het is misschien nuttig om eerst eens de mening van de bezoekers te noteren voordat je bagger muziek gaat draaien... Ik wil best een potje swingen maar niet op Sugar Lee Hoper shit enzo... Gewoon knallen met die hap en het mag echt wel wat harder hoor... Zodra Mysod op het grote scherm te zien is staat het volume hoger dan dat er muziek gedraaid wordt... Welke idioot heeft er geen headset ??? GEEN ??? Mooi, dan kan die muziek dus prima harder

De sfeer wordt ook bepaald door de omgeving... ik vond het maar een bodemloze put waar NG in gehouden werdt, misschien een beetje fleurig en een beetje gezelligheid aan de muur... Doe eens wat met show lichten ofzo... DOE WAT !!!

De sfeer is voor mij al aardig verpest als ik mijn moeders zelf gemaakte spageti niet naar binnen mag nemen... DUS niet zo streng ofzo !!!

Bij de burgerking mijn Big Mac opeten.... Wie denk je wel dat je voor je hebt
Go to Top of Page

M@ck
New Member

8 Posts

Posted - 11-06-2004 :  12:57:22  Show Profile
quote:

quote:

quote:

Ik weet niet was gekke m@ck heeft beloofd, maar ik / wij zijn wel te porren voor: - bf 42, desert combat en vietnam en we kunnen wel ergens een servertje opzetten om elkaar eens lekker voor de plaat te schieten

Hee jongens, we gaan bier drinken en die war spelen. We hebben een 64players server Desert Combat draaien op Drome. dus met die server komt wel goed.

Desert Rabbits a Dutch BF2 clan
[DR] M@ck [NL] Place: 1306
[email protected] [MSN]/[Mail]
visit us @ http://www.desertrabbits.com

Member of The CoDC
http://www.codc.nl
Go to Top of Page

RazZ
New Member

10 Posts

Posted - 11-06-2004 :  17:05:06  Show Profile
:D:D
netgamez was lachen..maar drome heeft douches toch? :D dus wat dat betreft owned drome netgamez wel...
anderzijds..drome heeft geloof ik geen bawls
wat DAT betreft ng > drome :p
Go to Top of Page

Arfman
Drome Founder

1876 Posts

Posted - 11-06-2004 :  18:43:02  Show Profile
We zijn nog in onderhandeling

Drome Competition Organiser.
Go to Top of Page

[Impulse] Snake
New Member

26 Posts

Posted - 16-06-2004 :  16:05:57  Show Profile
quote:
Originally posted by RazZ

:D:D
netgamez was lachen..maar drome heeft douches toch? :D dus wat dat betreft owned drome netgamez wel...
anderzijds..drome heeft geloof ik geen bawls
wat DAT betreft ng > drome :p

Ik heb 3 dagen last gehad van mijn keel van die troep... Geef mij maar gewoon Red Bull Of Bullit !
Go to Top of Page

Stony
Drome regular

316 Posts

Posted - 17-06-2004 :  13:01:29  Show Profile

jullie met je red bull

doe mij maar gewoon een goed gedraaide joint
en een biertje

om ff ontopic te bijven.. drome ownzz

Hardcore, The only true Religion!!
*Drome 11 @ 0905*
*Drome 12 @ 0019*
*Drome 13 @ *****

FREE CORE !! @
www.dutchhardcore.tk
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 17-06-2004 :  13:30:18  Show Profile
[ S.I | Snake | N.L ], dat zal wel niet komen door Bawls denk ik :P Je moet gewoon wat minder praten/schreeuwen ;)

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page

quakeriX
New Member

16 Posts

Posted - 24-06-2004 :  00:17:28  Show Profile
Ik zie zeer weinig concrete punten wat "Drome" zogenaamd beter maakt dan Netgamez.

Enigste wat ik beetje kon noteren was:

- Sfeer (vind ik persoonlijk een stom punt want bij mij is de sfeer super! We hebben een leuke vrienden clan en gaan gzellig met paar andere clans bij elkaar zitten) Sfeer maak je grotendeels zelf!

- Douches ( tjsah, vin ik niet zo belangrijk.. maar om nou te zeggen meteen Drome ownt Netgamez.. nee.. )

Ik ben nu 4 a 5 keer na Netgamez geweest en het is al die keren SUPER geweest.

ik ga nu voor het eerst naar Drome toe.. dus daarna bepaal ik wel voor mezelf wat ik nou beter vin.
Go to Top of Page

quakeriX
New Member

16 Posts

Posted - 24-06-2004 :  00:18:34  Show Profile
ohjah, ook zo iets..

de compo's beter geregeld.. WAT is er dan in GODSNAAM beter geregeld..

noem punten op en als je dat nie kan. tsjah,,
Go to Top of Page

FormatKing
Drome oldsko0l

485 Posts

Posted - 24-06-2004 :  10:23:52  Show Profile
Ik zie ook op zich weinig punten aangezien ik Drome zelf nog niet heb mogen mee maken. Drome zal ook wel minpunten hebben, elke lan heeft wel minpunten (hoewel Regroup wel erg goed is :P).

En inderdaad, men mag wel meer uitleg geven bij de minpunten. Zelf noem ik telkens de sfeer (aankleding/organisatie) van Netgamez als minpunt, iets wat ik vaak tegenkom. En ja dit zeg ik uit eigen ervaring en ja uit tientallen ervaringen van anderen. Ik onderbouw dit echter ook goed, dat er weinig of niets aan gedaan wordt is Netgamez z'n zaak.

Je kan helaas weinig lans met elkaar vergelijken omdat ze:
- een ander budget hebben;
- een andere locatie;
- andere organisatieskills;
- andere gedachtes van de organisaties;
- de 1 op gaming is gericht en de ander op gezelligheid;
- moet ik nog doorgaan? :P

Daarom val je ook vaak terug op je eigen smaak. Als reporter (en dat begrijpt men dan weer niet, maar JJ van PU wel :P) moet je ook gewoon je eigen smaak aanhouden. Als ik alleen de feiten (uitslagen etc.) opnoem krijg je een saai verslag zonder dat men nou echt "proeft" hoe het was. En ja dan ga je je berusten op momentopnames en hoe jij het ondervind, maar moet ik me dan alles laten voorkauwen door de organisatie?

"Ow het was super geweldig (boring) en ze zaten helemaal vol (25% bezet). De DJ was super (welk geluid?), ook de compo's liepen perfect (ja op de BF en COD compo na)! Je kon zo binnenlopen (je staat een uur in de regen), de ctewmembers waren vriendelijk (je hebt maar 2 personen gesproken). De lan was super goed versierd (een lampje noem je versiering?) en dat in zo'n grote hal (verdeelt over 5 etages)."

En nee dit slaat niet op Netgamez voor het geval :P Zo zou het er moeten uitzien voor de organisaties en de echte vaste klanten (die zijn pas partijdig). Dat werkt echter niet en dus maak ik een verslag met feiten en een persoonlijke twist/mening erin. En ja dan kan je negatieve reacties krijgen (altijd bij een netgamez event als je niet positief schrijft) maar dat neem ik op de koop toe. Ben je het er niet mee eens? Schrijf dan zelf een verslag, dan zal je eens merken hoe moeilijk het is tenzij je pro-(vul naam van lan in) bent, want dan schrijf je toch vaak alleen maar positief.

Obey the god Zeus!
Go to Top of Page
Page: of 7 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Drome.nl :: Forum © Drome Go To Top Of Page
Generated in 0,23 sec. Snitz Forums 2000